Kontakt
Telefon: (48) 784 [zasłonięte] 906
Telefon:
(22)[zasłonięte]676 91
E-mail:
[zasłonięte]@scooterland.com.pl
Salon Scooterland
www.scooterland.com.pl
www.twojapasja.com.pl
Płatności
1. Przedpłata (payU)
2. Płatność przy odbiorze
3. Wpłata na konto
Alior Bank S.A. 35 [zasłonięte]00[zasłonięte]00
460[zasłonięte]139340
Wysyłka
Towar wysyłamy codziennie od pon. do pt. firmą kurierską DHL Termin dostawy po zaksięgowaniu wpłaty lub formie płatności za pobraniem - 1-2 dni.
Dostępne formy odbioru towaru:
1. Kurier DHL przedpłata
2. Kurier DHL pobranie
3. Odbiór osobisty po przedpłacie!
(możliwy po 24 h od zamówienia)
Regulamin
Drogi Allegrowiczu! Opcja Kup Teraz jest potwierdzeniem transakcji zakupu więc podejmuj takie decyzje rozważnie
Po zakupie wypełnij formularz opcji dostawy zawsze podając aktualny adres i nr telefonu, paczki wysyłamy kurierem i w liście przewozowym zawsze podajemy nr tel.
Sprawdź paczkę przy odbiorze, w przypadku uszkodzeń mechanicznych sporządź protokół w obecności kuriera, późniejsze reklamacje dotyczące uszkodzeń nie będą uwzględniane.
Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 10dni, zwracany towar nie może być uszkodzony ani używany. Pieniądze zwracamy przekazem pocztowym
Do każdej paczki wystawiamy paragon fiskalny (szukaj pod ulotką salonu - na opakowaniu). Na życzenie wystawiamy fakturę, zaznacz to w formularzu opcji dostawy i podaj niezbędne dane.
Przedmiotem sprzedaży jest:
Jeśli pragniesz mobilności w najbardziej eleganckim wydaniu, rozpocznij swoją przygodę z Vespą LX!
Styl, wygoda, osiągi i, naturalnie, odwieczne walory Vespy, którymi są elegancja, niezależność oraz niezawodność. Vespa LX 50 to także przyjemny oszczędny design, a także zaawansowana technologia i bezpieczeństwo – w obu wersjach silnikowych tego modelu.
Na szczególną uwagę w modelu LX zasługuje dbałość o szczegół, którą dobrze widać na przykładzie chromowanego detalu na błotniku czy również chromowanego grilla na środku przedniej osłony.
Dane Techniczne
| pojemność skokowa silnika |
49 cm3 |
| średnica cylindra / skok tłoka |
40 mm / 39,3 mm |
| zasada działania silnika |
jednocylindrowy Piaggio Hi-PER2, dwusuwowy z zapłonem iskrowym |
| maksymalna moc silnika |
4,35 przy 7500 obr/min |
| maksymalny moment |
4,4 Nm przy 6500 obr/min |
| rozrząd |
--- |
| smarowanie |
mieszanka |
| zapłon |
elektroniczny |
| rozrusznik |
elektryczny i nożny |
| zasilanie |
grawitacyjne, gaźnikowe, olej podawany przez pompę |
| chłodzenie silnika |
powietrzem (wentylator) |
| sprzęgło |
odśrodkowe bezwładnościowe |
| skrzynia biegów |
automatyczna przekładnia pasowa CVT z regulatorem momentu |
| paliwo |
benzyna bezołowiowa LO95+ olej dozowany automatycznie |
| rama |
samonośne nadwozie z blachy tłoczonej ze wzmocnieniami |
| zawieszenie przód |
wahacz jednostronny pchany, amortyzator hydrauliczny (skok - 78 mm) |
| zawieszenie tył |
wahacz jednostronny wleczony, amortyzator hydrauliczny (skok - 73,5 mm) |
| hamulec przód |
hydrauliczny tarczowy 200 mm |
| hamulce tył |
mechaniczny bębnowy 110 mm |
| obręcze kół przód/tył |
stop aluminium 2,50x11" / 3,00x10" |
| opona przód |
bezdętkowa 110/70-11" |
| opona tył |
bezdętkowa 120/70-10" |
| długość [mm] |
1755 |
| szerokość [mm] |
740 |
| wysokość siedzenia [mm] |
775 |
| rozstaw osi [mm] |
1280 |
| pojemność zbiornika paliwa [l] |
8,5 l |
| homologacja |
Euro2 |