Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja Perspektywa psychologiczna

06-02-2014, 17:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 3864439681
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 9   
Koniec: 06-02-2014 17:54:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@onet.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 454
Format: 16,5 23,5 cm
Rok wydania: 2007
Oprawa: miękka



Perswazja Perspektywa psychologiczna

Melanie C Green , Timothy C. Brock

Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie.

Perswazja: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych.

Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy.

Niniejsza książka:
• Zawiera aktualne omówienia podstawowych zagadnień, napisane przez wybitnych badaczy psychologii perswazji.
• Jest najbardziej wyczerpującym i miarodajnym podręcznikiem poświęconym tej dziedzinie.
• Jest napisana przystępnym językiem bez wysoce specjalistycznej terminologii.
• Wzbogacają ją rysunki i fotografie ułatwiające studentom zrozumienie tekstu.
• Uzupełnia ją słownik niezbędnych terminów technicznych.
• Każdy rozdział kończy sie podsumowaniem oraz kompletną bibliografią, które pomogą studentom odnaleźć dalsze źródła dotyczące danego zagadnienia


Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla studentów zajmujących się perswazją w kontekście rozmaitych dyscyplin naukowych (m.in. psychologii, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii).



SPIS TREŚCI

Przedmowa
O redaktorach
Rozdział 1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie Trimothy C. Brock i Melanie C. Green

Rozdział 2. Mierzenie postaw: Techniki pomiaru tego, co nieobserwowalne Leandre R. Fabńgar, Jon A. Krosnick i Bonnie L MacDougall

Rozdział 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem Russell H. Fazio i David R. Roskos-Ewoldsen

Rozdział 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego
Joel Cooper, Robert Mirabile i Steven J. Scher

Rozdział 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji
Richard E. Petty, John T. Cacioppo, Alan J. Strathman i Joseph R. Priester

Rozdział 6. Perswazyjność utworów narracyjnych
Melanie C. Green i Timothy C. Brock

Rozdział 7. Zasady wpływu interpersonalnego
Robert B. Cialdini i Brad J. Sagarin

Rozdział 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach
Charlan Jeanne Nemeth i Jack A. Goncalo

Rozdział 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów, kształtują zachowania zdrowotne?
Howard Leventhal, Linda Cameron, Elaine A. Leventhal i Gozde Ozakinci

Rozdział 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna
Shanto Iyengar i Jennifer McGrady

Rozdział 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej
David M. Amodio i Patrida G. Devine

Rozdział 12. Psychologia reklamy
Frank R. Kardes

Słownik
Katherine Walker-Smith i Melanie C. Green

Indeks osób
Indeks rzeczowy





© PanelReklamowy