Witam
Sprzedam piękne perfekcyjne technicznie i wizualnie AUDI A6 sprowadzone w sierpniu 2013 roku ze Szwajcarii
Powód sprzedazy jest trochę dziwny, ale w związku z tym, że jest to moje trzecie Audi A6 ale pierwsze które nie jest Quattro to psychicznie nie mogę sie przestawić na to, że napędza tylko jedną oś ;-))
Mimo tego, że jest to najlepiej utrzymane A6 z tych które miałem (ono jest jak nowe) to jednak wolę, zeby paliło te 1,5 litra na 100 wiecej ale musi ciągnąć na wszystkie koła bez wyjątku ;-))
Tyle wynurzeń teraz fakty:
-Rocznik 2000
-stan licznika 174 tys (jak na mój stan wiedzy i auta to oryginalny !!!!)
-wnętrze skórzane tzw bananowy kolor
-tempomat
-ABS
-ASR
-Klimatronic
-siedzenia tylne z podstawka dla dzieci w razie potrzeby (tzw kinder box)
-felgi aluminiowe
-parktronic
-zmiana biegów w kierownicy
-siatka zabezpieczająca+roleta bagażnika
-auto po pełnym serwisie i wymianie rozrzadu !!
-komfort jazdy i bezpieczeństwo bezcenne ;-) Kto jeździł to wie ;-)
Ogólnie samochód jest jak nowy, zadnych luzów, stuków, dziwnych dzwięków. Silnik zakurzony, zadnych wycieków itp. Sam sie zastanawiałem jak to w Szwajcarii robia, ze samochód który jednak ma swoje lata jest jak nowy. Chyba po prostu inna kasa idzie na jego utrzymanie ;-))
Wiem. Silnik 2,5 TDI który nie ma zbyt dobrej sławy, ale szczerze mówiąc nie wiem skąd ten mit. Moimi poprzednimi Audi dojeżdżałem do 500 tys km i tylko raz w jednym zmieniałem pompę wtryskową i dwa razy ( w obydwu) oddałem turbinę do regeneracji ...tyle, ze... samochody sa serwisowane albow Audi albo w dobrych warsztatach, olej który jest do nich przeznaczony jest wymieniany w terminie (większość uszkodzen i wytarć wałków rozrządu spowodowane jest niewłaściwym lub za późno wymienianym olejem który w związku z tym ,ze nie napełnia właściwie kompensatorów luzów zaworowch niszczy wałki -ot cała tajemnica)
W związku z tym, że samochód był przygotowywany dla siebie ma wymieniony rozrząd wraz z pompa wody, wszystkie paski klinowe, przeglądnięty alternator (wymiana łożysk + regulatora - kto miał A6 wie dlaczergo ;-))tarcze hamulcowe z przodu, wszystkie klocki hamulcowe, jest zrobiony serwis klimatyzacji oraz wymienioe 2,5 tys temu oleje + filtry wraz z olejem w skrzyni biegów ( w serwisie nie byli w stanie odnaleźć ostatniej wymiany w skrzyni - być może była robiona poza serwisem - "dla spokojności" -wymieniony) Przy okazji skrzynia Tiptronic a nie awarjna multitronic. Oczywiście na wszystko mogę udostępnić faktury wraz z historią serwisową
Cena jest wysoka. Wiem. Ale ten konkretny egzemplarz ma swoją wartość. Można oczywiście taki samochod kupić za 12 tys z przebiegiem 500 tys z licznikiem cofniętym na 200 oczywiście, lub po "drobnej kolizji" i dołożyć na dzień dobry 7-8 tys jak kto woli. Tutaj samochód jest kompletnie do jazdy. W związku z tym , że w związku z moją pracą pokonuję raz w tygodniu Polskę wzdłuż tam i z powrotem to nie mogę sobie pozwolić na awarię. Auto po zakupie stało tydzień na warsztacie i było przeglądane i serwisowane na zapas.
Następne auto to będzie oczywiście Audi 2,5 TDI (tym razem Quattro albo Allroad;-)) przywiozę sobie tez ze Szwajcarii ale wątpię abym trafił znów na tak zachwoany egzemplarz
Więcej informacji pod nr tel
601 [zasłonięte] 87 85
|