P R I O R Y T E T: 1 książka + 10,00 zł 2-3 książki + 15,00 zł 4 i więcej + 20,00 zł Książki wysyłam bezpiecznie zapakowane! Wysyłka niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Możliwość wysyłki Za pobraniem: 1 książka + 15,50 zł 2-3 książki + 20,50 zł 4 i więcej + 25,00 zł Odbiór osobisty: Nie ma takiej możliwości ![](http://www.charmag.nazwa.pl/szablon/szablonnr1011fm8.gif) Zasady aukcji i finalizacji transakcji. ![](http://www.charmag.nazwa.pl/szabl/konto_book.JPG) Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie zarówno z przebiegu aukcji jak i z samych książek. Gwarantuję, że z książki będziesz zadowolony! Jeżeli nie będziesz, masz możliwość w ciągu 10 dni zwrócić ją mi, otrzymasz zwrot ceny książki. --------- | Witam na mojej aukcji ! czyli najchętniej kupowane: Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ! ![](http://charmag.nazwa.pl/gfx_allegro/phcs2b.jpg) | Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty Autorzy: Deke McClelland, Laurie Ulrich Fuller, Robert C. Fuller Data wydania: 01/2007 Stron: 680 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0250-6 Format: B5 Oprawa: twarda Książka w kolorze Wydawnictwo: Helion Cena rynkowa książki: 127,00 zł | Na tej aukcji TYLKO 100,59 zł Poznaj najgłębiej ukryte tajemnice Photoshopa * Przeprowadź zaawansowane operacje korekcyjne * Skorzystaj z możliwości formatu RAW * Utwórz własne filtry i efekty Photoshopa nie trzeba przedstawiać. Rewelacyjny program graficzny, obecny na rynku od wielu lat, zyskał zasłużoną sławę i uznanie zarówno wśród profesjonalnych grafików, projektantów i fotografów, jak i amatorów wykorzystujących zaledwie małą część jego zachwycających możliwości. Narzędzia, filtry i efekty Photoshopa pozwalają na praktycznie dowolne zmodyfikowanie istniejących obrazów i dają ogromną swobodę twórczą przy tworzeniu nowych. W najnowszej wersji, oznaczonej symbolem CS 2, znajdziesz poprawione narzędzia znane z poprzednich wersji oraz wiele nowych, w tym doskonałą przeglądarkę obrazów, Bridge, oraz długo oczekiwany tryb 32-bitowy. Jeśli jesteś użytkownikiem Photoshopa CS2 i chcesz dokładniej poznać jego możliwości, sięgnij po książkę "Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty". Znajdziesz w niej omówienie tych funkcji programu, po które sięgają zawodowcy. Dowiesz się, jak najefektywniej posłużyć się narzędziami rysunkowymi i malarskimi, w jaki sposób zaznaczać fragmenty obrazów oraz stosować warstwy. Poznasz wszystkie tajemnice trybów mieszania, filtrów i efektów. Nauczysz się wykonywać korekty obrazów w trybie RAW i przygotowywać grafikę na potrzeby publikacji w sieci WWW. * Narzędzia malarskie i edycyjne * Klonowanie elementów obrazu * Retusz fotografii * Tworzenie masek * Korzystanie z warstw * Kształty i style * Korekcja za pomocą filtrów * Tworzenie własnych efektów * Korekcja barwna i tonalna obrazów * Automatyzacja zadań Dołącz do grona profesjonalnych użytkowników Photoshopa. Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty SPIS TREŚCI: O autorach (13) * Deke McClelland (13) * Laurie Ulrich Fuller (13) * Robert C. Fuller (14) Przedmowa (15) * Który testament powinieneś wybrać? (16) o Dlaczego powstały dwie wersje "Biblii Photoshopa"? (16) o Dlaczego "Biblia profesjonalisty" jest droższa? (16) o Którą wersję powinieneś wybrać? (17) * Konwencje (17) o Słownictwo (18) o Polecenia i opcje (18) o Platformy sprzętowe (18) o Wersje programu (18) o Ikony (19) Rozdział 1. Malowanie i dostępne pędzle (21) * Narzędzia do malowania (22) * Narzędzia edycyjne (24) * Podstawowe techniki (25) o Malowanie linii prostych (26) o Malowanie linii pionowych i poziomych (26) + Ćwiczenie: tworzenie szkieletu (28) o Malowanie za pomocą narzędzia Smudge (Smużenie) (28) o Praca z narzędziem Sponge (Gąbka) (31) + Ćwiczenie: zmiana nasycenia kolorów za pomocą narzędzia Sponge (Gąbka) (32) o Cofanie popełnionych błędów (33) * Kształt i rozmiar pędzla (34) o Wybór kształtu pędzla (34) + Tworzenie własnych końcówek pędzli (36) o Tworzenie własnych pędzli (41) * Dynamika pędzla (42) o Podstawy (43) o Dynamika kształtu (43) + Średnica (44) + Kąt i zaokrąglenie (47) o Dodatkowe opcje (49) o Noise (Szum), Wet Edges (Mokre krawędzie) i cała reszta (51) * Krycie, nacisk i ekspozycja (52) * Tryby pędzla (55) o 25 trybów pędzla (56) o Trzy tryby ściemniania i rozjaśniania (62) Rozdział 2. Klonowanie, korygowanie i wykorzystywanie wzorów (65) * Subtelna sztuka retuszu (65) * Klonowanie i korygowanie elementów obrazu (67) o Narzędzie Clone Stamp (Stempel) (67) + Proces klonowania (67) + Opcje dotyczące klonowania (70) o Narzędzie Healing Brush (Pędzel korygujący) (73) + Jak działa pędzel korygujący? (74) + Opcje narzędzia Healing Brush (Pędzel korygujący) (77) o Narzędzie Patch (Łatka) (79) * Retuszowanie fotografii (81) o Odnawianie starej fotografii (83) o Eliminowanie odwracających uwagę elementów tła (86) + Ćwiczenie: usuwanie elementów rozpraszających uwagę (87) o Wykorzystywanie powtarzających się wzorów (90) o Retuszowanie za pomocą wzorka (91) o Opcje dotyczące malowania wzorami (93) o Tworzenie wzorów i tekstur (94) o Polecenie Pattern Maker (Tworzenie wzorka) (100) + Generowanie wzoru (100) + Opcje dotyczące generowania kafelków (102) o Tworzenie własnego wzoru bez widocznych połączeń między kafelkami (104) + Ćwiczenie: tworzenie powtarzających się wzorów z obrazów (104) Rozdział 3. Historia i cofanie operacji (111) * Paleta History (Historia) (112) * Malowanie poza przeszłością (116) o Narzędzie History Brush (Pędzel historii) (116) o Narzędzie Art History Brush (Pędzel stylowy) (116) o Ograniczenia stanu źródłowego (120) * Retuszowanie pędzlem historii (120) o Wyostrzanie i wygładzanie (120) o Malowanie zdjęciami (123) * Twórcze efekty z wykorzystaniem palety historii (126) Rozdział 4. Maskowanie i wyodrębnianie elementów obrazu (133) * Zaznaczanie za pomocą masek (133) * Praca w trybie szybkiej maski (135) o Działanie trybu szybkiej maski (135) o Edycja czerwonej nakładki (138) o Gradienty w roli masek (139) + Zanikanie obrazka (139) + Stopniowanie efektów specjalnych (141) * Automatyczne generowanie masek (144) o Zastosowanie polecenia Color Range (Zakres koloru) (144) o Polecenie Color Range (Zakres koloru) - kilka praktycznych wskazówek (148) * Tworzenie niezależnego kanału maski (149) o Zapisywanie konturu zaznaczenia do kanału maski (149) + Ćwiczenie: przenoszenie zaznaczenia do niezależnego kanału (149) o Przekształcanie maski w zaznaczenie (151) o Oglądanie maski i obrazka (152) * Tworzenie maski z obrazka (153) + Ćwiczenie: zaznaczanie przerażająco skomplikowanego obrazka z zastosowaniem maski (155) Rozdział 5. Praca z warstwami (161) * Warstwy, warstwy (162) * Przenoszenie zaznaczonego fragmentu obrazka na nową warstwę (163) o Inne sposoby tworzenia warstw (164) o Powielanie warstw (167) * Praca z warstwami (167) o Uaktywnianie warstwy (168) o Przezroczystość warstw (170) o Modyfikowanie warstwy tła (172) o Zmiana kolejności warstw (174) o Wyświetlanie krawędzi warstw (176) + Nakładanie warstw (177) o Stapianie warstw ze sobą (179) o Usuwanie warstw (180) o Zapisywanie "spłaszczonej" wersji obrazka (180) * Zaznaczanie zawartości warstwy (181) * Przemieszczanie, sprzęganie i wyrównywanie warstw (182) o Łączenie (sprzęganie) warstw (182) o Grupowanie warstw (184) * Tworzenie i korzystanie z obiektów inteligentnych (187) o Tworzenie nowego obiektu inteligentnego (188) o Edytowanie obiektów inteligentnych (189) o Eksportowanie i zastępowanie obiektów inteligentnych (190) o Blokowanie warstw (191) * Przekształcanie obrazu (192) o Przekształcanie całego obrazu (192) o Przekształcanie warstwy lub zaznaczonego obszaru (194) o Wypaczanie warstw (197) o Przekształcenia numeryczne (199) o Wyrównywanie za pomocą inteligentnych linii pomocniczych (199) * Maski i warstwy (200) o Zachowywanie przezroczystości warstwy (201) o Tworzenie dodatkowych masek w warstwach (203) o Wklejanie w obrębie zaznaczenia (206) o Maskowanie grup warstw (206) * Praca z kompozycjami warstw (208) Rozdział 6. Tryby mieszania (211) * Mieszanie (212) * Parametry Opacity (Krycie) i Fill (Wypełnij) (213) * Tryby mieszania warstw (216) o Hierarchia trybów mieszania (232) o Nakładanie filtrowanych obrazków (234) * Zaawansowane opcje mieszania warstw (237) o Mieszanie wewnętrznych efektów warstwy (238) o Maskowanie efektów (241) o Wyrzucanie całych kanałów koloru (242) o Przebijanie warstw (245) * Wykluczanie i przebijanie pikseli (246) o Suwaki wykluczające piksele (248) o Rozmywanie (250) Rozdział 7. Kształty i style (255) * Rysowanie kształtów (256) o Zalety i wady kształtów (256) o Narzędzia do tworzenia kształtów (257) o Proces rysowania kształtu (259) + Ćwiczenie: tworzenie nowej warstwy z kształtem (259) o Łączenie i edycja kształtów (262) o Edycja wypełnienia kształtu (264) * Style warstw (267) o Podstawowe style warstw (269) o Wewnątrz okna Layer Style (Styl warstwy) (277) * Modyfikowanie i zapisywanie efektów (289) o Wyłączanie efektów (290) o Kopiowanie efektów (290) o Przekształcanie efektów w nowe warstwy (290) o Efekty a opcje mieszania (291) o Zapisywanie efektów jako stylów (292) Rozdział 8. Korekcja z wykorzystaniem filtrów (295) * Pierwszy rzut oka na filtry (296) o Filtry korekcyjne (296) o Filtry destrukcyjne (297) o Filtry efektowe (298) o Wygaszanie filtru (299) + Korzystanie z warstw (301) + Cofanie sekwencji filtrów (301) * Zwiększanie ostrości i kontrastu (301) o Stosowanie filtru Unsharp Mask (Maska wyostrzająca) (302) + Określanie stopnia wyostrzenia (303) + Określanie grubości krawędzi (307) + Rozpoznawanie krawędzi (309) o Wyostrzanie ziarnistych fotografii (310) + Ćwiczenie: tworzenie i zastosowanie maski krawędzi (312) o Stosowanie filtru High Pass (Górnoprzepustowy) (314) * Rozmywanie obrazka (316) o Stosowanie filtru Gaussian Blur (Rozmycie gaussowskie) (316) + Ćwiczenie: efekt romantycznej poświaty (317) o Rozmycie kierunkowe (318) + Stosowanie filtru Motion Blur (Poruszenie) (318) + Stosowanie filtru Wind (Wiatr) (320) + Stosowanie filtru Radial Blur (Rozmycie promieniste) (323) o Posługiwanie się filtrem Lens Blur (Rozmycie soczewkowe) (325) o Zmiękczanie konturu zaznaczenia (330) + Filtry Minimum (Minimalny) i Maximum (Maksymalny) (330) + Dodawanie cienia do warstwy (331) + Ćwiczenie: filtrowanie konturu zaznaczenia w trybie szybkiej maski (331) * Szum (334) o Dodawanie szumu (334) + Odmiany szumu (337) + Gruby szum (338) o Usuwanie szumu filtrem Despeckle (Usuń kurz i rysy) (338) o Uśrednianie pikseli za pomocą filtru Median (Mediana) (340) o Wyostrzanie skompresowanego obrazu (342) + Ćwiczenie: poprawianie cyfrowej fotografii (343) o Posługiwanie się filtrem Average (Średnia) (346) Rozdział 9. Szaleństwo filtrów (349) * Milion szalonych efektów (349) o Kilka słów na temat pamięci RAM (360) * Galeria filtrów (360) * Filtry z menu Pixelate (Pikslowanie) (362) o Efekt krystalizacji (363) + Ćwiczenie: kryształowe halo (363) o Mezzotinta (365) * Filtry akcentujące krawędzie (368) o Wytłaczanie obrazka (368) o Śledzenie krawędzi (371) o Tworzenie metalicznej powłoki (373) * Filtry zniekształcające (375) o Gabinet krzywych luster (376) o Wirujące spirale (379) + Ćwiczenie: tworzenie efektu kropelki gęstego płynu (384) o Tworzenie koncentrycznych fal w stawie (387) o Tworzenie równoległych zmarszczek i fal (391) + Filtr Ripple (Falowanie) (391) + Filtry Ocean Ripple (Fale morskie) i Glass (Szkło) (391) + Filtr Wave (Fala) (394) o Zniekształcanie obrazka wzdłuż krzywej (397) o Współrzędne biegunowe (399) o Zniekształcanie za pomocą polecenia Liquify (Deformacja) (402) + Podstawy (403) + Narzędzia z okna Liquify (Deformacja) (405) + "Zamrażanie" i "rozmrażanie" pikseli (410) + Rekonstrukcja i przywracanie (413) * Oświetlanie obrazu (414) + Ćwiczenie: oświetlanie obrazka (415) Rozdział 10. Efekty własne użytkownika (421) * Tworzenie własnych efektów przy użyciu filtru Custom (Inny) (421) o Rada dotycząca używania filtru Custom (Inny) (423) o Stosowanie wartości specjalnych (426) o Efekty symetryczne (426) + Wyostrzanie (427) + Rozmycie (429) + Wykrycie krawędzi (429) o Warianty niejedynkowe (430) + Rozjaśnianie efektów zbyt przyciemniających (431) + Przyciemnianie efektów zbyt rozjaśniających (431) + Przesunięcia ekstremalne (433) o Inne efekty własne (433) + Rozmycia kierunkowe (435) + Efekt płaskorzeźby (435) * Przemieszczanie pikseli w obrazku (438) o Teoria przemieszczania (439) + Kierunek przemieszczania (439) + Przekształcanie wartości jasności (442) + Ćwiczenie: usuwanie efektu rozciągnięcia (442) o Okno dialogowe filtru Displace (Przemieszczanie) (443) * Używanie map przemieszczenia (447) o Stosowanie predefiniowanych map przemieszczenia (448) o Tworzenie własnych tekstur przemieszczenia (451) + Ćwiczenie: tworzenie mapy przemieszczenia ze wzorca (451) o Dostosowywanie mapy przemieszczenia do obrazka (453) + Ćwiczenie: tworzenie mapy przemieszczenia opartej na obrazku źródłowym (455) o Tworzenie własnych przekształceń (457) + Ćwiczenie: zniekształcenie obwiedniowe przy pomocy mapy przemieszczenia (457) Rozdział 11. Korekcja barwy i nasycenia (461) * Poprawianie kolorów (461) o Kilka słów na temat efektów kolorystycznych i korekcji barw (462) o Korzystanie z okien dialogowych poleceń do korekcji barw (463) * Wariacje na temat koloru (465) o Jak działają barwy? (466) o Intensywność i zakres (468) o Kiedy używać polecenia Variations (Wariacje)? (471) * Polecenie Match Color (Dopasuj kolor) (472) * Przesuwanie barw i kolorowanie obrazów (475) o Korygowanie barwy i nasycenia (476) o Edycja niezależnych zakresów kolorów (484) o Kolorowanie obrazów (489) * Gdy polecenia Variations (Wariacje) i Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie) nie działają, jak trzeba (491) o Mieszanie kanałów koloru (492) o Redukcja efektu czerwonych oczu (496) o Ostatnie uwagi na temat mieszania kanałów (498) o Korzystanie z narzędzia Red-eye (Czerwone oczy) (499) o Korzystanie z narzędzia Color Replacement (Zastępowanie koloru) (499) * Warstwy dopasowania (503) o Tworzenie warstwy dopasowania (503) o Zalety korekcji z wykorzystaniem warstw (504) Rozdział 12. Poziomy, krzywe i cienie (511) * Dlaczego polecenie Brightness/Contrast (Jasność/Kontrast) rodzi wątpliwości? (510) * Korekcje automatyczne bazujące na poziomach (511) o Auto Levels (Auto-poziomy) (511) o Auto Contrast (Auto-kontrast) (513) o Auto Color (Auto-kolor) (515) o Paleta Histogram (Histogram) (526) * Polecenie Levels (Poziomy) (521) o Poziomy wejścia i wyjścia (521) o Stosowanie polecenia Levels (Poziomy) do pojedynczych kanałów (527) + Ćwiczenie: korekcja jasności i kontrastu narzędziem Levels (Poziomy) (528) * Dostosowywanie funkcji automatycznych (529) o Próbkowanie kolorów neutralnych (533) * Polecenie Curves (Krzywe) (533) o Ujarzmić krzywą jasności (534) o Próbkowanie punktów kontrolnych (538) o Odwzorowywanie na gradient (540) o Tworzenie i edycja krzywych ciągłych (542) o Praca z mapami dowolnymi (544) o Tworzenie wykresów jasności dla poszczególnych kanałów koloru (547) * Polecenie Shadow/Highlight (Cień/Światło) (549) Rozdział 13. Zarządzanie plikami i automatyzacja (553) * Posługiwanie się programem Bridge (553) o Typowa sesja z programem Bridge (555) o Wczytywanie obrazów za pośrednictwem programu Bridge (557) o Dostępne widoki (557) o Obracanie obrazów (560) o Dodawanie obrazów do listy Ulubionych (561) + Etykietowanie i ocenianie obrazów (561) + Przeglądanie i korzystanie z metadanych (561) + Przeglądanie i wprowadzanie słów kluczowych (564) + Wybór i zapis przestrzeni roboczych programu Adobe Bridge (566) o Zarządzanie buforem cache (567) o Zmienianie wielu nazw plików naraz (568) o Korzystanie z polecenia File Info (Info o pliku) (570) * Tworzenie własnych zadań (573) o Jak działają zadania? (573) + Ćwiczenie: nagrywanie zadania (574) o Edytowanie zadania (576) o Odtwarzanie zadań i operacji (580) o Zapisywanie i wczytywanie zestawów (581) * Przetwarzanie wsadowe (582) + Ćwiczenie: wykonywanie zadania na wielu obrazach (583) * Tworzenie panoram za pomocą polecenia Photomerge (Łączenie obrazków) (586) * Korygowanie zdjęć w formacie RAW (590) o Korekcja kolorów (592) o Wyostrzanie i wygładzanie (594) o Korygowanie niedoskonałości obiektywu (595) o Modyfikowanie profilu (598) o Otwieranie i zapisywanie obrazów w oknie Camera Raw (598) o Zapisywanie ustawień okna Camera Raw (599) o Stosowanie zapisanych ustawień okna Camera Raw (600) Rozdział 14. Tworzenie grafiki na potrzeby WWW (603) * Photoshop i ImageReady (603) * Co robić, a czego unikać w grafice dla WWW? (604) o Pracuj na dużym, potem zmniejszaj (604) o Kolory w sieci (607) + Modyfikacja parametru gamma (608) + Jak przewidzieć wygląd obrazu na monitorze? (609) + Praca z sRGB (612) + Dalsze wskazówki (614) * Zapisywanie obrazów w formacie JPEG (617) o Dostosowywanie jakości (618) o Pozostałe opcje JPEG (619) o Przygotowywanie i zapis plików w formacie GIF (619) o Trzy drogi do GIF-a (620) + Polecenie Indexed Color (Kolor indeksowany) (623) + Określanie palety (623) + Kolory, przezroczystość i roztrząsanie (625) o Porównywanie kilku wariantów (628) + Ćwiczenie: optymalizacja obrazka na potrzeby WWW (629) o Optymalizacja obrazków JPEG (630) o Optymalizacja obrazków GIF (633) o Optymalizacja obrazków PNG (635) o Menu optymalizacji (636) o Menu podglądu (638) o Tworzenie animowanych obrazków GIF (638) + Ćwiczenie: tworzenie animacji (640) * Cięcie obrazków (642) o Tworzenie odcięć (642) o Edytowanie odcięć (643) o Opcje odcięć (644) o Zapisywanie odcięć (646) * Przełączanie się do programu ImageReady (647) Skorowidz (655) Oferuję równie inne KSIĄŻKI INFORMATYCZNE w super cenach: POLECAMY!!! EKSPRESOWA WYSYŁKA!!! Zapraszam na wszystkie moje aukcje: ![](http://charmag.nazwa.pl/gfx_allegro/przed_switem.jpg) ![](http://www.charmag.nazwa.pl/gfx_allegro/zlote-miasto.jpg) ![](http://www.charmag.nazwa.pl/gfx_allegro/zaginiony.jpg) ![](http://charmag.nazwa.pl/gfx_allegro/pamietniki4-6.jpg) | |
| Książka jest wysyłana PRIORYTETEM. Bezpiecznie zapakowana! 10 dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!! PO PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania" ![](http://www.charmag.nazwa.pl/szablon/gwarancjasatysfakcji.gif) Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty! Gwarancja spełnia swoją rolę w 100% !!! Jak to działa? Możesz wypróbować książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10 dni) możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę, a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze. Zwrócę Ci przelewem na konto 100% ceny książki. Możesz przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie korzyści płynące z posiadania tej książki... lub od razu zamówić... helion |