Zmieniam auto na "bardziej rodzinne" - niestety do mojego ulubionego nie mieszczą się dwa wózki dziecięce na raz z kołem zapasowym> Po pół roku odwlekania sprawy, muszę go jednak sprzedać 607'kę- żona dłużej nie da się zwodzić...
Ten model to prawdziwa limuzyna. Doskonale wyposażona, wygodna i więcej niż bezpieczna. Duża dostępność części pozwala na niskie koszty eksploatacji i serwisu.
Podwójnie mi żal tego auta, bo je porządnie doinwestowałem. Wymieniłem:
- dwie cewki
- świece
- alternator
- ksenony
- sprzęgło hydrokinetyczne
- wtryskiwacze LPG
- klocki i tarcze hamulcowe
- tłumik końcowy
Ten konkretny egzemplarz to najwyższa możliwa wersja jaką Peugeot wypuścił:
- skrzynia biegów - triptronic (+ tryby jazdy sport i śnieg)
- 8 poduszek powietrznych (air bag)
- hamulce Brembo
- ABS, ESP, ASR
- tylny czujnik parkowania
- lusterko wsteczne fotochromatyczne z pamięcią
- tempomat
- aktywne zawieszenie (normal/sport)
- kurtyna tylnej czyby
- aluminiowe felgi 17' (+ 4x opony lato, 4x opony zima, zapas michelin na alufeldze)
- elektroniczna klimatyzacja dwustrefowa (climatronic)
- system nagłośnienia JBL (+ zmieniarka na 6 CD w bagażniku)
- kolorowa nawigacja GPS z aktualną mapą Europy
- zadbana czarna skórzana tapicerka
- elektrycznie sterowane, podgrzewane fotele przednie z pamięcią
- podgrzewana, dzielona tyna kanapa (w podłokietniku uchwyty na kubki)
- dwa gniazda 12V
- elektrycznie sterowane i składane, podgrzewane lusterka z pamięcią
- elektryczne sterowanie szybami x4 (+ domykanie szyb z kluczyka)
- sensor zmierzchu i deszczu
- komputer pokładowy (informuje Cię o wszelkich zmianach w aucie - ciśnienie opon, przepalone żarówki, niedomknięte dzwi, etc.)
- funkcja odparowywania tylnej i przedniej szyby
- wygodny, regulowany prawy podłokietnik (świetnie się sprawdza zwłaszcza na trasie)
- klimatyzowany schowek
- wbudowany telefon GSM (bez simlock'a)
- światła ksenon, przeciwmgielne (przód i tył)
- możliwość podpięcia zewnętrznego źródła obrazu (DVD, laptop, tablet) do kolorowego wyświetlacza komputera pokładowego
Peugeot służył mi jako auto głównie do wyjazdów zawodowych. Jak na ten silnik, spalanie uznaję za oszczędne - 6-7l (benzyna)/100km przy średniej prędkości 140 km/h. W mieście pali 10-12l (beznyna)/100km. Spalanie LPG na trasie to 12-13l, a w mieście 15-17l przy powyższych parametrach jazdy.
Wcześniej jeździłem Peugeot 406 Coupe model Pininfarina 3.0 V6 24V - nie dało się nim niestety jeździć oszczędnie. 607 można jeśli się chce.
Dynamika jazdy na trasie to czysta przyjemność. Szerokie opony i regulowany system zawieszenia w połączeniu z mocą silnika (i trybem sport) daje niesamowity komfort - czy jedziesz na wycieczkę z rodziną, czy na weekendowy wypad z kumplami za miasto.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić się na jazdę próbną - dzwoń - 509 [zasłonięte] 438
Posiadam więcej zdjęć - zadzwoń, bądź wyślij sms ze swoim adresem e-mail i prośbą o ich przesłanie.
Jestem otwarty na rozsądne negocjacje ceny...
|