Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pięć najważniejszych pytań... - J. Collins [nowa]

28-01-2012, 7:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.90 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019415838
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012, 13:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Ilość stron:116
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1105-2
Opis:

Zarządzanie to sztuka stawiania właściwych pytań i znajdowania na nie trafnych odpowiedzi. Książka zawiera pięć najważniejszych pytań, które musi postawić sobie każda organizacja. Zostały one sformułowane przez Petera Druckera, a odpowiadają na nie m.in. Jim Collins i Philip Kotler. Książka stanowi wyjątkowe narzędzie pozwalające na krytyczną ocenę i przekształcenie fundamentów firmy i jej strategicznych celów.

"Wspaniały przewodnik, który nawet najlepszym organizacjom pozwoli osiągnąć jeszcze więcej!"

Marshall Goldsmith,
współautor książki Sukces… i co dalej?


"Dobry lider zawsze znajduje odpowiedzi, ale wielki lider zadaje także właściwe pytania - a ta wspaniała publikacja pomoże wszystkim liderom w ich dążeniu do wielkości".

Jim Collins,
autor książki Good to Great,
współautor książki Wizjonerskie organizacje


"W czasach gdy zapotrzebowanie na skuteczniejsze zarządzanie i bardziej etyczne przywództwo jest moralnym odpowiednikiem globalnego ocieplenia, zdrowy rozsądek i odwaga Druckera powinny stanowić punkt odniesienia dla wszystkich, którzy chcą robić to, co należy, tak jak należy".

Ira A. Jackson,
dziekan Peter F. Drucker and Masatoshi I to
Graduate School of Management,
członek zarządu Instytutu Druckera



Spis treści:

Przedmowa
str. 7

Peter F. Drucker - sylwetka
str. 13

Peter F. Drucker
Po co nam samoocena
str. 17

Peter F. Drucker i Jim Collins
Pytanie 1: Co jest naszą misją
str. 23

Peter F. Drucker i Philip Kotler
Pytanie 2: Kim są nasi klienci?
str. 35

Peter F. Drucker i Jim Kouzes
Pytanie 3: Co cenią klienci?
str. 47

Peter F. Drucker i Judith Rodin
Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?
str. 57

Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?
str. 69

Frances Hesselbein
Przywództwo transformacyjne
str. 83

Proces samooceny
str. 89

Pytania do pracy własnej
str. 91

Słowniczek
str. 101

O autorach
str. 103

O Leader to Leader Institute
str. 105

Podziękowania
str. 107

Dodatkowe źródła
str. 109

Indeks
str. 113

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.