§1Składając zamówienie na aukcjach użytkownika Muscle-Zone, akceptujesz świadomie warunki regulaminu.
§2Po założeniu zamówienia, wszelkie informacje niezbędne do dokończenia transakcji dostaniesz w e-mailu powiadamiającym.
§3Nie odwołujemy ofert zakupu, zatem prosimy o uważne i przemyślane zakupy w naszym sklepie.
§4Smak produktu wybiera sprzedawca losowo. Po dokonaniu zakupu możesz wysłać do nas swoje sugestie dotyczące smaku, sprawdzimy możliwość zmiany. Zdjęcie produktu nie opisuje sprzedawanego smaku, a jest jedynie przedstawieniem jego ogólnego wyglądu.
§5Poinformuj nas poprzez stronę Twojego zamówienia, przez pole "Informacje dodatkowe" formularza Allegro, e-mailem lub telefonicznie o sposobie płatności jaki wybierasz. Jeśli tego nie uczynisz, paczka będzie czekać, aż my skontaktujemy się z Tobą, co znacząco wydłuży czas realizacji zamówienia. Każda aukcja wyraźnie przedstawia koszty transportu każdego produktu. Jeśli zamówiłeś kilka różnych produktów, właściwa opłata za transport wyniesie tyle, ile wynosi najwyższa opłata transportowa produktu, który zakupiłeś. W razie pytań prosimy o kontakt pod adres [zasłonięte]@muscle-zone.pl
§6Kupując kilka produktów, wszystkie wyślemy w jednej paczce (patrz punkt wyżej).
§7Po nadaniu paczki zawsze otrzymasz e-mail powiadamiający, że przesyłka została zrealizowana
§8Czas dostawy uzależniony jest od Twojego wyboru firmy dostarczającej. Kurier - otrzymasz paczkę w ciągu 1-2 dni roboczych od jej nadania. Poczta Polska - czas dostawy może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
§9Jeśli w ciągu 3 dni od zakupu nie otrzymałeś paczki, ani informacji o wysyłce - skontaktuj się z nami. Nie zawsze wszystko do nas dochodzi i nie jest to działanie celowe.
§10W przypadku braku zakupionego produktu na naszym magazynie (co może się zdarzyć ze względu na dużą ilość kanałów sprzedaży), sprzedający pokrywa koszty prowizji i nie występuje do Allegro o ich zwrot.
§11W przypadku dostarczenia paczki przez kuriera i wystąpieniu wyraźnych śladów zniszczenia tj. zerwana folia stretch, taśma firmowa lub zgniecenie kartonu, do uznania reklamacji niezbędny jest protokół szkody, kóry jest podstawą dochodzenia należności od spedytora. W innym wypadku reklamacja nie może być uznana.