Auto kupione w Polsce, w salonie w Lublinie. Odkupiłem je od pierwszego właściciela w maju 2005 r. z przebiegiem 75 tyś. km. Na bieżąco serwisowane. Rozrząd robiony przy przebiegu 92 tyś. Poza tym wymiana sprzęgła (Valeo), regeneracja belki (w firmie Antałex - najlepsza firma w Polsce regenerująca belki we francuzach), wymiana przednich amortyzatorów, końcówki drążków, wahacze, tarcze, klocki, szczęki, katalizator, układ wydechowy z tłumikiem, wentylator chłodnicy, chłodnica, cewka zapłonowa, czujnik położenia wału, przekaźnik pompy paliwa.
Mniej więcej raz do roku wymiana oleju i filtrów. Do auta dołożyłem alufelgi 15 cali, oryginalną skórzaną kierownicę z wersji GTi (poduszka powietrzna oczywiście jest - nie była zmieniana), kilka elementów z tzw. alupakietu dostępnego w droższych wersjach, (klamki wewnętrzne, gałka dźwigni zmiany biegów, nakładki na progi), grafitowa konsola centralna, oświetlenie schowka, podłokietnik pomiędzy przednimi fotelami - wszystko oryginał Peugeota. Radio Sony, zwykły kaseciak + 6 głośników.
Historia wypadkowa.
Mówi się, że auto jest bezwypadkowe jeśli nikt w nim nie zginął :) więc napisze, że jest bezwypadkowe ale nie bez kolizyjne. Były 2 przygody. Pierwsza dotyczyła potrącenia sarny, szkody to wymieniona maska, grill, pas czołowy i oba przednie reflektory (świeciły ale popękały zaczepy) - zdarzenie miało miejsce podczas powrotu z urlopu i autem z takimi obrażeniami przejechaliśmy jeszcze 800 km. Poduszka powietrzna nie wybuchła.
Drugie zdarzenie miało miejsce podczas toczenia się w korku. Szkody - wgnieciona maska i pęknięty zaczep prawego reflektora. Maska została wyklepana a korzystając z okazji do wymiany reflektora wymieniłem obydwa na tzw. gładkoszybowe z żarówkami h7 (oryginały Valeo z innej wersji 206-tki), które lepiej świecą niż h4 montowane w tej wersji.
Na dzień dzisiejszy auto nie wymaga interwencji. Ostatnia wymiana oleju i filtrów była w lipcu 2014 r. Do zrobienia są dwie zaprawki lakiernicze. Jedna na podszybiu klapy bagażnika (fabryczna wada polegająca na złym osadzeniu szyby). Druga na lewym progu na styku z błotnikiem (powstała z winy zamontowanego fabrycznie chlapacza, którym kilka razy zaczepiono o krawężnik). W obu miejscach nie ma korozji jako takiej ponieważ ocynk nie został uszkodzony. Jest tylko rdzawy nalot powierzchniowy.
Oczywiście dysponuję stosem faktur, rachunków itp. potwierdzających wykonane naprawy czy przeglądy.
Auto serwisowane w http://www.active2000.com.pl/
Coroczne badanie techniczne ważne do 29.10.2014 r.
nr VIN: VF32CKFWF41[zasłonięte] 306
Data pierwszej rejestracji 20.10.2000 r.
W komplecie koła zimowe.
Zapraszam do oględzin i kupna.
Tel. kontaktowy: 602[zasłonięte] 023