Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERIODONTOLOGIA Wolf Jańczuk _Kurier.0

20-01-2014, 19:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 129 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 3869225274
Miejscowość Lublin
Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 19-01-2014 10:28:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)

Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest

za pośrednictwem Poczty Polskiej

lub firmą kurierską UPS

Lublin 20-123

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790

20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl

Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.

 

PERIODONTOLOGIA



Wolf Herber F., Rateitschak E. M & K. H.


Wydawnictwo: Czelej
Wydanie: 3
Rok: 2012
Oprawa: miękka
Format: 21,5 x 30,5 cm
Stron: 532
ISBN:[zasłonięte]978-83309-76-1

 




OPIS KSIĄŻKI:

KSIĄŻKI NOWE POWYSTAWOWE - NIEUŻYWANE - MOGĄ POSIADAĆ BARDZO DELIKATNE ZABRUDZENIA I ZARYSOWANIA OKŁADKI

Zapalne schorzenia przyzębia stanowią w świecie współczesnym najbardziej powszechny problem zdrowotny. Ich lekceważenie wydaje się być dzisiaj błędem w sztuce lekarskiej. Nie bez znaczenia pozostaje także ich związek z ogólnoustrojowymi schorzeniami człowieka.

W książce przedstawiono etiologię schorzeń przyzębia (płytka bakteryjna jako biofilm, mikroorganizmy patogenne dla struktur przyzębia), ich patogenezę (reakcje organizmu gospodarza, czynniki ryzyka), patologiczne zmiany przyzębia i dziąseł, oznaki infekcji wirusem HIV w jamie ustnej oraz możliwość leczenia.

Autorzy poruszyli również następujące problemy: zapobieganie przed operacją, leczenie zamknięte, niechirurgiczne, omówili preparaty farmakologiczne wykorzystywane w leczeniu periodontitis, a także chirurgiczne i resekcyjne metody regeneracyjne, zabiegi estetyczne oraz leczenie zachowawcze. Opisana została protetyka periodontologiczna, odbudowa wyrostka zębodołowego, wskazania do implantów po uprzedniej sanacji periodontologicznej, struktury przyzębia w starszym wieku, a także klasyfikacja chorób przyzębia.

Ponad 2000 kolorowych fotografii, rycin i schematów ułatwia zrozumienie opisanych zjawisk, koncepcji i metod leczenia.

Proponowana publikacja stanowi cenne uzupełnienie kluczowych wiadomości niezbędnych lekarzowi podejmującemu problematykę chorób przyzębia i jamy ustnej. Książka jest również wartościową pomocą dydaktyczną dla studentów akademii medycznych.

 

 

SPIS TREŚCI:

 

            I. PODSTAWY PERIODONTOLOGII

            1. Wprowadzenie
            2. Biologia strukturalna
            3. Etiologia i patogeneza
            4. Mikrobiologia
            5. Patogeneza - reakcje i możliwości obronne gospodarza
            6. Wskaźniki
            7. Epidemiologia

            II. POSTACIE SCHORZEŃ I ROZPOZNANIE

            1. Postacie schorzeń związanych z obecnością płytki nazębnej
            2. Gingivitis
            3. Gingivitis/periodontitis ulcerosa
            4. Zapalenia dziąseł związane z gospodarką hormonalną
            5. Periodontitis
            6. Patologiczne zmiany przyzębia i dziąseł
            7. Infekcja HIV-AIDS
            8. Recesje dziąsłowe
            9. Badanie diagnostyczne - rozpoznanie - rokowanie
            10. Diagnostyka szczegółowa - testy specyficzne
            11. Diagnostyka mikrobiologiczna - metody testowania
            12. Testy reakcji gospodarza i jego czynników ryzyka
            13. Zapobieganie - profilaktyka

            III. LECZENIE

            1. Leczenie schorzeń zapalnych przyzębia
            2. Gojenie ran w obrębie struktur przyzębia
            3. Wstępna faza systemowa (ogólna)
            4. Postępowanie w stanach nagłych
            5. Leczenie w fazie 1
            6. Leczenie początkowe 1 - zabiegi higieniczne w jamie ustnej - przeprowadzane przez pacjenta
            7. Leczenie początkowe 1. Profesjonalne przywrócenie prawidłowych stosunków higienicznych
            8. Terapia fazy 1
            9. FMT - full mouth therapy
            10. Preparaty farmakologiczne
            11. Terapia fazy 2. Chirurgia periodontologiczna - faza korygująca
            12. Operacje płatowe - leczenie otwarte
            13. Access flap - płat dostępowy. Zmodyfikowana operacja Widmana
            14. Metody regeneracyjne
            15. Materiały zastępcze kości - "wypełniacze"
            16. Metody resekcyjne. Usuwanie kieszonek - chirurgia kostna
            17. Gingiwektomia i gingiwoplastyka
            18. Problematyka furkacji - leczenie w obrębie furkacji
            19. Śluzówkowo-dziąsłowa chirurgia plastyczna
            20. Pokrywanie recesji
            21. Pokrywanie recesji przeszczepami łącznotkankowymi
            22. Pokrywanie recesji metodą sterowanej regeneracji tkanek
            23. Zespół zmian endo-perio
            24. Trzecia faza terapii. Utrzymanie osiągniętych wyników leczenia PET

            IV. LECZENIE UZUPEŁNIAJĄCE

            1. Zaburzenia funkcji i ich terapia
            2. Ortodoncja (ortopedia szczękowa)
            3. Stabilizacja przez szynowanie
            4. Perioprotetyka 1. Metody standardowe
            5. Perioprotetyka 2. Dodatkowe rozwiązania, estetyka
            6. Implanty - terapia implantologiczna. Naturalny ząb czy implant, jako rozwiązanie po leczeniu periodontologicznym?

            DODATEK

            Zmiany przyzębia związane z wiekiem - periodontologia geriatryczna

            Klasyfikacja chorób i stanów przyzębia


                      ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                       


                      ___NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM__NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM__

                      FINALIZACJA TRANSAKCJI
                      1.
                      Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
                      2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
                      3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                      4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                      5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                      6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                      PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
                      1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                      2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                      3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                      4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od danej aukcji.
                      5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                      6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                      WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                      1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                      2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                      3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
                      4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                      5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                      6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.


                      7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                      8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                      9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                      REKLAMACJE I ZWROTY
                      1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                      2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
                      3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                      4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
                      5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
                      6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

                      KOMENTARZE
                      1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                      2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                      3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                      zawsze szybko, miło, kompleksowo