Witam,
mam do sprzedania PRZEPIĘKNE SUZUKI GRAND VITARA. Prawdziwe auto terenowe, w odróżnieniu do pseudo terenówek typu Toyota RAV4 czy Honda CRV. Ktoś kto szuka prawdziwej terenówki z pewnością o tym wie. Autko pochodzi z 2007 roku, jest w 100 % BEZWYPADKOWE, świeżo sprowadzone z zagranicy. Autko w 100% sprawne techniczne, bardzo zadbane, wszystkie mechanizmy, reduktor, napędy działają idealnie.Rocznik 2007 r. Silnik 1.9 DDIS - 129 KM , bardzo ekonomiczny i trwały. JEDEN WŁAŚCICIEL OD NOWOŚCI.
Wyposażenie to m.in.: - Napęd 4x4
- Soczewkowe reflektory
- Alufelgi
- Wszystkie szyby sterowne elektryczne
- Lusterka podgrzewane i sterowane
- Szyby atermiczne
- Wielofunkcyjna kierownica
- Klimatyzacja CLIMATIC
- RM CD SUZUKI
- ABS
- ASR
- CTRL
- Hak oryginalny SUZUKI fabryczny (odpinany, nieużywany)
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- komplety kluczyków, kodów
- komplet książek, w tym serwisowe, prowadzona do SAMEGO KOŃCA, wszystkie wpisy SALON SUZUKI, a nie jakieś pseudo warsztaciki
- WSZYSTKIE SZYBY ORYGINALNE SUZUKI
- Przebieg oryginalny w 10000% - 111973 km.
- KOMPLET OPON W SUPER STANIE
- AUTKO OSOBOWE, NIE JEST TO ŻADNA PRZEKŁADKA, CIĘŻARÓWKA ITP... NIGDY NIE MALOWANE POWTÓRNIE.
Prasa branżowa pisze o tym aucie:
""Choć już nie ma ramy, określenie bulwarowa terenówka jest w odniesieniu do trzeciej generacji Vitary obraźliwe (5-drzwiowej, bo 3-drzwiowa ma uproszczony napęd). Jej międzyosiowy mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu z blokadą i reduktorem to rozwiązanie ani nowe, ani tanie, ani lekkie, a jednak wciąż nie mające sobie równych. Tymczasem skrojona pod dyktando księgowych konkurencja "poszła w elektronikę". W efekcie nawet Toyota RAV4, będąca wśród małych SUV-ów tym czym VW Golf wśród kompaktów, nie ma ani reduktora, ani międzyosiowego mechanizmu różnicowego (jego funkcję pełni sprzęgło elektromagnetyczne przy tylnej osi). I podobnie jak wiele mniejszych SUV-ów jest w zasadzie autem przednionapędowym z dołączanym tyłem.
Inaczej Vitara. Tu na tył trafia do 53 procent momentu. O tym, że jej 19-centymetrowy prześwit, sztywne nadwozie z kratownicowymi wzmocnieniami, no i reduktor o przełożeniu 1,97 pozwalają na dużo bardziej zrelaksowaną jazdę w terenie przekonaliśmy się już zimą. SUV w rodzaju RAV-ki wymaga pokonywania przeszkód na raz - trzeba tak operować biegami i gazem, by nie zatrzymać się w błotnistej kałuży czy pośrodku stromego wzniesienia. Vitara wybacza tego rodzaju błędy. Z włączonym reduktorem sunie po poligonie niczym tankietka, a kres jej terenowych możliwości wyznaczają opony"
Autko absolutnie warte każdej złotówki. Serdecznie zapraszam na oględziny, bo warto.
Najlepsza terenówka na rynku, w 100% BEZWYPADKOWA, ze 100% ORYGINALNYM PRZEBIEGIEM. POLECAM ! ! !
Cena 49950 zł. + koszty opłat celnych.
po opłatach celnych - wówczas cena wynosi 52000 zł. ZAPRASZAM ! TEL.609[zasłonięte]189
Możliwa zam...na zgodnie z zasadami allegro na tańsze,mniejsze auto dla kobiety.
|