Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pierścienie centrujące do felg 76,1 x 57,1 Marki

22-06-2014, 17:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik Ridergarage_pl
numer aukcji: 4268960119
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 67   
Koniec: 22-06-2014, 16:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Na tej  aukcji oferujemy:

PIERŚCIENIE CENTRUJĄCE DO FELG:
Cena za kpl - 4 sztuk pierścieni

wymiar : 76,1 x 57,1

4sztuki w wybranym rozmiarze:

 

W FORMULARZU PO ZAKUPIE
WPISZ WYBRANY WYMIAR

(tabela wymiarów poniżej)



O dostępność pierścieni pytaj mailem przez zakupem lub telefonicznie !
w innym wypadku zastrzegamy prawo do nie posiadania żądanego wymiaru !

Możliwy montaż pierścieni w naszym warsztacie - zadzwoń , umów wizytę .

Wystawiamy faktury VAT

Potrzebujesz konkretny rozmiar pierścieni - dzwoń !

 

OTWÓR FELGA x  PIASTA


  57,1

- 57,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA, SUZUKI

- 57,1 x 56,6 


  60,1

- 60,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 60,1
x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 60,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 60,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 60,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA


  63,3 - 63,4

- 63,3 x 54,1

- 63,3 x 56,1

- 63,3 x 58,1

- 63,3 x 60,1

- 63,4 x 54,1TOYOTA, MAZDA

- 63,4 x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 63,4
x 56,6 OPEL, DAEWO
- 63,4
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 63,4
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 63,4
x 59,1 NISSAN
- 63,4
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS


  64,1

- 64,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 64,1
x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 64,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 64,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 64,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 64,1
x 59,1 NISSAN

- 64,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 64,1 x 76,1


  65,1

- 65,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 65,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 65,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 65,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 65,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 65,1
x 59,1 NISSAN
- 65,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 65,1 x 63,4 FORD


  66,6

- 66,6 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 66,6
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 66,6 x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 66,6
x 57,1 AUDI , VW , SEAT , SKODA , VOLKSWAGEN , BMW E30
- 66,6
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 66,6
x 59,1 NISSAN
- 66,6
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 66,6
x 63,4 FORD
- 66,6
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA


  67,1 - 67,2

- 67,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 67,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 67,1 x 56,6 OPEL, DAEWOO

- 67,1 x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 67,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 67,1
x 59,1 NISSAN
- 67,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 67,1
x 63,4 FORD
- 67,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 67,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 67,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI

- 67,2 x 58,0

- 67,2 x 64,0

- 67,2 x 57.1


  68,1

- 68,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 68,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 68,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 68,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 68,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 68,1
x 59,1 NISSAN
- 68,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 68,1
x 63,4 FORD
- 68,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 68,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 68,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 68,1
x 66,6 MERCEDES


   69,1

- 69,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 69,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 69,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 69,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 69,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 69,1
x 59,1 NISSAN
- 69,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 69,1 x 63,3
- 69,1
x 63,4 FORD

- 69,1 x 64,0
- 69,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 69,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 69,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 69,1
x 66,6 MERCEDES
- 69,1
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI


   70,1

- 70,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 70,1
x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 70,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 70,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 70,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 70,1
x 59,1 NISSAN
- 70,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 70,1
x 63,4 FORD
- 70,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 70,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 70,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 70,1
x 66,6 MERCEDES
- 70,1
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI


   70,4

- 70,4 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 70,4
x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 70,4
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 70,4
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 70,4
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 70,4
x 59,1 NISSAN
- 70,4
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 70,4
x 63,3 FORD

- 70,4 x 63,4

- 70,4 x 64,0 
- 70,4
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 70,4
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 70,4
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 70,4
x 66,6 MERCEDES
- 70,4
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI


   71,6

- 71,6
x 56,6 OPEL, DAEWOO

- 71,6 x 58,1

- 71,6 x 59,1
- 71,6 x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 71,6 x 63,3
- 71,6 x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA

- 71,6 x 65,1
- 71,6 x 66,1 NISSAN, INFINITI

- 71,6
x 66,6 MERCEDES
- 71,6 x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI

   72,1-72,5

- 72,1 x 56,1

- 72,1 x 57,1

- 72,1x 58,1

- 72,1x 59,1

- 72,1x 63,3

- 72,5x 60,1

- 72,5x 64,1


72,6
- 72,6
x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 72,6
x 56,1 HONDA, ROVER, ACURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 72,6
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 72,6
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 72,6
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 72,6
x 59,1 NISSAN
- 72,6
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 72,6 x 63,3
- 72,6
x 63,4 FORD

- 72,6 x 64,0
- 72,6
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 72,6
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 72,6
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 72,6
x 66,6 MERCEDES
- 72,6
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI


   73-73,1

- 73,0 x 54,0

- 73,0 x 56,1

- 73,0 x 58,0

- 73,0 x 60,1

- 73,0 x 63,3

- 73,0 x 64,0

- 73,0 x 65,0

- 73,0 x 66,1

- 73,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 73,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 73,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 73,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 73,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 73,1
x 59,1 NISSAN
- 73,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 73,1
x 63,4 FORD
- 73,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 73,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 73,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 73,1
x 66,6 MERCEDES
- 73,1
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
- 73,1
x 70,1 CITROEN
- 73,1
x 71,6 CHRYSLER , JEEP CHEEROKEE


 74,1

- 74,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 74,1
x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 74,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 74,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 74,1
x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 74,1
x 59,1 NISSAN

- 74,1 x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS

- 74,1 x 63,3

- 74,1 x 63,4 FORD

- 74,1 x 64,0
- 74,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 74,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT

- 74,1 x 66,1 NISSAN, INFINITI

- 74,1 x 66,5
- 74,1
x 66,6 MERCEDES
- 74,1
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
- 74,1
x 70,1 CITROEN
- 74,1
x 71,6 CHRYSLER , JEEP CHEROKEE

- 74,1
x 72,6 BMW


 75,1

- 75,1 x 56,1

- 75,1 x 58,1
- 75,1 x 60,1
- 75,1 x 66,6

- 75,1 x 67,1



   76-76,1  

- 76,0 x 54,1

- 76,0 x 57,1

- 76,0 x 60,1

- 76,0 x 65,1

- 76,0 x 66,1

- 76,1 x 54,1 TOYOTA, MAZDA
- 76
,1 x 56,1 HONDA, ROVER, A CURA, SUBARU, MINI, MINI COOPER
- 76,1
x 56,6 OPEL, DAEWOO
- 76,1
x 57,1 AUDI, VW, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN, BMW E30
- 76,1 x 58,1 FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA
- 76,1
x 59,1 NISSAN
- 76,1
x 60,1 RENAULT, TOYOTA, LEXUS
- 76,1
x 63,4 FORD
- 76,1
x 64,1 HONDA, ROVER, ACURA
- 76,1
x 65,1 OPEL, SAAB, CITROEN, PEUGEOT
- 76,1
x 66,1 NISSAN, INFINITI
- 76,1
x 66,6 MERCEDES
- 76,1
x 67,1 HYUNDAI, MAZDA, MITSUBISHI
- 76,1
x 70,1 CITROEN
- 76,1
x 71,6 CHRYSLER , JEEP CHEROKEE

- 76,1
x 72,6 BMW

- 76,1
x 74,1 BMW



Jak sama nazwa wskazuje, pierścienie te służą do centrowania felgi.
Są one potrzebne, ponieważ większość felg aluminiowych jest produkowana z większymi otworami centralnymi, co pozwala na uniwersalne zastosowanie jednego rodzaju felg.
Po raz pierwszy takie rozwiązanie wprowadziła firma OZ Racing, mając na celu zredukowanie kosztów produkcji.


 

Dzięki takiemu rozwiązaniu można zastosować jedną felgę zarówno do Hondy, jak i do Opla, czy Nissana, lub Renault.
Jednakże pusta przestrzeń między piastą samochodu, a
otworem centralnymfelgi nie może być pusta, gdyż przede wszystkim grozi to złym wycentrowaniem felgi.
Następstwem tego jest tzw. „bicie” felgi, które w najlepszym razie może doprowadzić do drgań na kierownicy, a także szybszego zużywania się zawieszenia i opon,
w najgorszym wypadku do uszkodzenia mocowania felgi i wypadku. Pierścienie centrujące stosowane w felgach aluminiowych wykonane z tworzywa idealnie wypełniają
przestrzeń wokół piasty ułatwiając wycentrowanie koła podczas montażu i zapobiegają „biciu” felgi w trakcie jazdy.


Lokalizacja naszej firmy:
Marki   ul. Piłsudskiego 53a
Tel. 505 [zasłonięte] 554