Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie
Biblii Marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić.
Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce.
Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu.
Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych.
Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
"Marketing" - fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje.
Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.
Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu.
Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.