Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

.Photoshop CS2/CS 2 PL Biblia profesjonalisty NOWA

04-03-2012, 18:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 100.59 zł     
Użytkownik charmag
numer aukcji: 2102934773
Miejscowość Lublin
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 7   
Koniec: 06-03-2012 20:51:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje Allegro CHARMAG

  

P R I O R Y T E T:
1 książka + 10,00 zł
2-3 książki + 15,00 zł
4 i więcej + 20,00 zł

Książki wysyłam  
bezpiecznie
zapakowane!
Wysyłka niezwłocznie  
po zaksięgowaniu
wpłaty.
Możliwość wysyłki  
Za pobraniem:
1 książka + 15,50 zł
2-3 książki + 20,50 zł
4 i więcej + 25,00 zł
Odbiór osobisty: 
Nie ma takiej możliwości

Zasady aukcji
i finalizacji transakcji.

Wybierając moje aukcje masz zagwarantowane zadowolenie
zarówno z przebiegu aukcji jak
i z samych książek.



Gwarantuję
,
że z książki będziesz
zadowolony
!
Jeżeli nie będziesz,
masz możliwość w ciągu 10 dni
zwrócić ją mi, otrzymasz
zwrot ceny książki.

---------

Witam na mojej aukcji !

czyli najchętniej kupowane:


Zrób sobie prezent - nie czekaj - KUP DZIŚ!

Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty

Autorzy: Deke McClelland, Laurie Ulrich Fuller, Robert C. Fuller
Data wydania: 01/2007
Stron: 680
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0250-6
Format: B5
Oprawa: twarda
Książka w kolorze
Wydawnictwo: Helion

Cena rynkowa książki:
127,00 zł

Na tej aukcji TYLKO

100,59 zł

Poznaj najgłębiej ukryte tajemnice Photoshopa

* Przeprowadź zaawansowane operacje korekcyjne
* Skorzystaj z możliwości formatu RAW
* Utwórz własne filtry i efekty

Photoshopa nie trzeba przedstawiać. Rewelacyjny program graficzny, obecny na rynku od wielu lat, zyskał zasłużoną sławę i uznanie zarówno wśród profesjonalnych grafików, projektantów i fotografów, jak i amatorów wykorzystujących zaledwie małą część jego zachwycających możliwości. Narzędzia, filtry i efekty Photoshopa pozwalają na praktycznie dowolne zmodyfikowanie istniejących obrazów i dają ogromną swobodę twórczą przy tworzeniu nowych. W najnowszej wersji, oznaczonej symbolem CS 2, znajdziesz poprawione narzędzia znane z poprzednich wersji oraz wiele nowych, w tym doskonałą przeglądarkę obrazów, Bridge, oraz długo oczekiwany tryb 32-bitowy.

Jeśli jesteś użytkownikiem Photoshopa CS2 i chcesz dokładniej poznać jego możliwości, sięgnij po książkę "Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty". Znajdziesz w niej omówienie tych funkcji programu, po które sięgają zawodowcy. Dowiesz się, jak najefektywniej posłużyć się narzędziami rysunkowymi i malarskimi, w jaki sposób zaznaczać fragmenty obrazów oraz stosować warstwy. Poznasz wszystkie tajemnice trybów mieszania, filtrów i efektów. Nauczysz się wykonywać korekty obrazów w trybie RAW i przygotowywać grafikę na potrzeby publikacji w sieci WWW.

* Narzędzia malarskie i edycyjne
* Klonowanie elementów obrazu
* Retusz fotografii
* Tworzenie masek
* Korzystanie z warstw
* Kształty i style
* Korekcja za pomocą filtrów
* Tworzenie własnych efektów
* Korekcja barwna i tonalna obrazów
* Automatyzacja zadań

Dołącz do grona profesjonalnych użytkowników Photoshopa.

Photoshop CS2/CS2 PL. Biblia profesjonalisty

SPIS TREŚCI:

O autorach (13)

* Deke McClelland (13)
* Laurie Ulrich Fuller (13)
* Robert C. Fuller (14)

Przedmowa (15)

* Który testament powinieneś wybrać? (16)
o Dlaczego powstały dwie wersje "Biblii Photoshopa"? (16)
o Dlaczego "Biblia profesjonalisty" jest droższa? (16)
o Którą wersję powinieneś wybrać? (17)
* Konwencje (17)
o Słownictwo (18)
o Polecenia i opcje (18)
o Platformy sprzętowe (18)
o Wersje programu (18)
o Ikony (19)

Rozdział 1. Malowanie i dostępne pędzle (21)

* Narzędzia do malowania (22)
* Narzędzia edycyjne (24)
* Podstawowe techniki (25)
o Malowanie linii prostych (26)
o Malowanie linii pionowych i poziomych (26)
+ Ćwiczenie: tworzenie szkieletu (28)
o Malowanie za pomocą narzędzia Smudge (Smużenie) (28)
o Praca z narzędziem Sponge (Gąbka) (31)
+ Ćwiczenie: zmiana nasycenia kolorów za pomocą narzędzia Sponge (Gąbka) (32)
o Cofanie popełnionych błędów (33)
* Kształt i rozmiar pędzla (34)
o Wybór kształtu pędzla (34)
+ Tworzenie własnych końcówek pędzli (36)
o Tworzenie własnych pędzli (41)
* Dynamika pędzla (42)
o Podstawy (43)
o Dynamika kształtu (43)
+ Średnica (44)
+ Kąt i zaokrąglenie (47)
o Dodatkowe opcje (49)
o Noise (Szum), Wet Edges (Mokre krawędzie) i cała reszta (51)
* Krycie, nacisk i ekspozycja (52)
* Tryby pędzla (55)
o 25 trybów pędzla (56)
o Trzy tryby ściemniania i rozjaśniania (62)

Rozdział 2. Klonowanie, korygowanie i wykorzystywanie wzorów (65)

* Subtelna sztuka retuszu (65)
* Klonowanie i korygowanie elementów obrazu (67)
o Narzędzie Clone Stamp (Stempel) (67)
+ Proces klonowania (67)
+ Opcje dotyczące klonowania (70)
o Narzędzie Healing Brush (Pędzel korygujący) (73)
+ Jak działa pędzel korygujący? (74)
+ Opcje narzędzia Healing Brush (Pędzel korygujący) (77)
o Narzędzie Patch (Łatka) (79)
* Retuszowanie fotografii (81)
o Odnawianie starej fotografii (83)
o Eliminowanie odwracających uwagę elementów tła (86)
+ Ćwiczenie: usuwanie elementów rozpraszających uwagę (87)
o Wykorzystywanie powtarzających się wzorów (90)
o Retuszowanie za pomocą wzorka (91)
o Opcje dotyczące malowania wzorami (93)
o Tworzenie wzorów i tekstur (94)
o Polecenie Pattern Maker (Tworzenie wzorka) (100)
+ Generowanie wzoru (100)
+ Opcje dotyczące generowania kafelków (102)
o Tworzenie własnego wzoru bez widocznych połączeń między kafelkami (104)
+ Ćwiczenie: tworzenie powtarzających się wzorów z obrazów (104)

Rozdział 3. Historia i cofanie operacji (111)

* Paleta History (Historia) (112)
* Malowanie poza przeszłością (116)
o Narzędzie History Brush (Pędzel historii) (116)
o Narzędzie Art History Brush (Pędzel stylowy) (116)
o Ograniczenia stanu źródłowego (120)
* Retuszowanie pędzlem historii (120)
o Wyostrzanie i wygładzanie (120)
o Malowanie zdjęciami (123)
* Twórcze efekty z wykorzystaniem palety historii (126)

Rozdział 4. Maskowanie i wyodrębnianie elementów obrazu (133)

* Zaznaczanie za pomocą masek (133)
* Praca w trybie szybkiej maski (135)
o Działanie trybu szybkiej maski (135)
o Edycja czerwonej nakładki (138)
o Gradienty w roli masek (139)
+ Zanikanie obrazka (139)
+ Stopniowanie efektów specjalnych (141)
* Automatyczne generowanie masek (144)
o Zastosowanie polecenia Color Range (Zakres koloru) (144)
o Polecenie Color Range (Zakres koloru) - kilka praktycznych wskazówek (148)
* Tworzenie niezależnego kanału maski (149)
o Zapisywanie konturu zaznaczenia do kanału maski (149)
+ Ćwiczenie: przenoszenie zaznaczenia do niezależnego kanału (149)
o Przekształcanie maski w zaznaczenie (151)
o Oglądanie maski i obrazka (152)
* Tworzenie maski z obrazka (153)
+ Ćwiczenie: zaznaczanie przerażająco skomplikowanego obrazka z zastosowaniem maski (155)

Rozdział 5. Praca z warstwami (161)

* Warstwy, warstwy (162)
* Przenoszenie zaznaczonego fragmentu obrazka na nową warstwę (163)
o Inne sposoby tworzenia warstw (164)
o Powielanie warstw (167)
* Praca z warstwami (167)
o Uaktywnianie warstwy (168)
o Przezroczystość warstw (170)
o Modyfikowanie warstwy tła (172)
o Zmiana kolejności warstw (174)
o Wyświetlanie krawędzi warstw (176)
+ Nakładanie warstw (177)
o Stapianie warstw ze sobą (179)
o Usuwanie warstw (180)
o Zapisywanie "spłaszczonej" wersji obrazka (180)
* Zaznaczanie zawartości warstwy (181)
* Przemieszczanie, sprzęganie i wyrównywanie warstw (182)
o Łączenie (sprzęganie) warstw (182)
o Grupowanie warstw (184)
* Tworzenie i korzystanie z obiektów inteligentnych (187)
o Tworzenie nowego obiektu inteligentnego (188)
o Edytowanie obiektów inteligentnych (189)
o Eksportowanie i zastępowanie obiektów inteligentnych (190)
o Blokowanie warstw (191)
* Przekształcanie obrazu (192)
o Przekształcanie całego obrazu (192)
o Przekształcanie warstwy lub zaznaczonego obszaru (194)
o Wypaczanie warstw (197)
o Przekształcenia numeryczne (199)
o Wyrównywanie za pomocą inteligentnych linii pomocniczych (199)
* Maski i warstwy (200)
o Zachowywanie przezroczystości warstwy (201)
o Tworzenie dodatkowych masek w warstwach (203)
o Wklejanie w obrębie zaznaczenia (206)
o Maskowanie grup warstw (206)
* Praca z kompozycjami warstw (208)

Rozdział 6. Tryby mieszania (211)

* Mieszanie (212)
* Parametry Opacity (Krycie) i Fill (Wypełnij) (213)
* Tryby mieszania warstw (216)
o Hierarchia trybów mieszania (232)
o Nakładanie filtrowanych obrazków (234)
* Zaawansowane opcje mieszania warstw (237)
o Mieszanie wewnętrznych efektów warstwy (238)
o Maskowanie efektów (241)
o Wyrzucanie całych kanałów koloru (242)
o Przebijanie warstw (245)
* Wykluczanie i przebijanie pikseli (246)
o Suwaki wykluczające piksele (248)
o Rozmywanie (250)

Rozdział 7. Kształty i style (255)

* Rysowanie kształtów (256)
o Zalety i wady kształtów (256)
o Narzędzia do tworzenia kształtów (257)
o Proces rysowania kształtu (259)
+ Ćwiczenie: tworzenie nowej warstwy z kształtem (259)
o Łączenie i edycja kształtów (262)
o Edycja wypełnienia kształtu (264)
* Style warstw (267)
o Podstawowe style warstw (269)
o Wewnątrz okna Layer Style (Styl warstwy) (277)
* Modyfikowanie i zapisywanie efektów (289)
o Wyłączanie efektów (290)
o Kopiowanie efektów (290)
o Przekształcanie efektów w nowe warstwy (290)
o Efekty a opcje mieszania (291)
o Zapisywanie efektów jako stylów (292)

Rozdział 8. Korekcja z wykorzystaniem filtrów (295)

* Pierwszy rzut oka na filtry (296)
o Filtry korekcyjne (296)
o Filtry destrukcyjne (297)
o Filtry efektowe (298)
o Wygaszanie filtru (299)
+ Korzystanie z warstw (301)
+ Cofanie sekwencji filtrów (301)
* Zwiększanie ostrości i kontrastu (301)
o Stosowanie filtru Unsharp Mask (Maska wyostrzająca) (302)
+ Określanie stopnia wyostrzenia (303)
+ Określanie grubości krawędzi (307)
+ Rozpoznawanie krawędzi (309)
o Wyostrzanie ziarnistych fotografii (310)
+ Ćwiczenie: tworzenie i zastosowanie maski krawędzi (312)
o Stosowanie filtru High Pass (Górnoprzepustowy) (314)
* Rozmywanie obrazka (316)
o Stosowanie filtru Gaussian Blur (Rozmycie gaussowskie) (316)
+ Ćwiczenie: efekt romantycznej poświaty (317)
o Rozmycie kierunkowe (318)
+ Stosowanie filtru Motion Blur (Poruszenie) (318)
+ Stosowanie filtru Wind (Wiatr) (320)
+ Stosowanie filtru Radial Blur (Rozmycie promieniste) (323)
o Posługiwanie się filtrem Lens Blur (Rozmycie soczewkowe) (325)
o Zmiękczanie konturu zaznaczenia (330)
+ Filtry Minimum (Minimalny) i Maximum (Maksymalny) (330)
+ Dodawanie cienia do warstwy (331)
+ Ćwiczenie: filtrowanie konturu zaznaczenia w trybie szybkiej maski (331)
* Szum (334)
o Dodawanie szumu (334)
+ Odmiany szumu (337)
+ Gruby szum (338)
o Usuwanie szumu filtrem Despeckle (Usuń kurz i rysy) (338)
o Uśrednianie pikseli za pomocą filtru Median (Mediana) (340)
o Wyostrzanie skompresowanego obrazu (342)
+ Ćwiczenie: poprawianie cyfrowej fotografii (343)
o Posługiwanie się filtrem Average (Średnia) (346)

Rozdział 9. Szaleństwo filtrów (349)

* Milion szalonych efektów (349)
o Kilka słów na temat pamięci RAM (360)
* Galeria filtrów (360)
* Filtry z menu Pixelate (Pikslowanie) (362)
o Efekt krystalizacji (363)
+ Ćwiczenie: kryształowe halo (363)
o Mezzotinta (365)
* Filtry akcentujące krawędzie (368)
o Wytłaczanie obrazka (368)
o Śledzenie krawędzi (371)
o Tworzenie metalicznej powłoki (373)
* Filtry zniekształcające (375)
o Gabinet krzywych luster (376)
o Wirujące spirale (379)
+ Ćwiczenie: tworzenie efektu kropelki gęstego płynu (384)
o Tworzenie koncentrycznych fal w stawie (387)
o Tworzenie równoległych zmarszczek i fal (391)
+ Filtr Ripple (Falowanie) (391)
+ Filtry Ocean Ripple (Fale morskie) i Glass (Szkło) (391)
+ Filtr Wave (Fala) (394)
o Zniekształcanie obrazka wzdłuż krzywej (397)
o Współrzędne biegunowe (399)
o Zniekształcanie za pomocą polecenia Liquify (Deformacja) (402)
+ Podstawy (403)
+ Narzędzia z okna Liquify (Deformacja) (405)
+ "Zamrażanie" i "rozmrażanie" pikseli (410)
+ Rekonstrukcja i przywracanie (413)
* Oświetlanie obrazu (414)
+ Ćwiczenie: oświetlanie obrazka (415)

Rozdział 10. Efekty własne użytkownika (421)

* Tworzenie własnych efektów przy użyciu filtru Custom (Inny) (421)
o Rada dotycząca używania filtru Custom (Inny) (423)
o Stosowanie wartości specjalnych (426)
o Efekty symetryczne (426)
+ Wyostrzanie (427)
+ Rozmycie (429)
+ Wykrycie krawędzi (429)
o Warianty niejedynkowe (430)
+ Rozjaśnianie efektów zbyt przyciemniających (431)
+ Przyciemnianie efektów zbyt rozjaśniających (431)
+ Przesunięcia ekstremalne (433)
o Inne efekty własne (433)
+ Rozmycia kierunkowe (435)
+ Efekt płaskorzeźby (435)
* Przemieszczanie pikseli w obrazku (438)
o Teoria przemieszczania (439)
+ Kierunek przemieszczania (439)
+ Przekształcanie wartości jasności (442)
+ Ćwiczenie: usuwanie efektu rozciągnięcia (442)
o Okno dialogowe filtru Displace (Przemieszczanie) (443)
* Używanie map przemieszczenia (447)
o Stosowanie predefiniowanych map przemieszczenia (448)
o Tworzenie własnych tekstur przemieszczenia (451)
+ Ćwiczenie: tworzenie mapy przemieszczenia ze wzorca (451)
o Dostosowywanie mapy przemieszczenia do obrazka (453)
+ Ćwiczenie: tworzenie mapy przemieszczenia opartej na obrazku źródłowym (455)
o Tworzenie własnych przekształceń (457)
+ Ćwiczenie: zniekształcenie obwiedniowe przy pomocy mapy przemieszczenia (457)

Rozdział 11. Korekcja barwy i nasycenia (461)

* Poprawianie kolorów (461)
o Kilka słów na temat efektów kolorystycznych i korekcji barw (462)
o Korzystanie z okien dialogowych poleceń do korekcji barw (463)
* Wariacje na temat koloru (465)
o Jak działają barwy? (466)
o Intensywność i zakres (468)
o Kiedy używać polecenia Variations (Wariacje)? (471)
* Polecenie Match Color (Dopasuj kolor) (472)
* Przesuwanie barw i kolorowanie obrazów (475)
o Korygowanie barwy i nasycenia (476)
o Edycja niezależnych zakresów kolorów (484)
o Kolorowanie obrazów (489)
* Gdy polecenia Variations (Wariacje) i Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie) nie działają, jak trzeba (491)
o Mieszanie kanałów koloru (492)
o Redukcja efektu czerwonych oczu (496)
o Ostatnie uwagi na temat mieszania kanałów (498)
o Korzystanie z narzędzia Red-eye (Czerwone oczy) (499)
o Korzystanie z narzędzia Color Replacement (Zastępowanie koloru) (499)
* Warstwy dopasowania (503)
o Tworzenie warstwy dopasowania (503)
o Zalety korekcji z wykorzystaniem warstw (504)

Rozdział 12. Poziomy, krzywe i cienie (511)

* Dlaczego polecenie Brightness/Contrast (Jasność/Kontrast) rodzi wątpliwości? (510)
* Korekcje automatyczne bazujące na poziomach (511)
o Auto Levels (Auto-poziomy) (511)
o Auto Contrast (Auto-kontrast) (513)
o Auto Color (Auto-kolor) (515)
o Paleta Histogram (Histogram) (526)
* Polecenie Levels (Poziomy) (521)
o Poziomy wejścia i wyjścia (521)
o Stosowanie polecenia Levels (Poziomy) do pojedynczych kanałów (527)
+ Ćwiczenie: korekcja jasności i kontrastu narzędziem Levels (Poziomy) (528)
* Dostosowywanie funkcji automatycznych (529)
o Próbkowanie kolorów neutralnych (533)
* Polecenie Curves (Krzywe) (533)
o Ujarzmić krzywą jasności (534)
o Próbkowanie punktów kontrolnych (538)
o Odwzorowywanie na gradient (540)
o Tworzenie i edycja krzywych ciągłych (542)
o Praca z mapami dowolnymi (544)
o Tworzenie wykresów jasności dla poszczególnych kanałów koloru (547)
* Polecenie Shadow/Highlight (Cień/Światło) (549)

Rozdział 13. Zarządzanie plikami i automatyzacja (553)

* Posługiwanie się programem Bridge (553)
o Typowa sesja z programem Bridge (555)
o Wczytywanie obrazów za pośrednictwem programu Bridge (557)
o Dostępne widoki (557)
o Obracanie obrazów (560)
o Dodawanie obrazów do listy Ulubionych (561)
+ Etykietowanie i ocenianie obrazów (561)
+ Przeglądanie i korzystanie z metadanych (561)
+ Przeglądanie i wprowadzanie słów kluczowych (564)
+ Wybór i zapis przestrzeni roboczych programu Adobe Bridge (566)
o Zarządzanie buforem cache (567)
o Zmienianie wielu nazw plików naraz (568)
o Korzystanie z polecenia File Info (Info o pliku) (570)
* Tworzenie własnych zadań (573)
o Jak działają zadania? (573)
+ Ćwiczenie: nagrywanie zadania (574)
o Edytowanie zadania (576)
o Odtwarzanie zadań i operacji (580)
o Zapisywanie i wczytywanie zestawów (581)
* Przetwarzanie wsadowe (582)
+ Ćwiczenie: wykonywanie zadania na wielu obrazach (583)
* Tworzenie panoram za pomocą polecenia Photomerge (Łączenie obrazków) (586)
* Korygowanie zdjęć w formacie RAW (590)
o Korekcja kolorów (592)
o Wyostrzanie i wygładzanie (594)
o Korygowanie niedoskonałości obiektywu (595)
o Modyfikowanie profilu (598)
o Otwieranie i zapisywanie obrazów w oknie Camera Raw (598)
o Zapisywanie ustawień okna Camera Raw (599)
o Stosowanie zapisanych ustawień okna Camera Raw (600)

Rozdział 14. Tworzenie grafiki na potrzeby WWW (603)

* Photoshop i ImageReady (603)
* Co robić, a czego unikać w grafice dla WWW? (604)
o Pracuj na dużym, potem zmniejszaj (604)
o Kolory w sieci (607)
+ Modyfikacja parametru gamma (608)
+ Jak przewidzieć wygląd obrazu na monitorze? (609)
+ Praca z sRGB (612)
+ Dalsze wskazówki (614)
* Zapisywanie obrazów w formacie JPEG (617)
o Dostosowywanie jakości (618)
o Pozostałe opcje JPEG (619)
o Przygotowywanie i zapis plików w formacie GIF (619)
o Trzy drogi do GIF-a (620)
+ Polecenie Indexed Color (Kolor indeksowany) (623)
+ Określanie palety (623)
+ Kolory, przezroczystość i roztrząsanie (625)
o Porównywanie kilku wariantów (628)
+ Ćwiczenie: optymalizacja obrazka na potrzeby WWW (629)
o Optymalizacja obrazków JPEG (630)
o Optymalizacja obrazków GIF (633)
o Optymalizacja obrazków PNG (635)
o Menu optymalizacji (636)
o Menu podglądu (638)
o Tworzenie animowanych obrazków GIF (638)
+ Ćwiczenie: tworzenie animacji (640)
* Cięcie obrazków (642)
o Tworzenie odcięć (642)
o Edytowanie odcięć (643)
o Opcje odcięć (644)
o Zapisywanie odcięć (646)
* Przełączanie się do programu ImageReady (647)

Skorowidz (655)

Oferuję równie inne KSIĄŻKI INFORMATYCZNE
w super cenach:

POLECAMY!!! EKSPRESOWA WYSYŁKA!!!

Zapraszam na wszystkie moje aukcje:

Książka jest wysyłana PRIORYTETEM.

Bezpiecznie zapakowana!

10 dniowa gwarancja 100 % satysfakcji !!!

PO PROSTU zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty!

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100% !!!

Jak to działa?

Możesz wypróbować książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu,
nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo testowania jej przez 10 dni)
możesz zażądać zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny.
Wystarczy, że wyślesz do mnie nie zniszczoną książkę,
a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zwrócę Ci przelewem na konto 100% ceny książki.

Możesz przestudiować jeszcze raz tę ofertę, by pełniej uświadomić sobie korzyści płynące z posiadania tej książki...
lub od razu zamówić...
helion

.Photoshop CS2/CS 2 PL Biblia profesjonalisty NOWA