Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny...

19-01-2012, 22:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001227944
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 11:27:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć TAK
Geoff Burch

Perswazja nie do odrzucenia. Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć TAK
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2886-5
  • liczba stron: 280
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: power
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-01
  • Opis

    Co Ty wiesz o:

    • zbieraniu istotnych informacji, które dadzą Ci władzę
    • najskuteczniejszych technikach sprzedaży
    • niewiarygodnej sile zadawania pytań
    • bezbłędnych metodach negocjowania
    • sztuce realizowania wszystkich Twoich planów

    Sprawdź i zostań mistrzem obezwładniającej perswazji

    Jeśli chcesz przekonać kogokolwiek do czegokolwiek, nie możesz nie przeczytać tej niesamowitej książki. Moim zdaniem Geoff Burch jest mistrzem perswazji.Allan Pease, autor międzynarodowego bestsellera Dlaczego mężczyźni nie słuchają, a kobiety nie potrafią czytać map
    Jak perswazja zmienia przyszłość

    Ten, kto powiedział, że nie zawsze możesz mieć wszystko, czego pragniesz, nie czytał tej książki! Nic nie powinno Cię powstrzymywać przed realizacją najśmielszych celów. Na początek zaplanuj sobie dokładnie, co chcesz osiągnąć. Twoim orężem w nierównej walce z rzeczywistością będzie perswazja - umiejętność niezbyt trudna do opanowania, a oferująca rezultaty przekraczające najśmielsze oczekiwania, zarówno na gruncie towarzyskim, jak i zawodowym.

    Poznaj klasyczne oraz nowoczesne metody perswazji. Zbierz fakty i narzędzia, których będziesz potrzebował, by stać się bardziej przekonujący we wszystkim, co robisz. Dowiedz się, jak działa ludzki mózg i jak można go skłonić, by pracował na Twoją korzyść. Umiejętność perswadowania może zmienić Twoją firmę i Twoje życie - od zaraz.
    Sekretny sposób na to, by za każdym razem słyszeć "tak"
    • Przekonujący marketing - jak rozniecić ogień oczekiwań klientów.
    • Sztuka negocjacji - jak nakłonić innych do przyjęcia Twojego punktu widzenia.
    • Targowanie się - czyli przyjemność z drobnych zysków.
    • Presja - czyli techniki perswazji opierające się na wywieraniu nacisku.
    • Jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest - i pokonać opór.
    • Showbusiness magii - jak Twoja oferta może stać się jeszcze atrakcyjniejsza.

    Spis treści:
    Wstęp. Zacznijmy od samego początku (9)
    Część I. Plan podróży do skutecznej perswazji (15)
    Rozdział 1. Wyjmij mapę (17)
    czyli o podejmowaniu decyzji, dokąd zmierzamy, i ustalaniu, gdzie właściwie jesteśmy
    Rozdział 2. Początek podróży (29)
    czyli o planowaniu i potrzebnym wyposażeniu
    Część II. Podróż (41)
    Rozdział 3. Pieniądze rosną na drzewach (43)
    czyli odkrywamy siłę wiary i pragnień, jak również lęk przed ryzykiem
    Rozdział 4. Tego się nie spodziewałem (53)
    czyli jak moc perswazji może zmieniać przyszłość
    Rozdział 5. Urodzony, by być złym (65)
    czyli o sposobach, które nakłonią innych do naszego punktu widzenia
    Rozdział 6. "Bardzo zainteresowany" (81)
    czyli o zbieraniu istotnych informacji, które dadzą nam władzę
    Rozdział 7. Stare potwory podnoszą głowy (91)
    czyli o technikach sprzedaży, które wciąż są skuteczne
    Rozdział 8. Wizyta handlowa (101)
    czyli o tym, jak telefony, znajdowanie kontaktów i metody starej szkoły wciąż mogą nam pomóc w środowisku współczesnego biznesu
    Rozdział 9. Pytanie na śniadanie (119)
    czyli o niewiarygodnej sile zadawania pytań
    Rozdział 10. Szczwany plan (133)
    czyli planujemy kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego
    Rozdział 11. Formuła A.I.D.A. wiecznie młoda (141)
    czyli poznajemy klasyczną formułę sprzedaży, którą można zastosować do wszystkich rodzajów współczesnej perswazji
    Rozdział 12. Show-business (153)
    czyli o magii, która sprawia, że nasza oferta staje się jeszcze atrakcyjniejsza
    Część III. Daleko jeszcze? (165)
    Rozdział 13. Opór jest bezcelowy (167)
    czyli dowiadujemy się, jak rozpoznać, że ktoś jest zainteresowany, chociaż mówi, że nie jest, i uczymy się pokonywać wszelki opór
    Rozdział 14. Presja (179)
    czyli poznajemy techniki perswazji, które opierają się na wywieraniu nacisku, ale czyż nie jest to konieczne, by odnieść sukces?
    Rozdział 15. Ważne decyzje (189)
    czyli odkrywamy, czy nasza ofiara musi podjąć ważną czy drobną decyzję
    Rozdział 16. Miara sukcesu (205)
    czyli odkrywamy, jak w przypadku błahej decyzji jedno małe "tak" może wystarczyć, podczas gdy w przypadku ważnych decyzji ciężko nam określić, gdzie jesteśmy
    Rozdział 17. To prawdziwa okazja (217)
    czyli odkrywamy czystą frajdę z targowania się
    Rozdział 18. Wszystko podlega negocjacji (227)
    czyli dowiadujemy się, że negocjacje to coś więcej niż zwykłe targowanie się
    Rozdział 19. Przekonujący marketing (243)
    czyli namierzamy nasze ofiary i rozniecamy ogień ich oczekiwań
    Część IV. Psychologia perswazji (255)
    Rozdział 20. Wszystko to jest w Twojej głowie! (257)
    czyli dowiadujemy się, że ludzie podejmują decyzję w swojej głowie, a zrozumienie tego procesu pozwala nam wpływać na jego rezultat
    To na razie wszystko (271)
    Kilka interesujących lektur (273)
    O autorze (275)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa