Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PHP5 Tworzenie bezpiecznych stron WWW PHP 5 / FV

19-01-2012, 15:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2044034500
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 01:19:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
Tematyka: PHP
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PHP5. Tworzenie bezpiecznych stron WWW

Autorzy: Marcin Szeliga, Rafał Wileczek
Data wydania: 03/2006
Stron: 296
ISBN: 83-[zasłonięte]-0255-0

Stan: bardzo dobry

Z opisu wydawcy:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznaj zagrożenia i naucz się im zapobiegać
    * Zaplanuj projekt bezpiecznej witryny WWW
    * Wyeliminuj słabe punkty w kodzie
    * Przetestuj witrynę i wykonaj audyt bezpieczeństwa

Jedną z najpopularniejszych technologii stosowanych przez twórców witryn WWW jest język PHP, baza danych MySQL oraz serwer WWW Apache. Dynamiczny rozwój internetu spowodował pojawienie się na rynku ogromnej ilości aplikacji, za pomocą których niemal każdy może stworzyć dynamiczną witrynę WWW bez konieczności poznawania tej technologii. W efekcie tego w sieci pojawiły się tysiące witryn zbudowanych za pomocą wygodnych w użytkowaniu narzędzi graficznych. Taki stan rzeczy, poza wieloma zaletami, ma jedną ogromną wadę - twórcy takich witryn rzadko zwracają uwagę na ich bezpieczeństwo. Stworzenie bezpiecznej witryny WWW wymaga pewnej znajomości języka PHP i technik zabezpieczania kodu.

Książka "PHP5. Tworzenie bezpiecznych stron WWW" to podręcznik dla twórców witryn WWW znających język PHP. Przedstawia sposoby minimalizowania ryzyka związanego z atakami hakerskimi przeprowadzanymi dzięki "dziurom" w kodzie strony WWW. Opisuje kluczowe aspekty zabezpieczania witryn WWW i serwerów, na których są one publikowane, omawia modele zagrożeń i metody testowania kodu. Zawiera cenne informacje nie tylko dla programistów, ale również dla administratorów serwerów.

    * Słabe punkty witryn WWW
    * Klasyfikacja zagrożeń - model STRIDE
    * Projektowanie bezpiecznej aplikacji WWW
    * Sprawdzanie poprawności danych
    * Metody uwierzytelniania i autoryzacji
    * Bezpieczne połączenia z bazami danych
    * Ochrona danych i kryptografia
    * Testowanie aplikacji
    * Konfigurowanie zapór sieciowych
    * Przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa witryn WWW

Jeśli chcesz tworzyć witryny WWW, które nie będą łatwym łupem dla hakerów - koniecznie przeczytaj tę książkę.
3ds max 4 Techniki modelowania
Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds max 4 Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-664-X
Data wydania: 04/2002
Stron: 320
Zawiera CD-ROM

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
 
 
 
Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.
 
 
 
Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.
 
 
Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.