Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot 405 Obsługa i Naprawa

24-05-2014, 23:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik infoksiazka
numer aukcji: 4242412483
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-05-2014 23:02:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos

PEUGEOT 405. Obsługa i naprawa
PEUGEOT 405. Obsługa i naprawa
wydawnictwo: AUTO-WYDAWNICTWO s.c.J.Kijewski,E.Święcicka-Kijewska
ISBN: 83[zasłonięte]85243-9
stron: 344
format: A4
65
*cena z VAT

W książce zamieszczono opisy napraw i regulacj poszczególnych zespołów samochodów:

· Peugeot 405 GL wyposażonego w silnik TU3, o pojemności 1361 cm3 i mocy 65 KM;

· Peugeot 405 GL/GR/SR wyposażonych w silnik XU5, o pojemności 1580 cm3 i mocy 92 KM;

· Peugeot 405 GR/SR wyposażonych w silnik XU9, o pojemności 1905 cm3 i mocy 119 KM;

· Peugeot 405 GE/GRI/GTX i Peugeot 405 SI/SRI/STI wyposażonych w silnik XU9J2, o pojemności 1905 cm3 i mocy 125 KM;

· Peugeot 405 GRI (z katalizatorem) wyposażonego w silnik XU9JAZ, o pojemności 1905 cm3 i mocy 129 KM;

· Peugeot 405 GLD/GRD wyposażonych w silnik XUD9A, o pojemności 1905 cm3 i mocy 70 KM;

· Peugeot GRD Turbo/SRD Turbo wyposażonych w silnik XUD7TE, o pojemności 1769 cm3 i mocy 90 KM;

· Peugeot GRDT, SRDT, STDT wyposażonych w silnik XUD9TE/L, o pojemności 1905 cm3 i mocy 92 KM.

Książkę uzupełniono szczegółowymi danymi technicznymi, zestawieniem momentów dokręcania oraz schematami elektrycznymi.



312 stron, 460 ilustracji, schematy elektryczne











SPIS TREŚCI:

1. WSTĘP

1.1 DANE TECHNICZNE

Opis samochodów

Charakterystyka techniczna

Momenty dokręcania

1.2. INFORMACJE DLA UŻYTKOWNIKA

Ogólne wskazówki przeprowadzania napraw

Organizacja miejsca pracy

2. SILNIKI 1.4/1.6/1.9

2.1. DEMONTAŻ SILNIKA

Wymontowanie / zamontowanie silnika

Rozbiórka silnika

Składanie silnika

2.2. GŁOWICA

Wymiana głowicy

Weryfikacja głowicy

Składanie głowicy

2.3. KADŁUB

2.4. WAŁ KORBOWY I KOŁO ZAMACHOWE

2.5. TŁOKI I KORBOWODY

2.6. ROZRZĄD

2.7. SMAROWANIE

Wymiana i sprawdzanie pompy oleju

Wymiana filtru oleju

2.8. CHŁODZENIE

Wymiana pompy płynu chłodzącego

Wymiana termostatu

Wymiana chłodnicy

Wymiana płynu chłodzącego

2.9. GAŹNIK

Naprawa gaźnika Solex 34 PBISA

Naprawa gaźnika Solex 34/34 Z1

2.10. WTRYSK

Naprawa układu wtryskowego Bosch L3.1

Naprawa układu wtryskowego Bosch LU2

2.11. WYDECH

2.12. ZAPŁON

Ustawianie wyprzedzenia zapłonu

Obsługa rozdzielacza zapłonu i świec zapłonowych

3. SILNIKI 1.8 TURBO DIESEL / 1.9 DIESEL / 1.9 TURBO DIESEL

3.1. DEMONTAŻ SILNIKA

Wymontowanie / wmontowanie silnika

Rozbiórka silnika

Składanie silnika

3.2. GŁOWICA

Wymontowanie głowicy

Rozbiórka i naprawa głowicy

Składanie i zamontowanie głowicy

3.3. TŁOKI I KORBOWODY

Wymontowanie tłoków i korbowodów

Sprawdzanie tłoków i korbowodów

Składanie tłoków z korbowodami

3.4. KADŁUB

3.5. WAŁ KORBOWY I KOŁO ZAMACHOWE

Sprawdzanie wału korbowego

Wymiana tylnego uszczelniacza wału korbowego

Naprawa koła zamachowego

3.6. ROZRZĄD

Wymiana paska zębatego

Regulacja luzów zaworów

3.7. SMAROWANIE

Wymiana i naprawa pompy oleju

Wymiana filtru oleju

Sprawdzanie ciśnienia oleju

3.8. CHŁODZENIE

Wymiana płynu chłodzącego

Wymiana pompy płynu chłodzącego

Wymiana termostatu

3.9. ZASILANIE

Wymiana filtru paliwa

Wymontowanie i ustawianie pompy wtryskowej

Wymiana i naprawa wtryskiwaczy

Sprawdzanie zaworu „Stop”

Regulacja pompy wtryskowej Bosch

Regulacja pompy wtryskowej Roto Diesel

Wymiana turbosprężarki

4. UKŁAD NAPĘDOWY

4.1. SPRZĘGŁO

Wymiana sprzęgła

Wymiana linki sprzęgła

4.2. SKRZYNIA BIEGÓW

Wymontowanie / zamontowanie skrzyni biegów

Rozbiórka i składanie skrzyni biegów typu BE

Rozbiórka i składanie skrzyni biegów typu MA

4.3. PÓŁOSIE NAPĘDOWE

Wymiana półosi

5. ZAWIESZENIE

5.1. ZAWIESZENIE PRZEDNIE

Wymiana łożyska koła

Wymiana kolumny zawieszenia

Wymiana wahacza

Wymiana stabilizatora

5.2. ZAWIESZENIE TYLNE

Wymontowanie / zamontowanie osi tylnej

Wymiana łożyska koła

Wymiana drążków skrętnych

Regulacja prześwitu nadwozia

Wymiana stabilizatora

5.3. USTAWIENIE ZAWIESZENIA

Sprawdzanie ustawienia kół przednich

Sprawdzanie ustawienia kół tylnych

6. UKŁAD KIEROWNICZY

6.1. PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA

Wymiana przekładni kierowniczej

Ustawianie prowadnika przekładni kierowniczej

6.2. UKŁAD WSPOMAGANIA

Wymiana oleju w układzie wspomagania

Wymiana pompy wspomagania

Wymiana zaworu sterującego

7. UKŁAD HAMULCOWY

7.1. HAMULEC PRZEDNI

Wymiana wkładek ciernych

Wymiana tarczy hamulca

Wymiana zacisku hamulca

7.2. HAMULEC TYLNY BĘBNOWY

Wymiana szczęk hamulcowych

Wymiana cylinderka hamulcowego

7.3. HAMULEC TYLNY TARCZOWY

Wymiana wkładek ciernych

Wymiana zacisku hamulca

Wymiana tarczy hamulca

7.4. POMPA I ZBIORNICZEK PŁYNU HAMULCOWEGO

Odpowietrzanie układu hamulcowego

Wymiana płynu hamulcowego

Wymiana pompy hamulcowej (serwa)

7.5. HAMULEC AWARYJNY

Regulacja hamulca awaryjnego

Wymiana linek hamulca

7.6. UKŁAD ABS

Wymiana czujnika przy kole

8. INSTALACJA ELEKTRYCZNA

8.1. AKUMULATOR

8.2. ALTERNATOR

8.3. ROZRUSZNIK

8.4. SILNIK WYCIERACZKI

8.5. REFLEKTORY

8.6. WENTYLACJA I OGRZEWANIE

8.7. SCHEMATY ELEKTRYCZNE

Lista wygenerowanych aukcji w nadzorca mirvanos