PERFUMY Marzenie we flakoniesztuka wyboru J. S. JellinekWyd. 1994Str. 175Format albumu.Uzywana w db stanie, sporadyczne podkreślenia ołówkiem.Stworzenie nowego zapachu i wprowadzenie go na rynek wiąże się w dzisiejszych czasach z pracą sztabu ludzi od speców w dziedzinie marketingu, poprzez stylistów projektujących opakowania, po specjalistów perfumiarzy.. Wprowadzenie go do sprzedaży wiąże się z kosztowną promocją, znane firmy nie mogą więc ryzykować niepowodzenia, nowe pachnidło musi być harmonijną całością współgrać z sobą muszą: zapach, flakon, kolor i nazwa..Dobrej jakości oryginalne perfumy są mieszanką składników o różnym stopniu lotności, które tworzą trzy nuty zapachowe. Dzięki temu aromat, którym skrapiamy skórę może z czasem rozwijać się w piramidę zapachową. Twórca nowego zapachu musi mieć więc sporą wiedzę i wyobraźnię. Za największe "nosy" w historii światowego perfumiarstwa uznaje się często takich twórców jak Jacques Guerlain, Jacques Polge (związany z Chanel) czy Pierre-Francois Pascal Guerlain.Aby więc trafnie wybrać najodpowiedniejszy dla siebie zapach, odzwierciedlający temperament, podkreślający kobiecość i nasze najlepsze cechy, nie powinno się zwracać uwagi na modny w danym sezonie produkt, ale wybierając perfumy poświęcić trochę czasu na "wczucie" się w dany zapach, pamiętając jednocześnie, że prawdziwy, pełny aromat, ostatnia, najbardziej trwała nuta zapachowa rozwija się na skórze dopiero po ok. 20 minutach..
Zapraszam do zakupu.
Wszystkie dane potrzebne do przelewu są w mailu informującym o wygranej.
Proszę doliczyć koszt dostawy podany w opisie ( polecony).
Nie wysyłam za pobraniem.
Udział w aukcji = akceptacja warunków zawartych na stronie O MNIE