Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PHP4. Podręcznik programisty PHP4 / JAK NOWA /FV

11-03-2012, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2114254262
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 9   
Koniec: 12-03-2012 01:53:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Język: polski
Tematyka: PHP
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PHP4. Podręcznik programisty

Autor: Sterling Hughes
Tytuł oryginału: PHP Developers Cookbook
Tłumaczenie: Daniel Kaczmarek
ISBN: 83-7197-795-6
Data wydania: 10/2002
Stron: 448

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
---------------------------------------------

Od teorii do praktyki prowadzi długa droga. Nie inaczej jest w przypadku PHP4, popularnego języka służącego do tworzenia aplikacji WWW. Oficjalna dokumentacja stanowi jedynie wstęp - w praktyce programista często staje wobec problemów, których rozwiązań nie zawiera sam opis języka.

Książka ta stanowi kombinację podręcznika i instrukcji. Przedstawia treści, które nie znalazły się w dokumentacji, a w wielu przypadkach znacznie tę dokumentację rozszerza. Pomimo tego, że nie jest to kompletna instrukcja, staniesz się po jej lekturze dużo lepszym programistą - będziesz miał solidne podstawy do rozwiązywania problemów programistycznych.

Opisano w niej:
    * Operacje na łańcuchach znaków
    * Pracę z liczbami, datami i czasem
    * Użycie tablic w PHP
    * Wbudowane tablice i stałe PHP
    * Wyrażenia regularne
    * Pracę z plikami i katalogami
    * Tworzenie własnych funkcji
    * Klasy i obiekty w PHP
    * Sesje
    * Pisanie aplikacji niezależnych od baz danych
    * Łączenie kodu PHP z programami napisanymi w innych językach
    * Obsługę poczty elektronicznej
    * Użycie protokołów SNMP i LDAP
    * Tworzenie grafiki w PHP
    * Pracę z dokumentami XML

"Sterling i Andrei stworzyli podręcznik zawierający rozwiązania konkretnych problemów, przedstawiając jednocześnie informacje niezbędne do rozwiązania niemal każdego problemu". - Rasmus Lerdorf, twórca PHP  
3ds max 4 Techniki modelowania
Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds max 4 Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-664-X
Data wydania: 04/2002
Stron: 320
Zawiera CD-ROM

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.
 
 
 
Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.
 
 
 
Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.
 
 
Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.