DANE POJAZDU:
Rocznik: 2007 (pełny- dokładna data produkcji 10.05.2007)
Przebieg: 172 tyś. km
Moc i typ silnika silnika: Diesel 2.0 HDI 138KM 340Nm
Skrzynia biegów: Manualna 6 biegowa
Rejestracja:auto sprowadzone od pierwszego (prywatnego właściciela), po wszelkich opłatach, zarejestrowane w kraju, tzw. twardy dowód rejestracyjny + czerwona ksiązeczka - Karta Pojazdu
Ubezpieczenie: Pełne AC + OC do 23.11.2012
Nr VIN: VF3EBRHRH13[zasłonięte]983
Szanowni Państwo
Auto sprowadziłem z synem na końcu zeszłego roku t.j 2011 z Francji (koniec listopada), kupione w autoryzowanym serwisie, a nie od jakiegoś Turka, Rosjanina itp. (nie jeździło w firmie, miało jednego prywatnego właściciela).
Dzięki temu ma autentyczny przebieg, kosztowało w przeliczeniu na złotówki ponad 40 tyś. więc nie wierzcie Państwo w okazje cenowe handlarzy, że takie auto w dobrym stanie można kupić za granicą za mniej jak 30 tyś. - można, ale z wystrzelonymi poduszkami lub przebiegiem 300tyś i potem w Polsce już 75 tyś km ;-))
Auto było serwisowane przeze mnie w autoryzowanym serwisie (ASO Warchoł -Nowy Kościół).
Auto sprowadzałem dla siebie, jedynym powodem sprzedaży jest potrzeba kupienia dużego busa w związku z pozyskanym kontraktem (prowadze duży serwis RTV).
Samochód jest bezwypadkowy i nie przyjechał na żadnej lawecie ale na własnych kołach, posiadam oryginalne zdjęcia auta przed zakupem.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie, nie wymagający jakiegokolwiek wkładu finansowego (nie jest podpicowany - np poprzez mycie silnika itp) - ma nowe opony zimowe Uniroyal + nowe alufelgi (oryginał Peugeot) + nowe opony letnie Michelin.
Nie jestem handlarzem, więc gwarantuje, że opis auta jest rzetelny i zaręczam Państwu, że jeśli jesteście zainteresowani tym autem i przyjedziecie to je kupicie. Jedynym powodem sprzedaży jest potrzeba zakupu busa do mojej firmy.
Kilka moich uwag co do rzeczonego 807
-znakomite prowadzenie (moim zdaniem auto to ma jedno z najlepiej zestrojonych zawieszeń w vanach).
-bardzo dobre przyspieszenie dzięki potężnemu momentowi obrotowemu 340Nm (przypomnę Państwu że jeździmy nie na KM a Nm) i krótko zestopniowanej skrzyni (tylko w wersji NORTWEST)
-to chyba najbardziej ekonomiczne wersja silnikowa ponieważ pali ok 6,5 na trasie i ok 8 w mieście, więc benzyna (nawet po podwyżce cen oleju napędowego), jest droższa bo wersje benzynowe palą w mieście średnio ok 15 litrów i nie dają tyle radości z jazdy co diesel (mają moment obrotowy ok 200Nm).
W skład wyposażenia auta m.in wchodzi:
-dwustrefowy klimatronic
-osobne sterowane nawiewy tył
-auto zarejestrowane na 8 osób (ma 5 oryginalnych foteli)
-czujnik parkowania z wyświetlaczem i sygnałem dźwiękowym
-oryginalnie przyciemniane szyby + rolety
-sterowanie radiem w kierownicy
-skórzana kierownica (tak obszyta jedynie w wersji NORTWEST)
-półskóra fotele
-atermiczna przednia szyba
-wszystkie szyby (ten sam rocznik) z dodatkowym oznaczeniem antykradzieżowym
-czujnik deszczu i zmierzchu
-bagażnik dachowy
-reflektory przeciwmgielne
-sterowane podgrzewane i składane lusterka
-lusterko wsteczne z automatycznym ściemnianiem
-elektrycznie otwierane i zamykane drzwi przesuwne sterowane z kabiny lub pilota
-centralny zamek strowany z pilota
-2 klucze do stacyjki
-pełnowymiarowe koło zapasowe
-osobne felgi (stalowe) z nowymi oponami na zime + oryginalne alufelgi z nowymi oponami Michelin na lato
-tylna klapa jedynie z lwem Peugeota bez zbędnych napisów (jedynie w wersji NORWEST)
-krótsze przełożenia (dotyczy 2; 3 i 4 biegu) skrzyni biegów (pracuje wspaniale) dzięki czemu auto jest bardziej dynamiczne i pali mniej w mieście (jedynie w wersji NORWEST)
Chętnie odpowiem na wszelkie pytania drogą mailową: [zasłonięte]@jg.onet.pl lub telefonicznie-tel 609 [zasłonięte] 360