1. Po zakupie prosimy wysłać formularz opcji dostawy, bądź maila z informacją o sposobie płatności (przelew / pobranie), oraz o adresie wysyłki.
2. W mailach prosimy, aby Państwo podawali swój LOGIN oraz imię i nazwisko.
3. Jako sprzedawcy, wystawiamy komentarz w drugiej kolejności.
4. Jeżeli w ciągu 14 dni od dnia złożenia oferty nie nastąpi potwierdzenie dokończenia zakupu informujemy ALLEGRO o nie dotrzymaniu warunków transakcji i ubiegamy się o zwrot prowizji.
5. Zamówienia płatne przy odbiorze wysyłamy w dniu zakupu lub najpóźniej dnia następnego (w dni robocze).
6. Płatne przelewem po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Prosimy pamiętać, że nawet jak Państwa Bank napisze, że przelew został zaksięgowany, to znaczy tylko i wyłącznie, iż przeszedł do Krajowej Izby Rozliczeniowej, a niekoniecznie jest już na naszym koncie firmowym.
7. Wszystkie przesyłki nadajemy kurierem PATRON SERVICE (przesyłka ubezpieczona) lub POCZTĄ POLSKĄ (brak ubezpieczenia).
8. Towar pakujemy w solidne opakowania ochronne.
9. Przy kurierze należy sprawdzić paczkę czy zamawiany towar nie ma uszkodzeń fizycznych. W przypadku nieścisłości należy spisać protokół szkody. W momencie nie spisania takiego protokołu wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.
10. Odbiór osobisty proszę wcześniej umówić telefonicznie, bądź mailowo.
11. Na każdy towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
12. Kupując u nas, kupujecie Państwo w sklepie.
13. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00, oraz w soboty od 10.00 do 14.00. Wszelkie pytania prosimy kierować w tym czasie. W innych terminach telefon nie będzie odbierany, gdyż jest to telefon firmowy i w tym czasie nie pracujemy.