Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania

28-02-2012, 21:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2036924577
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-02-2012 11:13:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor:Dave Lakhani
Data wydania:01/2010
Stron:248
 
Tytuł oryginału:Subliminal Persuasion: Influence & Marketing Secrets They Don't Want You To Know
Tłumaczenie:Marcin Machnik
ISBN:978-83-[zasłonięte]-1951-1
Format:A5
Numer z katalogu:4970

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?
Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com

Perswazja = zyski

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania


Dodano 2[zasłonięte]010-01 13:55
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg