Diablo III BOX
PUDEŁKO KOLEKCJONERSKIE
Klucz aktywacyjny: NIE
Język: PL
Dodatki: Instrukcja, 1x DVD
5.90 zł
PRODUKT NIE ZAWIERA KODU INSTALACYJNEGO/AKTYWUJĄCEGO GRĘ.
Diablo III to kolejna część bardzo popularnej serii zapoczątkowanej w 1996r. Jej producentem jest firma Blizzard, znana z wielu udanych marek m.in. World of Warcraft czy Starcraft.
W trzeciej odsłonie Diablo wracamy do świata Sanktuarium, aby po raz kolejny zmierzyć się z siłami ciemności. Gra rozpoczyna się dwadzieścia lat po wydarzeniach znanych z Diablo II, w którym grupa herosów pokonała Pana Ciemności, jednak wskutek tej walki oszalała. Sanktuarium potrzebuje nowych bohaterów i do akcji wkraczają: Barbarzyńca, Łowca Demonów, Mnich, Szaman oraz Czarownik.
Kontakt:
Telefon
+48 17 [zasłonięte] 06
E-mail
[zasłonięte]@go2arena.com
Live chat
Formy płatności:
Koszty przesyłki:
Przesyłka kurierska 16zł
Kolejna sztuka: 0zł
Max w paczce: 100szt.
List polecony
ekonomiczny 7,5zł
Kolejna sztuka: 0zł
Max w paczce: 3szt.
List polecony
priorytetowy 8,5zł
Kolejna sztuka: 0zł
Max w paczce: 3szt.
P: Jak złożyć zamówienie?
O: Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i na wybranej aukcji klikniesz w Kup Teraz.
P: Co oznacza informacja "bez klucza"?
O: Informacja "bez klucza" oznacza, że przedmiotem aukcji nie jest gra z licencją. Na tej aukcji sprzedajemy wyłącznie pudełko/ opakowanie nie zawierające klucza umożliwiającego uruchomienie gry.
P: Jak opłacić zamówienie?
O: Po złożeniu zamówienia będziesz miał możliwość zapłaty przez PayPal lub Bank Transfer. Jeżeli chcesz możesz zapłacić przez nasz sklep po otrzymaniu wiadomości z linkiem.
P: Chciałbym zapłacić przez Paypal. Jak to zrobić?
O: Po zalicytowaniu i potwierdzeniu zakupu prosimy o przejście na stronę - KLIK , a następnie podanie nicku allegro i numeru aukcji.
P: Chcę zrezygnować z zamówienia. Co zrobić?
O: Prosimy skontaktować się z Nami mailowo lub telefonicznie, podając nick allegro, numer aukcji oraz adres e-mail.
P: Czy mogę śledzić przesyłkę?
O: Tak, przy wyborze wysyłki poprzez firmę kurierską. Po zrealizowaniu zamówienia na Twój adres e-mali zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość zawierająca numer listu przewozowego.
P: Co w sytuacji gdy moja przesyłka zaginie?
O:Przesyłka zostanie niezwłocznie wysłana ponownie. Nasza firma zajmie się procedurą reklamacyjną z przewoźnikiem na własną rękę.
P: Otrzymałem uszkodzoną lub nieprawidłową przesyłkę. Co teraz?
O: Prosimy o dokonanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy (www.go2arena.pl/contacts). Po otrzymaniu zgłoszenia niezwłocznie doślemy prawidłowy produkt.