Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERFEKCYJNE Audi A6 S-line SWISS -piekne wnętrze

23-02-2014, 22:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 21 500 zł     
Użytkownik MECENAS-AL
numer aukcji: 3962330018
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 738   
Koniec: 23-02-2014 21:57:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

 

Sprzedam piękne perfekcyjne technicznie i wizualnie AUDI A6 sprowadzone w sierpniu 2013 roku ze Szwajcarii

Powód sprzedazy jest trochę dziwny, ale w związku z tym, że jest to moje trzecie Audi A6 ale pierwsze które nie jest Quattro to psychicznie nie mogę sie przestawić na to, że napędza tylko jedną oś ;-))

Mimo tego, że jest to najlepiej utrzymane A6 z tych które miałem (ono jest jak nowe) to jednak wolę, zeby paliło te 1,5 litra na 100 wiecej ale musi ciągnąć na wszystkie koła bez wyjątku ;-))

Tyle wynurzeń teraz fakty:

-Rocznik 2000

-stan licznika 174 tys (jak na mój stan wiedzy i auta to oryginalny !!!!)

-wnętrze skórzane tzw bananowy kolor

-tempomat

-ABS

-ASR

-Klimatronic

-siedzenia tylne z podstawka dla dzieci w razie potrzeby (tzw kinder box)

-felgi aluminiowe

-parktronic

-zmiana biegów w kierownicy

-siatka zabezpieczająca+roleta bagażnika

-auto po pełnym serwisie i wymianie rozrzadu !!

-komfort jazdy i bezpieczeństwo bezcenne ;-) Kto jeździł to wie ;-)

 

Ogólnie samochód jest jak nowy, zadnych luzów, stuków, dziwnych dzwięków. Silnik zakurzony, zadnych wycieków itp. Sam sie zastanawiałem jak to w Szwajcarii robia, ze samochód który jednak ma swoje lata jest jak nowy. Chyba po prostu inna kasa idzie na jego utrzymanie ;-))

Wiem. Silnik 2,5 TDI który nie ma zbyt dobrej sławy, ale szczerze mówiąc nie wiem skąd ten mit. Moimi poprzednimi Audi dojeżdżałem do 500 tys km i tylko raz w jednym zmieniałem pompę wtryskową i dwa razy ( w obydwu) oddałem turbinę do regeneracji ...tyle, ze... samochody sa serwisowane albow Audi albo w dobrych warsztatach, olej który jest do nich przeznaczony jest wymieniany w terminie (większość uszkodzen i wytarć wałków rozrządu spowodowane jest niewłaściwym lub za późno wymienianym olejem który w związku z tym ,ze nie napełnia właściwie kompensatorów luzów zaworowch niszczy wałki -ot cała tajemnica)

W związku z tym, że samochód był przygotowywany dla siebie ma wymieniony rozrząd wraz z pompa wody, wszystkie paski klinowe, przeglądnięty alternator (wymiana łożysk + regulatora - kto miał A6 wie dlaczergo ;-))tarcze hamulcowe z przodu, wszystkie klocki hamulcowe, jest zrobiony serwis klimatyzacji oraz wymienioe 2,5 tys temu oleje + filtry wraz z olejem w  skrzyni biegów ( w serwisie nie byli w stanie odnaleźć ostatniej wymiany w skrzyni - być może była robiona poza serwisem - "dla spokojności" -wymieniony) Przy okazji skrzynia Tiptronic a nie awarjna multitronic. Oczywiście na wszystko mogę udostępnić faktury wraz z historią serwisową

Cena jest wysoka. Wiem. Ale ten konkretny egzemplarz ma swoją wartość. Można oczywiście taki samochod kupić za 12 tys z przebiegiem 500 tys z licznikiem cofniętym na 200 oczywiście, lub po "drobnej kolizji" i dołożyć na dzień dobry 7-8 tys jak kto woli. Tutaj samochód jest kompletnie do jazdy. W związku z tym , że w związku z moją pracą pokonuję raz w tygodniu Polskę wzdłuż tam i z powrotem to nie mogę sobie pozwolić na awarię. Auto po zakupie stało tydzień na warsztacie i było przeglądane  i serwisowane na zapas.

Następne auto to będzie oczywiście Audi 2,5 TDI  (tym razem Quattro albo Allroad;-)) przywiozę sobie tez ze Szwajcarii ale wątpię abym trafił znów na tak zachwoany egzemplarz

Więcej informacji pod nr tel

601 [zasłonięte] 87 85