Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot 406 2.0 HDI 90KM LIFT

19-03-2015, 0:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 000 zł     
Użytkownik perrito-caliente
numer aukcji: 5148823453
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 584   
Koniec: 19-03-2015 00:41:04

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2000
Przebieg (km): 307000
Pojemność silnika (cm3): 1997
Moc silnika (KM): 90
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

Do sprzedania prywatnie mam Peugeot'a 406 2.0 HDi (RHY) 90KM, kupiony rok temu z przebiegiem 294 000. Auto kupione w polskim salonie, nie sprowadzane z zagranicy, pierwszy właściciel jeździł nim do 2013 roku. Teoretycznie kupiłem od pierwszego właściciela, ale auto przeszło przez pośrednika, więc fizycznie jestem trzecim właścicielem. Do auta posiadam oryginał faktury zakupu.

Silnik, to najbardziej udana jednostka napędowa w 406 w tych latach - brak dwumasy, brak filtra cząstek stałych, spalanie przy temperaturze ok 0 stopni na dojazdach do pracy ok 10km w jedną stronę w trybie miejskim, czyli non stop na zimnym silniku, to poniżej 7 l/100km. W trasie spokojnie da się zejść poniżej 6 l/100km.
Silnik nie cieknie, nie kopci, nie wciąga oleju, równo przyspiesza. Jak na taki przebieg jest w znakomitym stanie. W ciągu tego roku Peugeot dostał nowy olej, czynnik do klimatyzacji z odgrzybianiem i ozonowaniem, nowy akumulator, nowy wydech od katalizatora do samego końca, regenerowaną pompę wspomagania i rozrusznik, a przed zimą nowe zimówki

Auto na początku grudnia testowane było na komputerze pod kątem błędów. Znaleziono błąd EGR (zawór jest celowo zatkany, bo 90KM to trochę mało, by go dodatkowo spalinami mulić), przez co cały czas świeci się kontrolka CHECK ENGINE i nie zniknie, dopóki zawór nie zostanie wymieniony/odetkany. Komputer więcej błędów nie znalazł.

Lakier jest błyszczący, nie ma oznak korozji. Maska jest lekko wgnieciona, prawy przedni błotnik do poprawek po potrąceniu zwierzyny, zderzak przedni nie jest uszkodzony, ale lekko porysowany. Tylny zderzak jest lekko pęknięty po szkodzie parkingowej (wszystko widoczne na zdjęciach). Do wymiany elementy gumowe zawieszenia (koszt wymiany razem z robocizną - ok 200 zł).

 

Wyposażenie standardowe:
- 2x Air Bag;
- ABS;
- elektryczne szyby przednie - prawa czasem zwalnia, możliwe, że nasmarować trzeba, możliwe, że silniczek powoli umiera. Działać działa bez problemu;
- elektryczne lusterka;
- centralny zamek (fabryczny pilot);
- fabryczny immobilizer;
- fabryczne radio z CD (4 fabryczne głośniki);
- fotel kierowcy regulowany w dwóch płaszczyznach;
- kanapa składana i dzielona asymetrycznie;
- roleta tylnej szyby ze schowkiem;
- manualna klimatyzacja (sprawna, nabijana wiosną działała bez problemu całe lato);
- trzecie światło stopu;
- oryginalny bagażnik dachowy Peugeot
- dowód rejestracyjny, karta pojazdu i dwa komplety kluczyków
- pięciobiegowa skrzynia biegów

Wyposażenie dodatkowe:
- niefabryczne xenony (na życzenie zdemontuję)
- niefabryczny moduł świateł dziennych (na życzenie zdemontuję)
- podgrzewane prawe lusterko (fabrycznie nie ma ogrzewania lusterek w tej wersji w ogóle - lusterko było wymieniane po przytarciu przez poprzedniego właściciela na wersję z wkładem grzewczym i przy okazji podłączone pod gotową instalację);
- instalacja gotowa pod czujnik temperatury zewnętrznej (wspomniane lusterko ma miejsce na czujnik, aktywowałem w komputerze funkcję termometru, dla majsterkowicza wystarczy kupić czujnik i podpiąć w kostkę. Obecnie zamiast temperatury wyświetlają się kreski);
- dodatkowy immobilizer na pestkę zbliżeniową;

 

 

 

Cena 5000 zł to cena za auto zgodne z opisem aukcji na czterech felgach stalowych z oponami letnimi w średnim stanie + 4 dodatkowe opony letnie w średnim stanie + 4 felgi stalowe z prawie nowymi zimówkami (mają ok 1000 km przebiegu).

 

W zestawie zapasowe radio CD identyczne, jak to w wyposażeniu.

 

Cena oczywiście do rozsądnej negocjacji, jednak proszę nie pisać maili w stylu "dam 2500 zł". Nie sprzedam tego samochodu w cenie 25-letniego Golfa

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę śmiało się kontaktować, odpowiem na wszystkie pytania. Telefony prosiłbym raczej po godzinie 17:00, ale w ciągu dnia też można próbować. W weekend o dowolnej porze w granicy rozsądku. Na sms-y nie odpowiadam - przykro mi, na e-maile jak najbardziej.

 

Auto można obejrzeć na warszawskiej Białołęce. Oglądamy jednak w tygodniu tylko po godzinie 17, w weekendy o dowolnej porze.

 

Telefon: 532 [zasłonięte] 631 (Mateusz)