Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Peugeot 206 XS Rajd KJS RPP Rajdowy

27-01-2014, 20:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 20 400 zł     
Użytkownik MalyGrzes
numer aukcji: 3869751295
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 1841   
Koniec: 23-01-2014 13:25:22

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Pojemność silnika (cm3): 1587
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Centralny zamek, Elektryczne szyby, Komputer pokładowy
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NOWA CENA !!! Sprzedam Peugeot 206 xs. Specyfikacja A-5627. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym.Po każdym rajdzie sprawdzane i serwisowane. W pełni wyposażone, gotowe do startów. Używane wcześniej w RPP i 3-lidze.U mnie przez 2 lata najpierw w Czechach (Volny Puhar) a w sezonie 2012,2013 przejechał 7 rajdów z cyklu RSMŚl.Zawsze bezawaryjne ! Drobne zmiany i można startować znów w RPP (chodzi o ważność homologacji foteli i pasów). Auto wyposażone w klatkę Ireco, kubełki Sabelt Indianapolis (aktualna homologacja), Bimarco Expert (homologacja dopiero co wygasła (mozna przedłużyć ), pasy 4 pkt.Lico (homo wygasła w 2013r), kierownica zamszowa 3 ramienna Sparco, pionowy hydrauliczny ręczny Willwood z korektorem siły hamowania Tilton,przewody hamulcowe w kabinie + giętkie w oplocie, zalany Motul RBF660, pucharowe regulowane zawieszenie asfaltowe przód i tył Peugeot Sport, elektroniczny system gaśniczy Sparco Lifeline z aluminiową butlą (ważny) + ręczna gaśnica 2kg (też ważna). Duży pucharowy hamulec przód - metalowy klocek Carbone Loraine (fantastyczne hamuje !), tył seria TRW, apteczka, trójkąt, lekkie boczki,skrzynia na kaski, deska flok, oklejone szyby folią antyodpryskową, wyłącznik prądu, lampka pilota, nożyki/młotki bezpieczeństwa, zapinki na maski Sparco, centralny zamek, elektryczne szyby. Silnik to zbudowany wg. specyfikacji Pucharu Peugeota 136kM (sterownik, wałki, rurowy kolektor wydechowy, wydech itp), plomba FIA.Zalany dopiero co Motulem 300V Competition 15W50. Nowe świece. Dolot Peugeot Sport z wkładką K&N.Największy argument skrzynia biegów z krótkim przełożeniem 13x64 wraz z szperą Quaife, 5km os-owych po kapitalnym remoncie serwisowana/obsługiwana na bierząco przez Wojtka Gierala zalana Motulem, nowy docisk i łożysko oporowe, wydech z katalizatorem Peugeot Sport.Nowa lewa półoś. Stoi na kpl. Toyo R888 195/50R15. Płyty pod całym autem (silnik, zbiornik paliwa itp) Do auta dorzucam trochę gratów na zapas : używane tarcze przód/tył, klocki przód/tył,dwa dodatkowe kpl.felg (razem z tymi na aucie 12 szt) wszystkie białe malowane proszkowo Peugeot Sport, opony (różne trochę jest), drzwi prawe/lewe, maska przód i tył(z szybą),zderzaki przód/tył, belka tylna kpl.z drążkami i piastami, skrzynia biegów z krótkim pucharowym przełożeniem 13/59, wydech Peugeot Sport, wahacze L i P, półosie L i P,trochę drobnych części do skrzyni.Książeczka rajdowa oraz książka homologacyjna. Naprawdę poważna, gotowa i w pełni wyposażona do startów rajdówka za małe pieniądze. Rok produkcji 2005. Masa własna w dowodzie 950kg (malutką lawetką można wieźć). Cena 20400 zł Zdecydowanemu klientowi bez możliwości transportu mogę zaproponować dowóz praktycznie na terenie całej Polski za koszt paliwa czyli 60gr za km (nie wliczając viatoll czy kosztu autostrad). TELEFON KONTAKTOWY 601-[zasłonięte]-018 Link do jakiegoś onboarda: http://www.youtube.com/watch?v=7_VZa5qTXNc I do ujęcia z zewnątrz: http://www.youtube.com/watch?v=1BAuo5KAp5g