Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

.:: Phaeton 5.0 V10 LONG 4x4::JEDYNY w POLSCE ::.

04-06-2012, 16:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 72 000 zł     
Użytkownik Desman
numer aukcji: 2328346862
Miejscowość Legnica
Wyświetleń: 5545   
Koniec: 20-05-2012 19:28:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

    VOLKSWAGEN PHAETON 5.0 V10 LONG  

                    Rządówka 4 osoby  

 

 

 

 

Rok produkcji: 2004
Przebieg: 157 000 km
Silnik: 5.0
Moc: 313 KM
Rodzaj paliwa: diesel / TDI
Typ: LIMUZYNA
Kolor: czarny metalic kameleon

Auto w idealnym stanie Rok produkcji 2004. Bogate wyposażenie. INDIVIDUAL WERSJA LONG

Idealny stan techniczny. Samochód posiadał w Niemczech tylko jednego właściciela!

Na więcej pytań odpowiedzi udzielę telefonicznie.



 

Auto bezwypadkowe, sprowadzone w całości

Zarejestrowane w Polsce.

  • reflektory BI-KSENONOWE
  • Felgi Alu lato 275/35/r20 Falken ( 12.000 zł)
  • Felgi i opony zima 18 cali 
  • wersja Long
  • funkcja "SOFT CLOSE" domykanie drzwi ( 6.500 zł)

  • funkcja "KEY LESS GO" ( 6.000 zł)

  • skórzana tapicerka, wersja INDIVIDUAL (9.000 zł)

  • zawieszenie pneumatyczne,regulacja wysokości oraz twardości
  • klimatyzacja automatyczna, czterostrefowa
  • el. regulowane fotele wersja 4 osoby

  • podgrzewane i wentylowane fotele przód i tył RECARO  (16.000 zł)

  • pamięci ustawienia + masaże foteli 4 szt

  • el. regulacja foteli przód i tył
  • masaże foteli przednich i tylnych
  • inteligentny tempomat z utrzymywaniem odległości-"ACC"( 10.000 zł)

  • NAWIGACJA GPS wyświetlacz 7"
  • ZMIENIARKA NA 6 CD
  • ORYGINALNE NAGŁOŚNIENIE VW KONCERTOWE
  • DVD ALIPNA (oryginał fabryczny) ze zmieniarka na 6 DVD + słuchawki (12.000 zł)

  • Ekrany w zagłówkach i na desce rozdzielczej

  • drewno typu "NUSSBAUM"
  • szyberdach
  • Solar Dach , wentylacja i klimatyzacja na postoju z solaru. (10.000 zł)
  • oryginalny worek na narty w podłokietniku (2.500 zł)

  • el. regulowane pasy bezpieczeństwa
  • el.regulowana kierownica
  • el.roleta tylnej szyby
  • el. otwierana pokrywa bagażnika
  • elektryczne szyby
  • elektryczne,podgrzewane lusterka
  • elektryczne składane lusterka
  • tempomat
  • komputer pokładowy
  • kierunkowskazy w lusterkach
  • ESP
  • ABS
  • 10 x AIRBAG
  • wspomaganie kierownicy

     I wiele wiele innych dodatków o których nie sposób napisać , samochód absolutnie w pełni wyposażony i niezwykle reprezentacyjny, a pomimo 5.0 V10 , dość oszczędny , średnie spalanie to 12 litrów diesla, w mieście 

nie powinien wychodzić z 15 litrów przy jeździe ok. 100 km/h, ale żadne A8 a do tej klasy należy Phaeton nie spala mniej , a śmiem twierdzić że palą więcej . Ten samochód to absolutny majstersztyk nieporównywalny z innymi autami w tej klasie w tym zakresie ceny , auto zdecydowanie niedoceniane przez kierowców.

 

Krótki opis tego cuda:

 

Wersja Long:
Długość: 5175mm
Szerokość: 1903mm
Wysokość: 1450mm
Pojemność bagażnika: 500l
Rozstaw osi: 3001mm
Rozstaw kół przód/tył: 1628/1612mm
Zwrotność: 12.5m
Pojemność zbiornika paliwa: 90l
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: ?
Pojemność układu hamulcowego: ?
Ilość gwiazdek w teście Euro NCAP: 5

 

 

        Wyrazista, elegancka, smukła i znamionująca siłę – tak prezentuje się sylwetka Phaetona. Patrząc z boku, wygląd przedniej części nadwozia zdominowały zagłębione w błotnik reflektory ksenonowe. Niezwykle wyraźnie wydzielona trzecia szyba boczna oraz słupek tylny przebiegający w sposób typowy dla nadwozia coupe to kolejne cechy charakterystyczne dla sylwetki Phaetona.  Z przodu wzrok przyciągają uwypuklone „barki” nadwozia, silnie zarysowana maska silnika z sięgającym głęboko w dół chromowanym wlotem powietrza oraz wspomniane wcześniej wyraziste reflektory ksenonowe.

        Harmonijnie, lecz równocześnie dynamicznie wkomponowane zostały duże lusterka zewnętrzne. W ich dolnych krawędziach znajdują się światła kierunkowskazów LED oraz automatyczne oświetlenie miejsca postoju (funkcja Coming-Home i Leaving-Home dla bezpiecznego wsiadania i wysiadania). Poszerzone oświetlenie miejsca postoju (światła kierunkowskazów plus światła mijania, światła tylne i oświetlenie tablicy rejestracyjnej) może zostać uaktywnione za pomocą nadajnika zdalnego sterowania.

        Moc drzemiącą w nowej limuzynie Volkswagena wyraża również tył nadwozia z szerokimi „barkami” widocznymi także z tej perspektywy. Dzięki światłom tylnym z niezwykle jasno świecącymi i bardzo trwałymi diodami LED, Phaetona można łatwo rozpoznać nawet w nocy. Nowością na skalę światową są stosowane seryjnie przez Volkswagena dwubarwnie sterowane diody LED – dwa rodzaje diod zainstalowane na jednej płycie pełnią kilka funkcji (świateł tylnych, świateł hamowania i kierunkowskazów). Dzięki temu Phaeton nie posiada „kolorowych”, lecz – za wyjątkiem białego światła cofania – jednolite czerwone światła tylne.

        Duża, lekko uwypuklona powierzchnia lakierowana między lampami tworzy razem z płaską szybą tylną nowy element stylistyczny, nietypowy dla dużych limuzyn, podkreślający nie tylko elegancję lecz również sportowy charakter sylwetki.  Phaeton z długością ponad 5 metrów, szerokością 1,9 metra  i wysokością 1,45 metra należy do największych limuzyn klasy wyższej. Nadwozie, którego elementy stalowe zostały w 100% ocynkowane, a drzwi i pokrywy zbudowane ze stopów aluminium ma rozstaw osi 2,88 metra. Karoseria Phaetona spełnia najwyższe wymagania pod względem sztywności, tłumienia drgań, bezpieczeństwa biernego i trwałości. Optymalne właściwości jej struktury są między innymi rezultatem zastosowania bardzo nowoczesnych procesów produkcyjnych (technologii łączenia), jak np. spawanie laserowe.

          Analogicznie do zespołu napędowego, układu przeniesienia napędu i podwozia, także wszystkie komponenty karoserii zostały dostosowane do maksymalnej prędkości jazdy 300 km/h. Dwa  z wielu pozytywnych efektów tego założenia konstrukcyjnego to: niezwykła trwałość i wyjątkowo niski poziom hałasu. Obok stali  o podwyższonej wytrzymałości Volkswagen zastosował do budowy karoserii lekkie materiały konstrukcyjne. Drzwi, pokrywa bagażnika i maska silnika zbudowane są ze stopu aluminium, a szyby wykonane w technologii dwuwarstwowej. Techniczne dzieło sztuki stanowią drzwi – wykonane jako system laserowo spawanych elementów aluminiowych, odlewanych ciśnieniowo, przewyższają stabilnością wszystkie dotychczas stosowane rozwiązania. Błotniki, wnęka koła zapasowego i zderzaki zostały zbudowane z wytrzymałych tworzyw sztucznych.

         Dzięki zastosowaniu w budowie nadwozia aluminiowych systemów konstrukcyjnych, dwuwarstwowych szyb, nowo skonstruowanych profili prowadzących szyby drzwiowe, starannej izolacji karoserii od podwozia oraz „inteligentnego” zawieszenia silnika Phaeton stał się bardzo cichą i jedną z najbezpieczniejszych na świecie limuzyn. Osiem poduszek bezpieczeństwa, wypełnianych gazem w różnym stopniu  w zależności od energii zderzenia (2x przednie, 4x boczne,  2x kurtyny), do siedmiu napinaczy pasów bezpieczeństwa,  aktywne przednie zagłówki (AKS) i zoptymalizowana pod kątem zderzenia struktura nadwozia odpowiadają za nie mające słabych punktów bezpieczeństwo bierne. O tym, że koncepcja bezpieczeństwa została bardzo szczegółowo przemyślana świadczy również układ mycia reflektorów, którego spryskiwacze zmywają na przemian prawy i lewy reflektor. W ten sposób uniknięto efektu przyciemniania drogi przed pojazdem występującego zwykle podczas mycia reflektorów.

       Konstruktorom udało się uzyskać wzorowy poziom bezpieczeństwa i dynamiki jazdy bez konieczności rezygnowania z najwyższego komfortu podróżowania. Stało się to możliwe dzięki nowej konstrukcji podwozia z seryjnie montowanym pełnonośnym zawieszeniem pneumatycznym kół. W przypadku silnika W12 do wyposażenia seryjnego należy również napęd na cztery koła 4MOTION  z międzyosiowym mechanizmem różnicowym typu Torsen.  Zawieszenie pneumatyczne z regulowanym tłumieniem ma wiele zalet w porównaniu ze stosowanymi dotychczas systemami wykorzystującymi sprężyny stalowe.  Regulacja poziomu zawieszenia pneumatycznego umożliwia: miękkie, zawsze równomierne i zorientowane na komfort jazdy resorowanie, obniżenie położenia samochodu przy wysokich prędkościach jazdy (redukując zużycie paliwa oraz skłonność do kołysania bocznego) i podwyższenie położenia pojazdu (optymalizując właściwości jezdne na odcinkach dróg o złej nawierzchni).

      Bezpieczeństwo aktywne pojazdu uzależnione jest również od jakości i trwałości układu hamulcowego. Układ hamulcowy Phaetona należy do najnowocześniejszych i najskuteczniejszych na świecie. Na osi przedniej w Phaetonie V6 zamontowano 16 – calowe dwutłoczkowe pływające zaciski hamulcowe. Mocniejszego Phaetona W12 zatrzymują z przodu 18 – calowe ośmiotłoczkowe, monoblokowe zaciski hamulcowe zbudowane z aluminium. Współpracujące z nimi tarcze hamulcowe mają średnicę 365 mm.

 

      Trafna koncepcja techniczna i stylistyczna Phaetona widoczna jest na pierwszy rzut oka w jego wnętrzu. Dzięki zastosowanym materiałom, rozwiązaniom technicznym, eleganckiej stylistyce oraz obszernym wymiarom wnętrza stworzono zarówno innowacyjny jak i ekskluzywny wystrój, który czyni Phaetona jednoznacznie rozpoznawalnym i sympatycznym.

 

       Dominują wyraźne, proste linie, ponadczasowe i jednocześnie modne elementy stylistyczne, logiczne rozmieszczenie elementów obsługowych i ich dobra przejrzystość. Nocą kokpit zanurzony jest w delikatnym, ciepłym świetle. Oświetlone są także uchwyty wewnętrzne drzwi.Centralny punkt geometrycznie podzielonego kokpitu stanowi konsola środkowa ze zintegrowanym multimedialnym centrum informacyjnym i przylegającą od dołu konsolą zmiany biegów.Przeciwwagę do „technicznie” wyglądających elementów, stanowi oprawiony w chrom zegarek, usytuowany centralnie w przebiegającej poziomo przez tablicę rozdzielczą, ozdobnej listwie ze szlachetnego drewna. Kierowca może cieszyć się idealną czytelnością wskaźników umieszczonych za przeciwodblaskowym szkłem i chronionych przed odbiciami światła i promieniami słońca przez rozpościerającą się nad nimi łukową osłonę.Górną część tablicy rozdzielczej tworzy szlachetnie uformowany korpus ograniczający odbicia światła, który oferowany jest w różnych odcieniach kolorystycznych. Dolna część kokpitu oraz drzwi jest zazwyczaj jaśniejsza od części górnej.

      Na pokładzie Phaetona znajduje się multimedialne centrum informacyjne z kolorowym 7- calowym monitorem, wskaźnik wielofunkcyjny (MFA) z kolorowym wyświetlaczem 5-calowym na tablicy wskaźników, a także system Audio o mocy muzycznej 230 Watt zawierający analogowy wzmacniacz 8- kanałowy,  10 głośników, zmieniacz CD dla sześciu płyt i wielofunkcyjną antenę w szybie tylnej (Radio, Nawigacja, TV, telefon). Obok wielu oczywistych dla tej klasy detali wyposażenia, jak na przykład elektrycznie podnoszonych szyb, wnętrze Phaetona V10 wyróżniają liczne znamiona komfortu i elementy Hightech. Należą do nich drewniane aplikacje (tablica rozdzielcza, górne listwy drzwiowe, otoczenie centrum informacyjnego i dźwigni zmiany biegów, popielniczki), podłokietniki z przodu i z tyłu, skórzana wielofunkcyjna kierownica (szkielet koła kierownicy zbudowany jest ze szczególnie lekkiego odlewu ciśnieniowego magnezu), nakładki na pedały ze stali szlachetnej, wycieraczki aerodynamiczne z podgrzewanymi dyszami spryskiwaczy szyb  i elektrycznie regulowaną powierzchnią wycierania przedniej szyby, elektrycznie ustawiane i ogrzewane lusterka zewnętrzne oraz łatwy w obsłudze układ regulacji prędkości jazdy. Wyposażenie podstawowe uzupełniają: automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne, regulowana bezstopniowo,  w czterech kierunkach kolumna kierownicy, przednie i tylne oświetlenie przestrzeni nóg, światła do czytania, pośrednie oświetlenie tablicy rozdzielczej i wnętrza pojazdu, czujnik deszczu  i centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym.

 

 

          Samochód posiada wiele dodatków których nie ma w podstawowej wersji i sama ich wartość

stanowi kwotę prawie równą wywoławczej , nie ma takiego drugiego na Allegro.

          Auto miało w październiku 2011r. zrobiony duży przegląd i wymienione wiele części na nowe 

łącznie z wymianą części silnika i elementów zawieszenia , auta jestem w 100% pewny.

Samochód jak na swoje 8 lat posiada pewne drobiazgi do poprawy , ale są to szczegóły o których nie warto pisać , a najlepiej omówić je przy oglądaniu auta.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO AUKCJI

 

Kontakt:

 

[zasłonięte]@srs-polska.pl

509 [zasłonięte] 85 75