Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot 309 II 1,1i (1124ccm), 44KW, sprowadzony

02-06-2014, 13:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 199 zł     
Użytkownik a-smodeuszz
numer aukcji: 4255483795
Miejscowość ozorków
Wyświetleń: 420   
Koniec: 02-06-2014 12:49:13

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 160000
Pojemność silnika (cm3): 1124
Moc silnika (KM): 60
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Beżowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam na sprzedaż zadbanego Peugeota 309 II Vital.

Auto posiada silnik 1124ccm na wtrysku, 60KM, który całkiem żwawo pracuje, rozpędzając auto do autostradowych prędkości :)

 

Spalanie bardzo niskie, w mieście oscyluje około 6l, w trasie jadąc 80-90km/h można zejść poniżej 5l/100km. Mój prywatny rekord to trasa Gdańsk - Łódź na 15 litrach :)
Nigdy nie widziało LPG, przy takim spalaniu, uznałem, że to totalnie niepotrzebne.

Rok produkcji - 1992;
Sprowadzony do Polski - 09.2004.
Jestem jego właścicielem od 2011r.

 

Przybliżę trochę historię auta:
Sprowadzony z Niemiec w 2004 roku. Korzystała z auta przez trzy lata pani w wieku ~50 lat, lecz później zachorowała i auto stało używane sporadycznie przez jej córkę w latach 2[zasłonięte]007-20. W tym tez okresie miało ono kilka delikatnych, zapewne parkingowych przygód, które dziś widać pod postacią zarysowań i kilku delikatnych wgnieceń karoserii.

Odkąd jestem właścicielem auta, dbałem o nie i dokonywałem wszelkich napraw na bieżąco. Kupiłem je z przebiegiem 114 000km, tak jest na umowie, na tą chwilę ma około 160 000.
W tym czasie wymieniałem:

*** olej co 10 000km, zawsze oryginalny Castrol, półsyntetyk + Filtr oleju + Filtr powietrza;

*** płyn chłodniczy co 2 lata;
*** rozrząd z pompą wody ( ok. 25 000km temu );
*** uszczelka pod pokrywą zaworów - rok temu;
*** pasek klinowy - rok temu;
*** akumulator ( Centra, 45Ah, dwuletni, bezproblemowy );
*** świece i przewody WN ( 1,5 roku temu );
*** nowy rozrusznik - 2 lata temu ;
*** regeneracja przednich zacisków - 2 lata temu;
*** przegub przód, lewy - 2 lata temu ( stary, całkiem niezły dodaję za darmo );
*** układ wydechowy - rura od kolektora + tłumik - 1,5 roku temu.

 

Na zdjęciach widać, że UPG jest ok, zero masła pod korkiem oleju jak i chłodnicy.
 
Auto posiada ocynkowaną karoserię, trudno szukać śladów rdzy.
Nie sprzątałem auta ani w środku, ani pod maską, nie jest podpicowane na handel, bo cały czas używane.

Trzeba się liczyć z tym, że auto ma już 23 lata i nie jest nowe, wiadomo, troszkę pracy trzeba włożyć, ale warto, auto jest bardzo proste, można z powodzeniem naprawiać je samodzielnie, nie ma elektroniki.

Auto stoi na felgach stalowych 13 cali, opony letnie, mają za sobą kilka sezonów, bieżnik ok. 5mm.
Dodaję za darmo opony zimowe/wielosezonowe w podobnej kondycji.

Oryginalne kołpaki Peugeot.

Radio VW Alpha - gratis


Przegląd techniczny ważny do 03.2015r;
Ubezpieczenie OC ważne do 01.09.2014r. 

Auto w sam raz na wakacyjny wypad dla młodej osoby, która nie dysponuje super budżetem, idealne na pierwszy samochód do nauki jazdy w prawdziwym ruchu drogowym :)

Auto można oglądać w Ozorkowie, po kontakcie telefonicznym - 506 [zasłonięte] 140.

Cena do negocjacji.

 

 

 



Dodano 2[zasłonięte]014-05 01:37
W odpowiedzi na pojawiające się pytanie:
Auto garażowane w budynku, który zresztą jest widoczny na zdjęciu :)