Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perspektywy glottodydaktyki i językoznawstwa

24-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65 zł     
Użytkownik Kia9
numer aukcji: 2002844074
Miejscowość Bolechowo Osiedle
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 21:53:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Perspektywy glottodydaktyki i językoznawstwa -



Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Uniwersytet Im. Adama Mickiewicza Wydawnictwo Naukowe

Opis produktu

Księga Jubileuszowa zawiera 37 artykułów napisanych przez współpracowników, przyjaciół i uczniów Profesora. Autorzy w swoich pracach proponują różnorodne tematy badawcze z zakresu językoznawstwa stosowanego, teorii komunikacji, psycholingwistyki i translatoryki, bliskie także zainteresowaniom Jubilata. Ze względów merytorycznych poszczególne artykuły zostały podzielone przez redaktorów wydania na część wstępną i sześć części rozdziałów tematycznych, dotyczących różnych aspektów glottodydaktyki.


SPIS TREŚCI:
Perspektywy glottodydaktyki i językoznawstwa. Tom jubileuszowy z okazji 70. urodzin Profesora Waldemara Pfeiffera


Słowo wstępne

Życiorys naukowy

Spis publikacji Profesora Waldemara Pfeiffera

HEINRICH PFEIFFER
Lieber Waldemar!

GEORG SCHUTTE
Einer von 1200 und doch einzigartig - Professor Waldemar Pfeiffer als Stipendiat der Alexander von Humboldt-Stiftung

ASPEKTY LINGWISTYCZNE i PSYCHOLINGWISTYCZNE w GLOTTODYDAKTYCE

ANNA CIEŚLICKA, BREFNI O'RURKE, DAYID SINGLETON
The processing of multi-word units: Evidencefrom readers' eye mavements

MARINA FOSCHI ALBERT
Formale Erkennung der Satzglieder als Strategie des Leseverstehens im universitären DaF-Bereich

ROMUALD GOZDAWA-GOŁĘBIOWSKI
Grammar and formulaicity in foreign language teaching

ANTONI MARKUNAS, DINA EWROKATOWA
Nieskolko soobranienij po intertekstualnosti reklamnych objablenii i jeje uczet w prepodawanii russkowo jazyka kak inostrannowo

CZESŁAWA SCHATTE
Zum Sprichwort-Minimum im Unterricht Deutsch als Fremdsprache

BARBARA SKOWRONEK
Fremdsprachenunterricht als intersemiotische Kommunikation

MARIAN SZCZODROWSKI
Die Aneignung der (Fremd-)Sprache aufder Kommunikations- und Handlungsebene

ELŻBIETA WĄSIK, ZDZISŁAW WĄSIK
Zagadnienie właściwości lingwistycznych człowieka wobec definicji przedmiotu językoznawstwa na potrzeby glottodydaktyki

KONCEPCJE w KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH

CAMILLA BADSTOBNER-KIZIK
Wie Jaś Ługowski in den Jahren 1[zasłonięte]639-16 Deutsch lernte. Ein Beitrag zur Methodik des Sprachenlernens im 17

HANNA KOMOROWSKA
European Portfolio for Student Teachers of Languages - nowe narzędzie kształcenia nauczycieli języków obcych

ROMAN LEWICKI
The European cooperation project COALA and its impact on communication and language promotion in training Polish pre-school teachers and their instructors

KAZIMIERA MYCZKO
Curriculare Arbeitenfur den DaF-Unterricht nach der Schulreform in Polen

TERESA SIEK-PISKOZUB, ALEKSANDRA WACH
Teaching English in Poznań schools. Teachers' and learners' perspectives

HALINA STASIAK
Osobowość nauczyciela a jego autorytet

EUGENIUSZ TOMICZEK
Językoznawstwo i glottodydaktyka na wrocławskiej germanistyce: zarys historyczny i perspektywy rozwoju

AUTONOMIA UCZNIA i MEDIA JAKO WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ GLOTTODYDAKTYKI

HEINRICH P. KELZ
Pasaa Jerman. Ein innovatives Projekt zum Deutschunterricht im thailandischen Fernsehen

GRAŻYNA LEWICKA
Motywacja do kreatywnych wykonań kognitywnych uczących się z perspektywy konstruktywistycznej teorii poznania

ANNA MICHOŃSKA-STADNIK
The effect ofinternal manipulation of environment context imagery on vocabulary recali in English

STANISŁAW PUPPEL
The Internet and the Web: a universal tool and a global resourcefor tayloring customizedforeign language leaming toolkits

ALBERT RAASCH
Autonomie im Fremdsprachenunterricht

PERSPEKTYWY TRANSLATORYKI i TŁUMACZENIE w UJĘCIU GLOTTODYDAKTYCZNYM

FRANK G. KÓNIGS
Vom Kopfaufdie Fufle stellen? Vom Sinn und Unsinn des Sprachmittelns im Fremdsprachenunterricht

TERESA TOMASZKIEWICZ
Dokąd zmierza współczesna translatoryka ?

ZDZISŁAW WAWRZYNIAK
Von der konstruktiven Praxis zur kreativen Praxis

JERZY ŻMUDZKI
Intermedialitat in der Translation

KULTURA i KOMUNIKACJA INTERKULTUROWA

CZESŁAW KAROLAK
Żur Zensurgeschichte im Schatten politischer "Religionen". Die Mittel zur Uberwachung und Unterwanderung des kulturellen Lebens in Deutschland im 20 Jahrhundert

JADWIGA KIWERSKA
Uwarunkowania polityki zagranicznej zjednoczonych Niemiec

ALICJA SAKAGUCHI
Komunikacja interkulturowa w życiu gospodarczym w świetle filozofii dialogu Emmanuela Leuinasa

STEPHAN WOLTING
Bildungsdiskussion und humanistische Alternative? Uberlegungen im Anschluss an Hartmut von Hentigs Konzeption einer asthetischen Erziehung durch das Bildungsmedium Theater

PERSPEKTYWY ROZWOJOWE WSPÓŁCZESNEJ LINGWISTYKI

ZOFIA BILUT-HOMPLEWICZ
Problemy, dylematy i perspektywy rozwojowe współczesnej lingwistyki otwartej

LlNUS JUNG
Zum kognitiven Hintergrund in Fachsprachen

RYSZARD LIPCZUK
Słowniki mono- czy bidyrekcjonałne?

PAWEŁ MECNER
Perspektywy gramatyki generatywnej w językoznawstwie polskim

BEATA MIKOŁAJCZYK
Danksagungen in einer wissenschaftlichen Abhandlung im deutsch-polnischen Vergleich

HANS-JORG SCHWENK
Telizitiit und Atelizitat: Aspektsemantik oder Verbsemantik

WŁADYSŁAW ZABROCKI
Językoznawstwo formalne a funkcjonalne: opozycja realna czy fikcyjna



Perspektywy glottodydaktyki i językoznawstwa


Dodano 2[zasłonięte]011-02 23:17
Zakup na moich aukcjach jest jednoznaczny z akceptacja warunków wymienionych na stronie O mnie, dlatego bardzo proszę o zapoznanie się z nią :)