![](http://www.amssauna.pl/allegro/ik_kontakt.jpg)
AMS SAUNA
ul. Składowa 9
62-081 Przeźmierowo
tel: 61 [zasłonięte] 75
fax: 61 [zasłonięte] 87
kom: 606 [zasłonięte] 994
email: [zasłonięte]@amssauna.pl
![](http://www.amssauna.pl/allegro/ik_platnosc.jpg)
Wystawiamy faktury VAT. Ceny podane na aukcjach są cenami brutto. Nabywca zawsze otrzymuje fakturę VAT albo paragon.
BANK PKO BP
14 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]7620002 [zasłonięte] 004723
![](http://www.amssauna.pl/allegro/ik_regulamin.jpg)
Mamy kilka zasad których nie zmieniamy (prosimy nie pisać maili w tej sprawie)
- wysyłka jest realizowana dopiero po wpłynięciu pieniędzy na konto (prosimy nie przesyłać potwierdzeń faxem czy mailem) lub za pobraniem
- paczka jest zawsze dobrze zabezpieczona, oraz zapakowana tak, aby nie można było zidentyfikować zawartości
- przesyłki za pobraniem realizujemy w ciągu 24-48 godzin od momentu wpłynięcia maila z prośbą o pobranie, przesyłki z wpłatą na konto w 24-48 godzin po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, zazwyczaj tego samego dnia,
- zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia w wysyłce do 5 dni roboczych, z powodów od nas niezależnych.
- najlepszym rozwiązaniem jest przelew elektroniczny z MBanku, Multibanku, Inteligo czy innego konta elektronicznego,
- prosimy o niedokonywanie wpłat na poczcie, takie wpłaty są księgowane nieraz po 4-5 dniach z winy poczty, a nie banku oczywiście.
- zawsze można odebrać u nas towar osobiście, płacąc gotówką, ale tylko w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku, nim się do nas wybierzecie prosimy o potwierdzenie telefoniczne.
- po wygranej aukcji prosimy o kontakt mailowy w sprawie sposobu wysyłki, w przypadku jego braku czekamy na wpłatę na konto.
- reklamacje dotyczące niedostarczenia sprzętu przez Pocztę Polską i wynikające z tego roszczenia będą rozpatrywane jedynie w przypadku wybrania opcji ubezpieczenia paczki na kwotę rzeczywistej wartości sprzętu (dodatkowe koszty to 3-6 zł).
- Jeśli zapomnisz dosłać nam dane do faktury lub przyślesz nam już po wysyłce towaru i otrzymasz paragon - prosimy o jak najszybszy kontakt w terminie nie dłuższym niż 7 dni, istnieje możliwość wystawienia faktury zamiast paragonu, związane jest to z dodatkowym kosztem ponownej przesyłki.
![](http://www.amssauna.pl/allegro/ik_przesylka.jpg)
Koszty wysyłki zawsze podane są w opisie aukcji. Wysyłki realizujemy poprzez:
Pocztę polską - paczki do 10 kg
Firmę kurierską SIÓDEMKA - paczki powyżej 10kg
Na koszt wysyłki składa się zawsze: opłata pocztowa, podatek VAT w wysokości 23% oraz koszt materiałów
![](http://www.amssauna.pl/allegro/ik_gwarancja.jpg)
Na sprzedawany przez nas towar udzielamy gwarancji, czas jej trwania nie zależy od nas tylko od producenta sprzętu, zazwyczaj są to piece 24 miesiące, akcesoria 12 miesięcy. Towar w przypadku uszkodzenia prosimy o dostarczenie w opakowaniu fabrycznym do naszego serwisu, adres jak wyżej, z dopiskiem serwis, wraz z dokładnym opisem uszkodzenia.
Gwarancja jest realizowana tak szybko jak to możliwe, część towarów podlega wymianie więc dokonana zostanie w miarę dostępności towaru na magazynie. W przypadku konieczności przesłania sprzętu do serwisu producenta czas oczekiwania może się wydłużyć do 7-14 dni. Jeśli towar po prostu nie spodoba Ci się - w ciągu 10 dni możesz go zwrócić, zwrócimy Ci pieniążki. Nie zwracamy kosztów przesyłki. Proszę jednak pamiętać o tym, aby towar nie nosił żadnych śladów użytkowania oraz miał nieuszkodzone opakowania, folie zabezpieczające, stickersy gwarancyjne itd.