60-038 Uszczelniacz silikonowy szary RTY ultra OEM
- bezpieczny dla czujników komputerowych
Twarde szybko-wiążące uszczelnienie na bazie sylikonu oxymowego przeznaczone do tworzenia uszczelek super odpornych na wibracje w nowoczesnych wielozaworowych silnikach. Zapewnia najwyższą szczelność pod zespołów mechanicznych. Produkt jest bardzo odporny na starzenie, wpływy atmosferyczne i cykliczne obciążenia termiczne w granicach od -54 do 329 stopni Celcjusza (C). Zapewnia najwyższą odporność na działanie oleju, glikolu i innych substancji chemicznych. Jest zgodny ze specyfikacją OEM. Zalecany do tworzenia uszczelnień przez producentów.
Zalety produktu:
Najwyższa odporność na działanie oleju oraz glikolu
Bezpieczny dla czujników tlenowych (w układzie wtrysku paliwa)
Najwyższe zdolności przyczepne i elastyczność
Stanowi substytut dla większości i klasycznych uszczelek (ciętych)
Może być używany jako samodzielne uszczelnienie oraz jako środek uszczelniający klasyczne uszczelki (cięte)
Łagodny zapach
Typowe zastosowania:
Miski olejowe. Osłony zaworów. Kolektory wlotne i wylotne. Osłony przekładni rozrządu. Osłony mechanizmu różnicowego.
SPOSÓB UŻYCIA:
Do wykorzystania samodzielnych uszczelnień:
1. Usunąć stary materiał z uszczelnianych powierzchni. Powierzchnie odtłuścić i osuszyć.
2. Przyciąć dyszę aplikatora tak, aby wychodzący pasek silikony miał wielkość od 1,5 do 6mm.
3. Nanieść w sposób ciągły i równomierny pasek silikonu na jedną powierzchnię otaczając otwory na śruby.
4. Założyć wszystkie części natychmiast po nałożeniu silikonu, gdy jest jeszcze miękki.
5. Doręcić śruby przy użyciu kluczy mechanicznych. Ponowne dokręenie po całkowitym zastygnięciu nie jest konieczne.
6. Tworzenie uszczelki trwa od 1 do kilku godzin. W zależności od temperatury i grubości uszczelki. Pełne utwardzenie około 24 godz.
Do zastosowania jako środek uszczelniający klasyczne uszczelki (cięte):
1. Wykonać czynności wymienione w pkt. 1-3 powyżej.
2. Umieścić gotową uszczelkę na warstwie silikonu.
3. Nałożyć drugą cienką warstwę silikonu na powierzchnię założonej uszczelki.
4. Usunąć wszelki nadmiar materiału i natychmiast złożyć wszystkie elementy.
UWAGA: Nie zaleca się użycia preparatu do uszczelek pod głowicę cylindra ani jako samodzielne uszczelnienie tej głowicy.