Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot XPS 50 SM (am6, rs, tzr, nsr, mito,dt)

28-06-2012, 4:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 800 zł     
Użytkownik jimihend2
numer aukcji: 2414388914
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 1353   
Koniec: 25-06-2012 19:04:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Witam :)

 

Przedmiotem aukcji jest Peugeot XPS 50 wersja supermoto, rocznik 2003. - czarna strzała :)

 

Motor zakupiłem w kwietniu tego roku, jest ubezpieczony do 18.05.2013 oraz ma ważny przegląd do 18.05.2013.

 

 

Kiedy kupiłem motor, nie był on w najlepszym stanie. Wymagał mojej troski i zainteresowania :) Musiałem zrobić w nim parę rzeczy. 

Kupiłem do niego rzeczy takie jak:

-lampa przód

-lampa tył(z podświetleniem rejestracji-wymagane na przeglądzie)

-kierunkowskazy(LED)

-regulator napięcia

-przerywacz

-tylna opona

-zbiorniczek płynu hamulcowego

-naprawa cieknących lagów

 

 

Łączny koszt inwestycji w moją perełkę  przekroczył 600zł + robocizna.

 

 

"Peżocik" został pomalowany na czarno, co ładnie komponuje się z żółtymi felgami i jego agresywną sylwetką :) 

 

Oprócz wymienionych rzeczy motorek ma piękny, chromowany, przelotowy tłumik o całkiem ładnym dźwięku, szeroką kierownicę (która daje dużo wygodniejszą w trakcie jazdy). 

 

Serce tej 'bestii' to oczywiście minarelli am6, chłodzony cieczą - pracuje całkiem ładnie, lecz w najbliższym czasie możnaby wyregulować gaźnik.

 

 

Jako, że motor przeszedł już swoje i nie należy do najnowszych ma  pewne wady, których nie zamierzam ukrywać.

 

Peugeot nie posiada oryginalnego licznika, lecz zamontowałem w nim licznik rowerowy, który pokazuje prawidłowa prędkość do 79km/h (na policję wystarczy:) ).

 

 

V-max mojej maszyny ;) wynosi 95km/h, mierzone GPS-em, porównywane z licznikami kolegów i samochodu. Nie miałem z nim żadnych problemów, oprócz jednej pamiętnej podróży, kiedy to nagle stanął. Pełen nerwów, po dopiero skończonych zabiegach sprawdzałem co mogło się stać. Okazało się, że zabrakło mi benzyny :) 

 

 

Ostatnią rzeczą wartą uwagi jest to, że motor nie posiada dozownika oleju. Dla mnie jest to zaletą - sam ustalam dawkę oleju, mam pewność, że zawsze będzie odpowiednia. W DT-ce kolegi dozownik się zepsuł i zatarł silnik

 

Z czystym sumieniem mogę polecić motor zarówno "świeżym" motocyklistom, którym miałby on służyć do nauki jazdy (to jest mój pierwszy motor z manualną skrzynią biegów). 

 

Do motorka mogę dołączyć również stare lampy oraz za lekką dopłatą czerwono-czarną kurtkę na motor, gdyż ja już z niej wyrosłem.

 

 

W razie jakichkolwiek pytań, czy chęci oglądnięcia większej ilości zdjęc, proszę śmiało pisać maile, na gg oraz sms, a po godzinie 17 (szkoła) dzwonić.

tel: 669[zasłonięte]025

gg:[zasłonięte]69319

mail: [zasłonięte]@hhd.pl

 

W grę wchodzi zamiana na motor o pojemności 125 ccm.

 

Proszę wybaczyć, że motor  jest lekko brudny, ale zdjęcia robione świeżo po wycieczce ;)

 

Zdjęcia: