Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Autor: Bartłomiej Stolarczyk
helion
Data wydania: 2011/02
Stron: 160
ISBN:978-83-[zasłonięte]-2906-0
Format:A5
Oprawa:miękka
waga 0,209 kg
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?
Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?
Jak wydzwonić swój sukces?
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Stopka