Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja podprogowa [nowa]

28-02-2012, 15:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.10 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2030049860
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 02:00:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 148 x 210 mm
Ilość stron:248
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1951-1
Wymiary: 148 x 210 mm
Data wydania: 2[zasłonięte]010-01
Opis:

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
Perswazja = zyski

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.


Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.



Spis treści:


Słowo wstępne (7)

Przedmowa (15)

Podziękowania (21)

Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)

Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)

Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)

Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)

Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)

Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)

Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)

Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)

Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)

Rozdział 10. Budowanie kultu (203)

Rozdział 11. Uwodzenie (215)

Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack

Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain

Bibliografia (239)

O autorze (243)

Skorowidz (245)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.