SKLEP FIRMOWY PRODUCENTA
ORYGINALNE PRODUKTY / CENY ZAWIERAJĄ 25% RABAT
WYSYŁKA KURIERSKA - GWARANCJA SZYBKIEJ DOSTAWY
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
.
JEDEN KOSZT WYSYŁKI ZBIORCZEJ !
Jedna opłata za zakupy zbiorcze - przy zakupie wielu przedmiotów, z jednej bądź z wielu różnych naszych aukcji
- koszt wysyłki jest równy kwocie za wysyłkę jednego przedmiotu !
REALIZUJEMY TAKŻE ZAMÓWIENIA PRZY OKAZJI RÓŻNYCH IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH DLA DZIECI
OFERUJEMY RABAT WLICZONY W CENĘ PRZEDMIOTU + WYSYŁKA KURIERSKA GRATIS !
ZAPRASZAMY: PLACÓWKI OŚWIATOWE, STOWARZYSZENIA, FIRMY !
E-MAIL: [zasłonięte]@hetman24.com.pl ; TEL. 604 [zasłonięte] 20 90
PŁATNOŚCI: PayU ; WPŁATA NA KONTO BANKOWE ; WYSYŁKA ZA POBRANIEM PRZY ODBIORZE
WYSYŁKA: POCZTA POLSKA ; PRZESYŁKA KURIERSKA
KONTO BANKOWE: 53 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3460001 [zasłonięte] 207921
ADRES: HETMAN , UL. SZKOLNA 50 , DOPIEWIEC , 62-070 DOPIEWO
PIŁKA NOŻNAgra planszowa
pionki w kształcie KOTÓW - 22 sztuki !
+ gra "RYCERZE; OKRĘTY"
.3 gry w jednym dużym opakowaniu(PIŁKA NOŻNA - duża plansza formatu A3, składana)(RYCERZE, OKRĘTY - 2 dwustronne plansze, format A4)
PIŁKA NOŻNA
Elementy gry:- 22 pionki (2 drużyny / 2 kolory po 11 sztuk)- piłka - "krążek"- planszaPrzygotowanie do gry:Przed przystąpieniem do gry gracze wybierają po 11 pionków w jednym kolorze. Jeden z tych pionków będzie "bramkarzem" - należy ustawić go na dowolnym polu w kolorze żółtym lub czerwonym (pole bramkowe). Pozostałe pionki należy ustawić na dowolnych polach na swojej połowie planszy "boiska" przed polami w kolorze fioletowym (oprócz pól w kolorze żółtym i czerwonym). Gracz rozpoczynający grę stawia jeden ze swoich pionków wraz z piłką "krążkiem" na polu w kolorze białym (centralne pole na planszy). Żaden z pionków nie może stać na polach w kolorze fioletowym. Gracze między sobą ustalają, który z nich rozpoczyna grę - ruchy wykonują na przemian.Zasady gry:Ruch pionków "piłkarzy" składa się z 2 faz: (1) przesunięcie pionka, (2) przesunięcie piłki. Gracz może zrezygnować z jednej fazy ruchu - może przesunąć tylko pionek bez równoczesnego przesunięcia piłki i na odwrót.(1) Przesunięcie pionków - można je przesuwać o 1, 2 lub 3 pola w dowolnym kierunku. Do przodu, do tyłu, w bok, po skosie oraz zmieniając kierunek ruchu. Należy przesuwać pionki tylko i wyłącznie po liniach znajdujących się na planszy.(2) Przesunięcie piłki - aby wprowadzić piłkę "krążek" w ruch, czyli przesuwać ją po planszy, należy najpierw ustawić pionek na polu, na którym znajduje się piłka. Gdy piłka znajduje się sama na polu - nie można jej przesuwać. Piłkę można przesuwać tylko w liniach prostych w dowolnym kierunku, o dowolną ilość pól. Nie można zmieniać kierunku ruchu piłki.Uwaga: jedynym odstępstwem od tej zasady jest sytuacja gdy piłka dojdzie (zostanie przesunięta) do pól w kolorze niebieskim, które pełnią rolę bandy - wtedy piłka może się od niej odbić. Gracz sam decyduje gdzie przesunie piłkę (w jakim kierunku i na jaką odległość). Piłka nie może zatrzymać się na polach w kolorze niebieskim - musi zostać przesunięta "odbita". W jednej kolejce, czyli w jednym ruchu można 2 razy odbić piłkę od band.Po rozpoczęciu gry "meczu" można wchodzić na pola w kolorze fioletowym.Na jednym polu może znajdować się tylko jeden pionek i piłka. Nie można postawić pionka na polu zajętym już przez inny pionek oraz nie można przechodzić przez to pole.Piłka może przebywać na jednym polu wraz z pionkiem tylko przez jedna kolejkę. Następnie musi być zagrana (musi opuścić to pole).Nie można postawić pionka na polu, na którym znajduje się już inny pionek wraz z piłką. Aby nie dopuścić do utraty pola należy blokować ruchy "strzały" przeciwnika."Bramkarz" może poruszać się (zmieniać pozycję) tylko po polach w kolorze żółtym i czerwonym. Nie może wychodzić poza te pola. Zadaniem "bramkarza" jest niedopuszczenie by piłka "krążek" znalazła się na polach w kolorze czerwonym (polach bramkowych). Na swoim polu karnym (pola w kolorze żółtym) gracz umieszcza tylko jeden pionek - "bramkarza". Inne pionki nie mogą wchodzić na te pola, ani na pola w kolorze czerwonym.Uwaga: gracz może postawić swoje pionki (oprócz "bramkarza") na polach w kolorze żółtym - polach przeciwnika. Nie może ich postawić na polach w kolorze czerwonym, polach w bramce przeciwnika.GOL - jest zdobyty gdy piłka znajdzie się na dowolnym polu bramkowym przeciwnika (pola w kolorze czerwonym).Jeżeli piłka znajdzie się na polu na którym znajduje się "bramkarz" - nie ma gola.Po zdobytej bramce gracze kontynuują grę w ten sam sposób jak na początku gry. Zaczyna ten z graczy, który stracił bramkę.Gracze pomiędzy sobą ustalają jak długo trwa mecz, albo do ilu zdobytych goli grają.Koniec gry:Zwycięzcą meczu zostaje ten z graczy, który strzelił więcej bramek (zdobył więcej goli).
+
"RYCERZE; OKRĘTY"
"RYCERZE" – celem gry jest pokonanie oddziałów przeciwnika.
"OKRĘTY" - celem gry jest zatopienie floty przeciwnika.
Towarzyska, strategiczna gra planszowa dla dzieci i dorosłych.
Gracze mają do dyspozycji specjalne plansze, po których kreślą flamastrami suchościeralnymi.
Elementy gry:- 2 plansze dwustronne (wielokrotnego użytku / sztywne, trwałe; wymiar A4)- 2 gąbki- opisUwaga:Opakowanie nie zawiera flamastrów suchościeralnych (do białych tablic).Do gry potrzebne są 2 szt. (Prosimy nie używać pisaków permanentnych !)Wymiar całego opakowania:36,2 cm x 23,50 cm x 4,4 cm