Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pierścienie centrujące felg AEZ, ENZO, DEZENT DOTZ

27-04-2014, 22:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł      Aktualna cena: 9 zł     
Użytkownik Auto-Putz
numer aukcji: 4103963023
Miejscowość Sieradz
Kupiono sztuk: 17    Licytowało: 7    Wyświetleń: 279   
Koniec: 27-04-2014, 22:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • O nas
  • Nasze aukcje
  • Cennik dostawy
  • Komentarze
  • KONTAKT
W naszej ofercie mamy dla Państwa

..pierścienie centrujące

do felg aluminiowych

AEZ, DOTZ, ENZO, DEZENT.

Cena = 9,00 zł/szt


.


...w następujących rozmiarach:

Opcja Kolor Śr.piasty Śr. w feldze Zastosowania
1 jasnoszary 54,1 60,1 TOYOTA; KIA; DAIHATSU; MAZDA
2 beżowy 56,1 60,1 HONDA; ROVER; SUBARU
3 różowy 56,1 71,6 j.w.
4 biały 56.6 60.1 OPEL; DAEWOO
5 miętowy 56,6 70.1 j.w.
6 pomarańczowy 56,6 71.6 j.w.
7 szary 57.1 60.1 AUDI; VW; SEAT; SKODA
8 piaskowy 57,1 70.1 j.w.
9 pomarańczowy 58.1 60.1 ALFA; FIAT; LANCIA; FSO
10 różowy 58,1 70.1 j.w.
11 czarny 59.1 60,1 NISSAN
12 niebieski 59,5 70.1 MAZDA
13 żółty 60.1 70,1 SUZUKI; RENAULT; TOYOTA
14 żółty 60,1 71,6 j.w.
15 brązowy 63,4 70,1 FORD
16 czerwony 64,1 70,1 HONDA
17 zielony 64,1 71.6 j.w.
18 liliowy 65,1 70,1 VOLVO; CITROEN; PEUGEOT; OPEL; SAAB
19 beżowy 66,1 70,1 NISSAN
20 brązowy 66,1 71,6 j.w.
21 srebrny 66,5 70,1 MERCEDES
22 ciemnoniebieski 66,6 70,1 AUDI
23 niebieski 66,6 71,6 MERCEDES
24 ciemnobrązowy 67,1 70,1 MITSUBISHI; MAZDA; NISSAN; KIA
25 czarny 67,1 71,6 j.w.
26 pomarańczowy 71,6 72,6 j.w.
27 kiwi 69,1 70,1 DAEWOO
28 srebrny 70,6 71,6
29 biały 70,3 71,6
30 miętowy 71,6 77,7
31 różowy 72,6 74,1 BMW
32 biały 78,1 89,1

Po zakupie pierścieni na naszej aukcji, proszę o określenie w e-mailu lub telefonicznie wybranej opcji.

ZALETY NASZYCH PIERŚCIENI

  • Nie zapiekają sie jak to bywa w przypadku pierscieni ze stali
  • Lepiej wpasowuja się w otwór, nie ma naprężeń.
  • Dzięki zamkom trzymają sie trwale z felgą, nie wypadają.
  • Odporne na wysokie temperatury.
  • Pierścienie mają wygrawerowane rozmiary.
  • Pierścienie są różnych kolorów, dany rozmiar w danym kolorze.
Rozmiar otworu centralnego jest ważnym i bardzo często parametrem zaniedbywanym przy kupowaniu felg. Jest to niewłaściwe podejście, gdyż w skrajnych przypadkach może to doprowadzić do odpadnięcia koła podczas jazdy.
Sytuacji może zaradzić zastosowanie pierścieni centrujących. iwy pierścień określają dwie średnice – większa to średnica otworu centralnego naszej felgi, mniejsza to średnica kołnierza mocującego piasty (np. 73.1/57.1). Dzięki takiemu pierścieniowi felga bezpiecznie jest osadzona na kołnierzu piasty.
Jak wyżej zostało nadmienione nie należy ignorować kwestii otworu centralnego. Niedopuszczalny jest montaż bez idealnego spasowania (za pomocą pierścienia centrującego) kołnierza na piaście z otworem felgi. Wprawdzie fizycznie jest możliwość zamocowania koła jedynie śrubami, jednak ich rola (śrub) ogranicza się jedynie do dociskania felgi do piasty. Nie są one konstrukcyjnie przeznaczone do przenoszenia sił i drgań pochodzących od kół. Rolę taką spełnia właśnie otwór centralny. Brak idealnego spasowania powoduje drgania i wibracje szczególnie nasilające się przy prędkości około 100-120 km/h.
Jeśli kupiłeś felgi aluminiowe, pasujące do Twojego auta na rozstaw śrub, sprawdziłeś na wyważarce, że są proste, założyłeś opony i wszystko dobrze sie wyważyło, a mimo to podczas jazdy odczuwasz drgania na kierownicy, które nasilają się przeważnie przy prędkości 80-120 km/h, a poniżej i powyżej tej prędkości zanikają lub znacznie maleją, to wynika z tego, że masz luz na piaście.
W związku z tym, potrzebujesz pierścienie centrujące, dzieki którym luz zostanie zniwelowany, a drgania ustąpią, poprawi się komfort jazdy, bezpieczeństwo i żywotność układu jezdnego, który przez drgania kół zużywa sie kilkakrotnie szybciej. Poniesiony koszt kilkudziesięciu złotych, zwraca się szybko !!!

Dlaczego felgi nie mają konkretnej wielkości otworu centrującego i musimy stosować pierścienie centrujęce?

Felgi aluminiowe wytwarza się tak by jedna felga pasowała do wielu modeli i marek samochodów, o tym samym rozstawie i ilości otworów mocujących.
Osiągamy to poprzez zastosowanie dużych średnic otworów centrujących.
W efekcie felgi oferowane do danego modelu samochodu rzadko mają otwór centrujęcy pozwalającvy na ciasne osadzenie (wycentrowanie) kała na piaście. Powstały luz niwelujemy stosując pierścienie centrujące.
Po co to wszystko?
Dzięki temu cena felgi jest niższa bowiem, z jednej formy produkuje się felgi do wielu modeli i marek samochodów.
Dzięki zastosowaniu pierścieni centrujących aluminowe felgi są tańsze.

Jeśli nie wiesz jakie wymiary powinny mieć pierście
i musisz dokonać pomiaru to służymy podpowiedzią.

Przytnij dwie sztywne kartki i rozsuń je maksymalnie w otworze felgi. Najlepiej do tego celu nadają się dwie karty kredytowe.
Nie zmieniając ich wzajemnego położenia wyjmnij je z otworu felgi i zmierz suwmiarką ich szerokość. W ten sposob pomierzysz wielkość średnicy otworu w feldze.

Pomiar średnicy piasty nie powinien nastręczać trudności.

W ten sposób uzyskane dwa pomiary powinny pomóc w doborze właściwych pierścieni.

Jeżeli masz wątpliwości czy dobrane pierścienie centrujące będą pasować do felg które chcesz zamontować do swojego auta to skontaktuj się z nami.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE

UWAGA !

Przy zakupie na kilku naszych aukcjach, prosimy o kontakt celem uzgodnienia kosztów przesyłki.

pracujemy:
pon-sob: 800 - 1900

Wszystkie przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są
fabrycznie nowe,
nieużywane,
oryginalnie zapakowane!


Dziękujemy za wizytę na naszych aukcjach.
Zapraszamy ponownie.