EXAR PHASING PH-2 /unikat kolekcjonerski / w pełni sprawny/gwarancja 1 rok/
Wszystko co sprzedajemy jest nowe!
Aukcje producenta - to my produkujemy to, co sprzedajemy!
Pełne zaufanie - sprawdź nasze komentarze
- nie wycofujemy ofert
- do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty przesyłki - za KAŻDY kolejny przedmiot typu efekt, kabel, obudowa, zasilacz, należy doliczyć 2 zł, w przypadku zakupu innych przedmiotów typu np. głośniki, koszty będą rozpatrywane indywidualnie)
- po wygranej aukcji prosimy o potwierdzenie e-mailem w ciągu 24h!
- osoby z mniej niż 3 pozytywnymi komentarzami lub z 10% komentarzy negatywnych - tylko wpłata na konto lub kontakt telefoniczny!
PHASING należy do grupy najbardziej znanych efektów dźwiękowych. Wykorzystane jest tu zjawisko
miksowania sygnału poddanego procesowi wolnozmiennego przesuwania fazowego z sygnałem bezpośrednim. Uzyskany w ten
sposób efekt daje wrażenie przestrzennego "wirowania" dźwięku współpracującego instrumentu. Szeroki zakres regulacji
pozwala na uzyskanie całej gamy brzmień od lekkiego kołysania dżwięku, do głębokiego fazowego tremolo.
Impedancja wejściowa |
1 Mohm |
Impendancja wyjściowa |
10 kOhm |
Wzmocnienie max. |
40 dB |
Odstęp od szumu |
-90 dBm(IHF-A) |
Zakres generatora LFO |
100 ms - 16 s |
Przesunięcie fazowe |
720 o |
Zasilanie |
9V DC |
Pobór prądu |
11 mA |
Wymiary |
60x110x50 mm |
Masa |
400 g |
KRZYSZTOF ŚCIERAŃSKI O PHASING PH-04 TRUE BYPASS:
Phasing jest modulatorem dźwięku, który stosuje przy grze akordowej. Brzmienie to przypomina trochę elektryczny fortepian (lata 70-te), które bardzo lubię. Efekt wpływa bardzo na moje brzmienie i wzbogaca paletę moich barw, bez których trudno się obejść.
KLIKNIJ I OBEJRZYJ FILM DEMO !!!
POSŁUCHAJ PRÓBEK MP3 NAGRANYCH PRZEZ EDGARA:
OPINIA O PHASING GITARZYSTY BASOWEGO AL SIRAT - EDGAR:
"Myślę, że śmiało można się posunąć do stwierdzenia, że Boss pozyskał poważnego konkurenta
na rynku muzycznym w postaci firmy EXAR. Po wyjęciu z pudełka kostka robi dobre wrażenie, wygląda po prostu schludnie
i estetycznie. Jest bardzo czytelna i ma prosty design bez zbędnych szlaczków i grafik. Ktoś może się przyczepić do
kolorów, ale dla mnie to trzeciorzędna sprawa. Przynajmniej można je odróżnić podczas przypływu ekspresji w czasie
koncertu w przeciwieństwie do kostek Ibanez, które są utrzymane w jednakowej, srebrnej kolorystyce. Następną rzeczą,
którą od razu można zauważyć po wzięciu efektu do ręki, to ciężka i solidna metalowa obudowa podbita gumą - również
na przełączniku - dzięki czemu (jeśli nie jest wbudowany w case) efekt nie przesuwa się i nie skacze za każdym razem
kiedy chcemy wykonać jakiś piruet na scenie. No dobra, włączam i pierwsze co słyszę, a właściwie czego nie słyszę to
fakt, że nie ma żadnego trzasku podczas włączenia, nie ma też żadnych większych zauważalnych szumów tylko to co "sypią"
głośniki. Efekty, które testowałem nie mają żadnych zniekształceń na zerowej korekcji, a dobrej jakości potencjometry,
które "chodzą" dosyć ciężko, co jest według mnie bardzo ważne, pozwalają na precyzyjne wysterowanie urządzenia. Co do
samego Phasing-u, od którego zacząłem kompletowanie "podłogi". Ma trzy gałki RATE, DEPTH i COLOR więc nie jest skomplikowany
w obsłudze. Miałem wątpliwości czy to "maleństwo" poradzi sobie z moim 6 strunowym "lotniskiem", ponieważ ma bardzo mocny
sygnał i trochę nie wierzyłem, że czysto przeniesie tak niskie częstotliwości zważywszy na to, że stroję się do "D", a
dodając do tego strunę "H"... nie ma szans. Jak można usłyszeć na nagraniu nie ma się czym martwić. Phasing pracuje
bardzo dobrze w niskich jak i wysokich częstotliwościach i nawet w bardzo szybkich zagrywkach nie zniekształca dźwięku.
Ma duży wachlarz możliwości brzmieniowych od prostych po wręcz syntetyczne. Próbki, które możecie odsłuchać rejestrowałem w
domowym studio. Dla obiektywnej oceny co można uzyskać grając na efektach firmy EXAR nie robiłem żadnej korekcji, a
instrument był wpięty prosto w stół o czym trzeba pamiętać. To chyba tyle o tym konkretnym efekcie. Słuchajcie i próbujcie
a przekonacie się, że to co napisałem ma pokrycie w tym co usłyszycie. Jak widać na zdjęciu gram na sprzęcie z najwyższej
półki, więc taka rekomendacja chyba wystarczy. To dziwne, że nie Polacy, a np. Niemcy czy Francuzi grają na nich i uznają
efekty tej firmy. Mam nadzieję, że w końcu wszyscy przekonają się, że nie tylko Boss czy inne znane firmy, ale również i
EXAR produkuje równie dobre przy czym znacznie tańsze efekty i w końcu zabłyśnie też na polskim rynku, na którym w tej chwili
jest bardzo niedoceniany."
POSŁUCHAJ FRAGMENTU UTWORU
"GIVING MY SPACE" ZESPOŁU THE WITHOUT,
GDZIE ZOSTAŁ UŻYTY EFEKT PHASING DO PARTII GITARY BASOWEJ!