Prowadzimy stacjonarny sklep rowerowy we Wrocławiu przy ul. Damrota 26a. Produkt można obejrzeć i odebrać osobiście w godzinach funkcjonowania sklepu.
Posiadamy ogromny wybór części do rowerów dirt, street, downhill, enduro, fixedgear, singlespeed.
Jeżeli potrzebujesz innych części, zadzwoń, zapytaj. Na Allegro mamy wystawioną tylko niewielką część Naszej oferty.
Składamy customowe rowery fixed/Single na zamówienie.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt wystawiony na Allegro znajdował się fizycznie w sklepie. Pomimo tego polecamy, przed przyjazdem potwierdzić dostępność telefonicznie.
W najnowszej wersji, piasty PRO 2 EVO wyposażone zostały w system 4 zapadek współpracujący z nowym 40 zębowym, stalowym pierścieniem zamocowanym na korpusie piasty przy pomocy bezstykowego wolnobiegu i uszczelki labiryntowej. Dzięki temu sprzęgło piasty zapewnia natychmiastowe przekazanie energii. Dodatkowym atutem jest niesamowity dźwięk piasty. Otrzymały kilka znaczących zmian. Piasty wyposażone są w łożyska wykonane ze stali nierdzewnej, znane z modeli Pro 3. Dzięki temu udało się wydłużyć ich żywotność, zapewnić łagodniejszą pracę oraz jeszcze korzystniejszy stosunek jakości do ceny. Wraz ze zmianą łożysk, zmieniła się również oś na nową, powiększoną do 17mm. Oznacza to pełną kompatybilność ze standardem Maxle i Maxle Lite. Jednoczęściowy wolnobieg piasty wraz z mocowaniem zapadek wykonane zostały z wytrzymałego aluminium 7075. Oś obraca się na 5 uszczelnionych łożyskach maszynowych. Wszystkie piasty Pro 2 kompatybilne są z tarczami mocowanymi za pomocą 6 śrub. Korpus piasty wykonany został w technologii CNC z aluminium 2014 T6.
Specyfikacja:
- Wycinane w technologii CNC w Barnoldswick w Wielkiej Brytanii
- Wyprodukowane i ręcznie wykończone w Wielkiej Brytanii
- Typ łożyska: stal nierdzewna (61804, 1728, 61803, 61903)
- Korpus piasty: aluminium 2014 T6
- Kolor: czarny
- Otwory: 32
- Mocowanie tarczy: IS 2000 (na 6 śrub)
- Aluminiowy wolnobieg
- Stalowy pierścień 24T z 4 zapadkami
- Waga: tył 285g (QR)
- Przeznaczenie: XC, Enduro, FR, DH
|