Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Philips Kotler MARKETING

09-03-2012, 21:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik Siedlec
numer aukcji: 2111725119
Miejscowość Rzeszów
Wyświetleń: 32   
Koniec: 10-03-2012 21:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Philips Kotler – MARKETING

Najnowsze wydanie "Marketingu" Philipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odwołując się do wielu różnorodnych przykładów, Philip Kotler trafnie rozpoznaje najważniejsze zmiany w otoczeniu oraz trendy związane z zachowaniami klientów. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on w zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. Szeroko objaśniane są zagadnienia marketingu partnerskiego, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania wartości marki. Autor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz), public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich. Marketing to fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, biblia marketingu. Wydane po raz pierwszy w 1967 roku, nie straciło nic na aktualności - przeciwnie, klasyczne, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. Marketing jest w nim potraktowany systemowo, nie jako osobna dziedzina, lecz jeden z elementów zarządzania przedsiębiorstwem, i osadzony w szeroko rozumianym kontekście ekonomicznym, historycznym i społecznym. Pod tym względem kładąc nacisk na przystosowanie marketingu do warunków, w jakich prowadzona jest działalność gospodarcza - książka jest nadal "żywa" i poświęca wiele miejsca praktyce zamiast skupiać się, jak wiele innych, tylko na teorii. Marketing to doskonały podręcznik nie tylko dla studentów uczelni ekonomicznych, ale także dla przedsiębiorców i menedżerów.

  • Wydanie 2005 rok, twarda oprawa, około 750 stron, stan bdb!





© AllegroPromo