Witam,
do zaoferowania mam nietuzinkowego i jedynego w swoim rodzaju Peugeota 206 S16.
Dlaczego jest taki wyjątkowy ? A dlatego, że został profesjonalnie zmodyfikowany przez jedną z firm i posiada turbo. Mały wariat posiada aktualnie 300 koni mechanicznych oraz 400 Nm co czyni go najprawdopodobniej najmocniejszym wózkiem na zakupy w Polsce. Do setki przyspiesza szybko i mimo swoich rozmiarów ma duże zapotrzebowanie na paliwo lecz rekompensuje to niebywałą przyjemnością z jazdy oraz pojawiającym się w mgnieniu oka uśmiechem na twarzy kierowcy oraz każdej osoby znajdującej się wewnątrz.
Jeśli masz jakieś ciekawe auto i chciałbyś się zamienić to może się dogadamy.
Zapomniałem dodać, jeśli chcesz do mnie przyjechać tylko po to, bo nie wierzysz lub chcesz się przejechać 300 konnym Peugeotem 206 to nie marnuj swoich darmowych minut na telefon.
Samochód nie posiada już silver taśmy łączącej zderzak z błotnikiem oraz ma oklejony dach folią czarny połysk, zdjęcie na dole.
PS. Mazda z tego zdjęcia też jest do sprzedania jakby ktoś chciał.
A teraz kilka lub kilkanaście faktów na jego temat:
SILNIK:
- Oznaczenie silnika 2.0 16V EW10J4 (seria 138KM) - Silnik po kompleksowym przeglądzie - Głowica po kompletnym remoncie - Korbowody i tłoki seria - Stopień sprężania 8,8 : 1 (przekładka pod głowicę) - Olej silnikowy Xado RS 10W60
UKŁAD DOLOTOWY:
- Turbosprężarka Garrett GT28R - Termoizolacyjna osłona turbosprężarki - Downpipe custom 3" - Orurowanie malowane na czarno - Turbo > IC 2,5" > Przepustnica 2,5" - Intercooler 550 x 140 x 65 mm - Profesjonalne łączniki silikonowe - BOV Turbosmart Megasonic - Filtr powietrza gąbkowy Simota Jauws Red - Dolot zimnego powietrza do filtra - Kolektor ssący Citroen Xsara VTS - Przepustnica Peugeot 406 3.0 V6 na custom’owym adapterze
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy DP Engineering - Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" - Usunięty katalizator - Czujnik temperatury spalin EGT - Podwójne końcówki układu wydechowego (EL-TEC)
UKŁAD WTRYSKOWY:
- Pompa paliwa Walbro 255 - Wtryskiwacze Bosch 440cc - Regulator ciśnienia paliwa Bosch 4 bar
ELEKTRONIKA:
- Wskaźniki EGT, Boost, Oil Temp, Water Temp AutoGauge SM - VEMS (EGT, knock, wideband, EBC)
UKŁAD CHŁODZENIA: - Chłodnica oleju Mocal - Podstawka pod filtr oleju z termostatem - Przerobiony termostat i węże nagrzewnicy oraz chłodnicy
UKŁAD NAPĘDOWY:
- Skrzynia biegów Peugeot 407 2.2 16V 6-biegowa - Sprzęgło Sachs Performance - Odchudzone i wyważone koło zamachowe - Przerobiony mechanizm wybierania biegów - Olej w skrzyni Motul Gear 300 75W90 - Wzmocnione półosie napędowe
- 2 tyg. temu zostały wymienione przeguby z lewej strony
ZAWIESZENIE: - Amortyzatory Bilstein B6 - Sprężyny obniżające -30mm - Rozpórka kielichów przednich - Nowa obniżona belka tylnego zawieszenia (Gropro)
HAMULCE: - Z aciski hamulcowe przód 4-tłoczkowe Brembo Peugeot 406 3.0 V6 - Klocki Ferrodo DS2500 Przód i Tył
- Tarcze EBC Ultimax (Przód 283mm ; Tył 247mm) - Przewody w stalowym oplocie Goodridge - Płyn hamulcowy Motul RBF660
KOŁA: - Oryginalne felgi aluminiowe Peugeot 206 RC 17'' - Opony Yokohama S-Drive 205/40/17
INNE: - Oil Catchtank by ITAL Performance - Wskaźniki zabudowane na słupku we flokowanych panelach - Akumulator w bagażniku (Optima Red AGM 50Ah/1000A) - Większość detali odświeżona i pomalowana proszkowo - Poprawione przepływy powietrza w komorze silnika
Wnętrze:
- Fotele i kanapa Peugeot 206 RC
- Elementy wnętrza 206 RC - Lusterko fotochromatyczne Citroen C5 - Podajniki pasów bezpieczeństwa Peugeot 106 3d
- Wygłuszenie drzwi Dynamat Xtreme - Pierścienie głośnikowe MDF
A tu macie trochę zdjęć wykonanych przez Wojciecha Przybyłę oraz Watchmore:
Tak wygląda aktualnie:
Masz pytania ? Dzwoń !
+48-[zasłonięte] -948-078