Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot XPS 50 SM supermoto

28-01-2012, 14:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 300 zł      Aktualna cena: 3 zł     
Użytkownik jimihend2
numer aukcji: 2078014164
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 187   
Koniec: 28-01-2012 14:27:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam :)
Przedmiotem aukcji jest Peugeot XPS 50 wersja supermoto, rocznik 2003. - czarna strzała :)

Motor zakupiłem w kwietniu tego roku, jest ubezpieczony do 18.05.2012 oraz ma ważny przegląd do 18.05.2013.


Kiedy kupiłem motor, nie był on w najlepszym stanie. Wymagał mojej troski i zainteresowania :) Musiałem zrobić w nim parę rzeczy.
Kupiłem do niego rzeczy takie jak:
-lampa przód
-lampa tył(z podświetleniem rejestracji-wymagane na przeglądzie)
-kierunkowskazy(LED)
-regulator napięcia
-przerywacz
-tylna opona
-zbiorniczek płynu hamulcowego
-naprawa cieknących lagów

Łączny koszt inwestycji w moją perełkę przekroczył 600zł + robocizna.

"Peżocik" został pomalowany na czarno, co ładnie komponuje się z żółtymi felgami i jego agresywną sylwetką :) Miałem w planach oklejenie go naklejkami, ale jakoś wydawało mi się, że przez to zbrzydnie i zostawiłem jak jest.

Oprócz wymienionych rzeczy motorek ma piękny, chromowany, przelotowy tłumik o całkiem ładnym dźwięku, szeroką kierownicę (która daje dużo wygodniejszą pozycję przy każdej podróży).

Serce tej besti to oczywiście minarelli am6, chłodzony cieczą - pracuje ładnie, lecz należałoby powoli wyregulować gaźnik. W zimnie, które obecnie panuje, pali na ssaniu za 1 lub 2 kopnięciem, także całkiem żwawo :)


Jako, że motor przeszedł już swoje i nie należy do najnowszych ma pewne wady, których nie zamierzam ukrywać:
-należałoby w niedługim czasie wymienić przednią oponę (niestety obuwie trzeba zmieniać)
-Peugeot nie posiada oryginalnego licznika, lecz zamontowałem w nim licznik rowerowy, który pokazuje prawidłowa prędkość do 79km/h, a później przekłamuje.

V-max mojej maszyny ;) wynosi około 95km/h, mierzone GPS-em, porównywane z licznikami kolegów i samochodu. Nie miałem z nim żadnych problemów, oprócz jednej pamiętnej podróży, kiedy to nagle stanął. Pełen nerwów, po dopiero skończonych zabiegach sprawdzałem co mogło się stać. Okazało się, że zabrakło mi benzyny :)

Ostatnią rzeczą wartą uwagi jest to, że motor nie posiada dozownika oleju. Dla mnie jest to zaletą - sam ustalam dawkę oleju, mam pewność, że zawsze będzie odpowiednia. W DT-ce kolegi dozownik się zepsuł i zatarł silnik

Z czystym sumieniem mogę polecić motor zarówno "świeżym" motocyklistom, którym miałby on służyć do nauki jazdy (to jest mój pierwszy motor z manualną skrzynią biegów) jak i tym już bardziej doświadczonym.

Do motorka mogę dołączyć również stare lampy oraz za lekką dopłatą czerwono-czarną kurtkę na motor, gdyż ja już z niej wyrosłem.



W razie jakichkolwiek pytań, czy chęci oglądnięcia większej ilości zdjęc, proszę śmiało pisać maile, na gg oraz sms, a po godzinie 17(niestety tak długo trzymają nas w szkole) dzwonić.
tel: 669[zasłonięte]025
gg:[zasłonięte]69319
mail: [zasłonięte]@hhd.pl

Cena do negocjacji ! Na pewno się dogadamy ! Zależy mi na szybkiej sprzedaży.

W grę wchodzi zamiana na motor o pojemności 125 ccm.

Proszę wybaczyć, że motor jest lekko brudny, ale zdjęcia robione świeżo po wycieczce ;)

Zdjęcia: