Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERSPEKTYWY KULTURY NR 5 (2/2011). KULTURA I HERME

11-02-2014, 7:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 3877222928
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2014 07:06:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnie inne aukcje dodaj do ulubionych sprzedawców
darmowa wysyłka
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej
    5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego
    są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia
    (bez kosztów wysyłki)
    przekracza 20 zł
art202682
Perspektywy Kultury Nr 5 (2/2011). Kultura i hermeneutyka [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
rok wydania:
2012
wydanie:
pierwsze
Opis

Piąty numer "Perspektyw Kultury" rozpoczyna debatę nad relacją pomiędzy badaniami z zakresu wiedzy o kulturze a hermeneutyką. Hermeneutyka rozumiana pierwotnie jako swoista metoda poznania humanistycznego narodziła się na gruncie nauk filologicznych i do dziś jest podstawą, lub oczywistym składnikiem różnego rodzaju studiów literaturoznawczych. Problem pojawia się natomiast, gdy hermeneutykę jako metodę i zespół tez ontologicznych wypracowanych przez Martina Heideggera i jego wielkich następców próbujemy zastosować do celu, określonego jako "rozumienie zjawisk społecznych". Hermeneutyka, która pierwotnie bada teksty, zastosowana do badań procesów społecznych wymaga ujęcia tych procesów w kategoriach sui generis tekstu, nie może więc obejść się bez semiotyki.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
ilość stron:
268
EAN:
977[zasłonięte]11[zasłonięte] 05
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.