§ 1. W korespondencji z nami należy podać swój nick z Allegro. § 2. Jeśli licytujecie Państwo w kilku naszych aukcjach, a chcielibyście zapłacić za wszystko jednym przelewem / dostać jedną paczkę, prosimy o kontakt po zakończeniu pierwszej wygranej aukcji. § 3. Akceptowane formy płatności to: przelew, gotówka, za pobraniem. § 4. Po wygranej aukcji należy wysłać do nas e-mail potwierdzający rodzaj wybranej płatności i kolor towaru jeśli trzeba go określić. § 5. Jeżeli adres wysyłki ma być inny niż Państwa adres w Allegro, koniecznie trzeba nas o tym poinformować w mailu potwierdzającym. § 6. W przypadku płatności w formie przelewu towar wysyłamy do 24 h od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto. (za wyjątkiem sob/niedz/dni świątecznych) na wskazany przez kupującego adres (w przypadku braku takiego wskazania przyjmujemy za obowiązujący adres podany na Allegro) § 7. Koszty wysyłki podane są indywidualnie dla danej aukcji, koszty wysyłki zbiorczej ustalamy indywidualnie - należy w tym celu skontaktować się z nami! § 8. Komentarz wystawiamy jako drudzy. § 10. Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są przez nas prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez jego producenta KLIMA-RAFLIK z myślą o wygodzie klientów uruchamia serwis typu "door to door". Dzięki nowej usłudze serwisowej klienci nie muszą wychodzić z domu, aby dostarczyć sprzęt do serwisu, a także znacznie szybciej otrzymują go z powrotem. Dzwoniąc pod numer Infolinii 500[zasłonięte]500 klient zgłasza problem konsultantowi technicznemu. Jeśli nie uda się go rozwiązać podczas rozmowy telefonicznej, klient otrzymuje od konsultanta numer telefonu do najbliższej placówki firmy kurierskiej UPS lub DHL i informację o dokumentach, które należy przygotować do zgłoszenia reklamacji. Po zgłoszeniu kurier odbiera sprzęt z domu klienta i zawozi go bezpośrednio do naszego serwisu. Naprawiony sprzęt odwożony jest do klienta również przez kuriera. System "door to door" jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników; zarówno korporacyjnych jak i indywidualnych. Infolinia Techniczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:00. Klienci mogą skontaktować się z serwisem również poprzez e-mail. [zasłonięte]@op.pl |