Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PHILIP KOTLER - MARKETING - WYDANIE 2012 !!!

20-01-2014, 19:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 68.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik seedorf3
numer aukcji: 3871604546
Miejscowość ZABRZE
Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 20-01-2014 00:06:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

wysyłka w 24 h

 

 

 

 

 

   

PIĘKNE WYDANIE - ZNAKOMITE  NA  PREZENT 

 JAK  I  WZBOGACENIE  WŁASNEJ  BIBLIOTECZKI !!! 

 

 

 

 

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie

 Biblii Marketingu.

 

 

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić.

Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce.

 Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.

 

Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu.

 Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych.

 Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

 

"Marketing" -  fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje.

 

Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.

 

Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.

 

Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.

 

 Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

 

 

 

 

Cena okładkowa to 99.90 PLN -U MNIE  NAJTANIEJ !!!           

OSZCZĘDZASZ 31 PLN !!! 

 

   WYSYŁKA W CIĄGU 24 H !!! 

 

 

 

 

Autor: PHILIP KOTLER/KEVIN LANE KELLER

 Wydawnictwo: Rebis 

  Rok wydania: 2012

Ilość stron: 848 s.
Oprawa: MIEKKA UTWARDZANA

kontakt ze mna : [zasłonięte]@wp.pl 

         mobile : 793 [zasłonięte] 445