Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!
Towar nadajemy po zaksięgowaniu przelewu na koncie. Proszę uwzględnić czas księgowania, który dla tradycyjnego przelewu wynosi nawet do dwóch dni roboczych, natomiast w przypadku płatności z PayU lub PayPal weryfikacja i księgowanie zabiera zaledwie kilka godzin.
Koszt przesyłki ponosi Kupujący.
Dostawy odbywają się na terytorium całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika, zazwyczaj wynosi do dwóch dni roboczych.
Przesyłki są dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem w czasie transportu.
Dla wysyłek zagranicznych prosimy o kontakt mailowy lub przez formularz "Zapytaj Sprzedawcę"
Odbierając towar Nabywca proszony jest o sprawdzenie czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Pomocne przy rozpatrywaniu reklamacji w przypadku uszkodzenia w transporcie jest spisanie przez przewoźnika "Protokołu Reklamacji". Każdy przewoźnik ma obowiązek wydania opdowiednich druków.
Zgodnie z "Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów" z towaru zakupionego za pośrednictwem Sklepu można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrotom podlegają jedynie te towary, które:
- Posiadają dowód zakupu (np. faktura VAT, paragon)
- Nie były używane, nie mają zerwanych plomb ani uszkodzonego opakowania
- Nie zostały w żaden sposób zniszczone
- Są kompletne
W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę VAT) oraz numer rachunku bankowego na który ma zostać dokonany zwrot.
Zgodnie z art 10.3 zwrotowi nie podlega, zamówienie (towar) realizowany na zamówienie, zgodnie z życzeniem klienta.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Contar Taraska S.J.
Ul. Tatrzańska 4
60-413 Poznań
Z dopiskiem Sklep Party Style - Zwroty.
Sklep gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.