Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pierścienie centrujące felg AEZ, ENZO, DEZENT DOTZ

22-04-2015, 23:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 9 zł     
Użytkownik Auto-Putz
numer aukcji: 5204782558
Miejscowość Sieradz
Kupiono sztuk: 12    Licytowało: 3    Wyświetleń: 403   
Koniec: 22-04-2015 22:33:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W naszej ofercie mamy dla Państwa

..pierścienie centrujące

do felg aluminiowych

AEZ, DOTZ, ENZO, DEZENT.

Cena = 9,00 zł/szt


.


...w następujących rozmiarach:

OpcjaKolorŚr.piastyŚr. w feldzeZastosowania
1jasnoszary54,160,1 TOYOTA; KIA; DAIHATSU; MAZDA
2beżowy56,160,1HONDA; ROVER; SUBARU
3różowy56,171,6j.w.
4biały56.660.1OPEL; DAEWOO
5miętowy56,670.1 j.w.
6pomarańczowy56,671.6j.w.
7szary57.160.1AUDI; VW; SEAT; SKODA
8piaskowy57,170.1j.w.
9pomarańczowy58.160.1ALFA; FIAT; LANCIA; FSO
10różowy58,170.1j.w.
11czarny59.160,1NISSAN
12niebieski59,570.1MAZDA
13żółty60.170,1SUZUKI; RENAULT; TOYOTA
14żółty60,171,6j.w.
15brązowy63,470,1FORD
16czerwony64,170,1HONDA
17zielony64,171.6j.w.
18liliowy65,170,1VOLVO; CITROEN; PEUGEOT; OPEL; SAAB
19beżowy66,170,1NISSAN
20brązowy66,171,6j.w.
21srebrny66,570,1MERCEDES
22ciemnoniebieski66,670,1AUDI
23niebieski66,671,6MERCEDES
24ciemnobrązowy67,170,1MITSUBISHI; MAZDA; NISSAN; KIA
25czarny67,171,6j.w.
26pomarańczowy71,672,6j.w.
27kiwi69,170,1DAEWOO
28srebrny70,671,6
29biały70,371,6
30miętowy71,677,7
31różowy72,674,1BMW
32biały78,189,1

Po zakupie pierścieni na naszej aukcji, proszę o określenie w e-mailu lub telefonicznie wybranej opcji.

ZALETY NASZYCH PIERŚCIENI

  • Nie zapiekają sie jak to bywa w przypadku pierscieni ze stali
  • Lepiej wpasowuja się w otwór, nie ma naprężeń.
  • Dzięki zamkom trzymają sie trwale z felgą, nie wypadają.
  • Odporne na wysokie temperatury.
  • Pierścienie mają wygrawerowane rozmiary.
  • Pierścienie są różnych kolorów, dany rozmiar w danym kolorze.

Rozmiar otworu centralnego jest ważnym i bardzo często parametrem zaniedbywanym przy kupowaniu felg. Jest to niewłaściwe podejście, gdyż w skrajnych przypadkach może to doprowadzić do odpadnięcia koła podczas jazdy.
Sytuacji może zaradzić zastosowanie pierścieni centrujących. iwy pierścień określają dwie średnice – większa to średnica otworu centralnego naszej felgi, mniejsza to średnica kołnierza mocującego piasty (np. 73.1/57.1). Dzięki takiemu pierścieniowi felga bezpiecznie jest osadzona na kołnierzu piasty.
Jak wyżej zostało nadmienione nie należy ignorować kwestii otworu centralnego. Niedopuszczalny jest montaż bez idealnego spasowania (za pomocą pierścienia centrującego) kołnierza na piaście z otworem felgi. Wprawdzie fizycznie jest możliwość zamocowania koła jedynie śrubami, jednak ich rola (śrub) ogranicza się jedynie do dociskania felgi do piasty. Nie są one konstrukcyjnie przeznaczone do przenoszenia sił i drgań pochodzących od kół. Rolę taką spełnia właśnie otwór centralny. Brak idealnego spasowania powoduje drgania i wibracje szczególnie nasilające się przy prędkości około 100-120 km/h.

Jeśli kupiłeś felgi aluminiowe, pasujące do Twojego auta na rozstaw śrub, sprawdziłeś na wyważarce, że są proste, założyłeś opony i wszystko dobrze sie wyważyło, a mimo to podczas jazdy odczuwasz drgania na kierownicy, które nasilają się przeważnie przy prędkości 80-120 km/h, a poniżej i powyżej tej prędkości zanikają lub znacznie maleją, to wynika z tego, że masz luz na piaście.
W związku z tym, potrzebujesz pierścienie centrujące, dzieki którym luz zostanie zniwelowany, a drgania ustąpią, poprawi się komfort jazdy, bezpieczeństwo i żywotność układu jezdnego, który przez drgania kół zużywa sie kilkakrotnie szybciej. Poniesiony koszt kilkudziesięciu złotych, zwraca się szybko !!!

Dlaczego felgi nie mają konkretnej wielkości otworu centrującego i musimy stosować pierścienie centrujęce?

Felgi aluminiowe wytwarza się tak by jedna felga pasowała do wielu modeli i marek samochodów, o tym samym rozstawie i ilości otworów mocujących.
Osiągamy to poprzez zastosowanie dużych średnic otworów centrujących.
W efekcie felgi oferowane do danego modelu samochodu rzadko mają otwór centrujęcy pozwalającvy na ciasne osadzenie (wycentrowanie) kała na piaście. Powstały luz niwelujemy stosując pierścienie centrujące.
Po co to wszystko?
Dzięki temu cena felgi jest niższa bowiem, z jednej formy produkuje się felgi do wielu modeli i marek samochodów.
Dzięki zastosowaniu pierścieni centrujących aluminowe felgi są tańsze.


Jeśli nie wiesz jakie wymiary powinny mieć pierście
i musisz dokonać pomiaru to służymy podpowiedzią.

Przytnij dwie sztywne kartki i rozsuń je maksymalnie w otworze felgi. Najlepiej do tego celu nadają się dwie karty kredytowe.
Nie zmieniając ich wzajemnego położenia wyjmnij je z otworu felgi i zmierz suwmiarką ich szerokość. W ten sposob pomierzysz wielkość średnicy otworu w feldze.

Pomiar średnicy piasty nie powinien nastręczać trudności.

W ten sposób uzyskane dwa pomiary powinny pomóc w doborze właściwych pierścieni.

Jeżeli masz wątpliwości czy dobrane pierścienie centrujące będą pasować do felg które chcesz zamontować do swojego auta to skontaktuj się z nami.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE

UWAGA !

Przy zakupie na kilku naszych aukcjach, prosimy o kontakt celem uzgodnienia kosztów przesyłki.


pracujemy:
pon-sob: 800 - 1900


Wszystkie przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są
fabrycznie nowe,
nieużywane,
oryginalnie zapakowane!


Dziękujemy za wizytę na naszych aukcjach.
Zapraszamy ponownie.