|
|
|
|
|
|
|
INDEKS: |
|
PER60-012 |
|
|
|
OPIS:
|
|
PERMATEX TO AMERYKAŃSKI PRODUCENT PROFESJONALNYCH PREPARATÓW CHEMICZNYCH DLA PRZEMYSŁU MOTORYZACYJNEGO ORAZ WSZELKICH SERWISÓW NAPRAWCZYCH. PERMATEX POWSTAŁ W USA W 1909 ROKU I JUŻ OD PRAWIE 100 LAT UTRZYMUJE POZYCJĘ ŚWIATOWEGO LIDERA W SWOJEJ BRANŻY. OBECNIE POSIADA PRZEDSTAWICIELSTWA I DYSTRYBUTORÓW NA CAŁYM ŚWIECIE - DZIĘKI CZEMU, PREPARATY PERMATEX SĄ DOSTĘPNE I UŻYWANE W WARSZTATACH, GARAŻACH, SERWISACH SAMOCHODOWYCH ORAZ NA TORACH WYŚCIGOWYCH CAŁEGO ŚWIATA. PERMATEX AKTYWNIE UCZESTNICZY W PROCESIE CIĄGŁEGO ROZWOJU MOTORYZACJI - NIEMAL OD CHWILI JEJ NARODZIN. DLATEGO MARKA PERMATEX TO SYNONIM NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, PRODUKTÓW INNOWACYJNYCH, O ZAAWANSOWANEJ TECHNOLOGII
WYSOKIEJ JAKOŚCI PROFESJONALNY WYSOKOTEMPERATUROWY CZERWONY USZCZELNIACZ SILIKONOWY RTV OEM NSF TWORZY WYTRZYMAŁE USZCZELNIENIA W MIEJSCU STOSOWANIA, ODPORNE NA PĘKNIĘCIA I KURCZENIE. USZCZELNIENIE SILIKONOWE RTV WYSOKOTEMPERATUROWE BEZPIECZNE DLA CZUJNIKÓW TLENOWYCH JEST JEDNOSKŁADNIKOWY ŚRODKIEM ULEGAJĄCYM WULKANIZACJI W TEMPERATURZE POKOJOWEJ I ZAPEWNIAJĄCYM PEŁNĄ SZCZELNOŚĆ PODZESPOŁÓW MECHANICZNYCH. ULEGA WULKANIZACJI POD WPŁYWEM WILGOCI ZAWARTEJ W POWIETRZU. ODPORNY NA STARZENIE, KURCZENIE, WPŁYWY ATMOSFERYCZNE I CYKLICZNE OBCIĄŻENIA TERMICZNE OD -54 DO +343°C. PRZEZNACZONY JEST DO OSIĄGANIA MAKSYMALNYCH REZULTATÓW W WYSOKIEJ TEMPERATURZE.
DO ZASTOSOWAŃ WYSOKOTEMPERATUROWYCH BEZPIECZNY DLA CZUJNIKÓW (TLENOWYCH). NAJLEPSZE ZDOLNOŚCI PRZYCZEPNE I ELASTYCZNOŚĆ. STANOWI SUBSTYTUT DLA WIĘKSZOŚCI KLASYCZNYCH USZCZELEK (CIĘTYCH). MOŻE BYĆ UŻYWANY JAKO SAMODZIELNE USZCZELNIENIE LUB JAKO ŚRODEK DOSZCZELNIAJĄCY KLASYCZNE USZCZELKI. JEST NIEPALNY I NIETOKSYCZNY.
OEM - ZAAKCEPTOWANY I ZALECANY DO UŻYCIA PRZEZ ZNANYCH PRODUCENTÓW ORYGINALNYCH CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH, POSIADA CERTYFIKAT WYDAWANY PRZEZ AMERYKAŃSKIE MINISTERSTWO TRANSPORTU DLA PRODUKTÓW SPEŁNIAJĄCYCH FEDERALNE WYMOGI BEZPIECZEŃSTWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
SPOSÓB UŻYCIA:
DO WYKONANIA SAMODZIELNYCH USZCZELNIEŃ:
1. USUNĄĆ STARY MATERIAŁ Z ŁĄCZONYCH POWIERZCHNI
2. OCZYŚCIĆ I OSUSZYĆ WSZYSTKIE POWIERZCHNIE ZA POMOCĄ ROZPUSZCZALNIKA
3. PRZYCIĄĆ DYSZĘ APLIKATORA TAK, ABY WYCHODZĄCY PASEK SILIKONU MIAŁ WIELKOŚĆ OD 1,5 DO 6 MM; PASEK O ŚREDNICY 3 MM JEST ZAZWYCZAJ WYSTARCZAJĄCY DLA WIĘKSZOŚCI ZASTOSOWAŃ
4. NANIEŚĆ W SPOSÓB CIĄGŁY I RÓWNOMIERNY PASEK SILIKONU NA JEDNĄ POWIERZCHNIĘ, ZACZYNAJĄC OD WEWNĘTRZNEJ POWIERZCHNI ZŁĄCZA, A NASTĘPNIE NA WSZYSTKIE SĄSIEDNIE OTWORY NA ŚRUBY
5. ZŁOŻYĆ WSZYSTKIE CZĘŚCI NATYCHMIAST PO NAŁOŻENIU SILIKONU, GDY JEST JESZCZE MIĘKKI
6. ŚRUBY DOKRĘCIĆ PALCAMI AŻ DO CHWILI WYCIEKU SILIKONY NA ZEWNĄTRZ
7. POZOSTAWIĆ CZĘŚĆ PRZEZ CO NAJMNIEJ DWIE GODZINY W STAŁEJ POZYCJI A NASTĘPNIE DOKRĘCIĆ ŚRUBY DO WYMAGANEGO MOMENTU
8. DLA UZYSKANIA JAK NAJLEPSZEGO REZULTATU NALEŻY POZOSTAWIĆ DO UTWARDZENIA PRZEZ NOC
DO ZASTOSOWANIA JAKO ŚRODEK USZCZELNIAJĄCY KLASYCZNE USZCZELKI:
1. WYKONAĆ CZYNNOŚCI WYMIENIONE W PKT. 1-4 POWYŻEJ
2. NANIEŚĆ CIENKĄ WARSTWĘ SILIKONU NA JEDNĄ Z USZCZELNIANYCH POWIERZCHNI
3. UMIEŚCIĆ GOTOWĄ USZCZELKĘ NA WARSTWIE SILIKONU
4. NAŁOŻYĆ DRUGĄ CIENKĄ WARSTWĘ SILIKONU NA POWIERZCHNIĘ ZAŁOŻONEJ USZCZELKI
5. USUNĄĆ WSZELKI NADMIAR MATERIAŁU I NATYCHMIAST ZŁOŻYĆ WSZYSTKIE ELEMENTY.
|
|
|
|
ZASTOSOWANIE: |
|
PRZEWODY DO MIESZANKI PALIWA Z POWIETRZEM, KOLEKTORY WYLOTOWE SILNIKÓW, OBUDOWY TERMOSTATÓW, OSŁONY I POKRYWY ZAWORÓW, OSŁONY PRZEKŁADNI ROZRZĄDU, POMPY WODNE, MISKI OLEJOWE, KARTERY SILNIKÓW, OBUDOWY ALUMINIOWE, KAPY BOCZNE, SKRZYNIE BIEGÓW ITP. DO WYKONANIA SAMODZIELNYCH USZCZELNIEŃ W MOTOCYKLACH, SAMOCHODACH, QUADACH ATV ITP.
ZASTOSOWANIE PODCZAS WSZELKICH PRAC SERWISOWYCH, REMONTOWYCH I INSTALACYJNYCH, SILIKON PRZYDATNY W KAŻDYM WARSZTACIE, SERWISIE, LUB DOMOWYM GARAŻU. STOSOWANY PRZY PRACACH PROFESJONALNYCH I HOBBYSTYCZNYCH W MOTORYZACJI, PRZEMYŚLE ITP. |
|
|
|
WYMIARY: |
|
-
OPAKOWANIE TUBA Z KOŃCÓWKĄ 85g
-
KOLOR: CZERWONY
-
ZAKRES PRACY W TEMPERATURACH OD -54°C DO +343°C
-
PRODUKT ORYGINALNY MADE IN USA
|
|
|
|
UWAGI:
|
|
OFEROWANY TOWAR JEST FABRYCZNIE NOWY POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH
CENA DOTYCZY 1 SZTUKI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|