Sprzedam lub zamienię na Jeep'a Wranglera. Auto użytkuję od czterech lat, jest garażowane cały rok. wszelkie naprawy itp. wykonywane na bieżąco. Wymienione:
- akumulator
- skrzynia biegów
- klocki i tarcze (przód i tył)
- rozrząd
-chłodnica
- pasek klinowy
- sprężyny w przednim zawieszeniu
i, teraz w lipcu, olej i filtry. W 2013 roku na wiosnę założono gaz sekwencyjny z systemem JLM Valve Saver Fluid (opis działania poniżej), instalacja wciąż na gwarancji. Latem, 2013, wymieniłam opony na nowe, marki Michelin 17" a w grudniu kupiłam komplet nowych, zimowych opon do tych samych aluminiowych felg BBS 17". Posiadam książkę serwisową prowadzoną do momentu rejestracji w Polsce. Przegląd do 07. 2015, ubezpieczenie do 10. 2014. Auto w świetnym stanie technicznym, dwie rysy na przednim zderzaku i dwa małe wgniecenia ( wielkości monety) nad przednim kołem od strony kierowcy i na tylnym zderzaku. Są prawie niewidoczne i łatwe do usunięcia. Wnętrze bardzo zadbane, nie palę i regularnie sprzątam. Sprzedaję tylko dlatego, że "zachorowałam" na Jeep'a Wranglera :] stąd możliwość zamiany na ten właśnie samochód. Jeśli o czymś zapomniałam to chętnie odpowiem na pytania via email: [zasłonięte]@gmail.com lub pod nr tlf: Dara 881 [zasłonięte] 373 lub 668 [zasłonięte] 746 (Mikołaj). Autko jest śwetne... wygodne, gładko się prowadzi, zadbane technicznie z małym przebiegiem jak na te lata, no i ciągle ładnie się prezentuje. Jest ekonomiczne, pali średnio 9 litrów, a jeżdżę głównie po mieście. Zapraszam do obejrzenia :)
Płyn lubryfikacyjny JLM
Płyn lubryfikacyjny jest skoncentrowanym dodatkiem, stworzonym z myślą o minimalizacji zużycia gniazd zaworów w pojazdach z silnikami benzynowymi oraz napędzanymi gazem LPG i CNG. Ta sprawdzona formuła zawiera również kombinację dodatków, czyszczących wtryskiwacze paliwa i układy paliwowe oraz wpływających korzystnie na oszczędność paliwa i zmniejszenie emisji szkodliwych substancji. Korzyści płynące z stosowania płynu lubryfikacyjnego:- oczyszcza i smaruje nagrzane i wysuszone ściany zaworów, zapewniając utrzymanie normalnego poziomu chłodzenia gniazda zaworu- zmniejsza wypalanie gniazd zaworów- redukuje gromadzący się nagar (substancja powstająca na skutek spalenia mieszanki paliwowej) - powód wypalenia zaworów i gniazd zaworów- oczyszcza i kontroluje nagar gromadzący się w wyższych partiach cylindra, jak również zapobiega powstawaniu nowego nagaru- usuwa i kontroluje poziom nagaru gromadzącego się na tłokach oraz na pierścieniach tłoków- utrzymuje niską emisję poziomu spalin - niski poziom zawartości tlenku węgla w spalinach- eliminuje koszty naprawy wyższych partii cylindra, gdzie osadza się nagar- zmniejsza zużycie elementów silnika- zapewnia lepszą ekonomikę zużycia paliwa
|