Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Personal branding 2.0. Cztery... [nowa]

12-03-2012, 9:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2118311977
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-03-2012 08:44:01
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dan Schawbel

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3502-3
  • liczba stron: 264
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: power
  • Wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-02
  • Opis

    Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"
    Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii

    • Rezultaty, które odmienią Twoje życie
    • Odkryj swoją markę
    • Wykreuj swoją markę
    • Zaprezentuj swoją markę
    • Utrzymaj swoją markę
    Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.
    Gary Vaynerchuk,
    założyciel i prowadzący Wine Library TV
    Moc Twojej marki

    Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie.W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
    Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.
    (Schawbel i inni, 2009)

    Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.


    Dan Schawbel jest partnerem zarządzającym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej liczące się media, takie jak Reuters i Fox Business, został uznany za najlepszy w rankingu Careerbuilder, a także znalazł się na liście Top 30 bloga marketingowego AdAge. Schawbel jako człowiek spoglądający w przyszłość był jednym z siedmiu pierwszych blogerów, którzy stworzyli własną aplikację na iPhone"a. W wieku dwudziestu sześciu lat został najmłodszym redaktorem "BusinessWeek". Na stałe współpracuje z WSJ.com, wydawcą "Personal Branding Magazine". Jest też felietonistą w "Metro US". Jego teksty pojawiały się w ponad 150 różnych mediach, takich jak "New York Times", "Wall Street Journal", CBS, Fox, ABC, NPR, "USA Today" i "Details".

    Spis treści:
    Przedmowa (7)
    Wprowadzenie (9)
    Część I: Narodziny osobistej marki (13)
    Rozdział 1. Marka, czyli TY! (15)
    Rozdział 2. Pokolenie Y idzie do pracy (39)
    Rozdział 3. Dowódca - czyli Ty (45)
    Rozdział 4. Aspekty tworzenia osobistej marki (55)
    Część II: Cztery etapy dowodzenia karierą (101)
    Rozdział 5. Etap 1. - Odkryj swoją markę (103)
    Rozdział 6. Etap 2. - Stwórz swoją markę (137)
    Rozdział 7. Etap 3. - Zaprezentuj swoją markę (171)
    Rozdział 8. Etap 4. - Utrzymaj swoją markę (189)
    Część III: Teraz Ty dowodzisz (205)
    Rozdział 9. Branding osobisty dla poszukujących pracy (207)
    Rozdział 10. Podbój rynku pracy (217)
    Rozdział 11. Rezultaty, które odmienią Twoje życie (229)
    Podziękowania (243)
    Słowniczek brandingu osobistego (245)
    Bibliografia (253)
    O autorze (259)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa