Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perełki programowania gier. Vademecum profe tom 6

11-08-2014, 13:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4416949412
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-08-2014 13:11:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Tematyka: Techniki programowania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Mike Dickheiser
Tłumaczenie: Andrzej Grażyński (wstęp, części I-III, VI-VII); Mikołaj Szczepaniak (części IV-V)
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1087-7
Tytuł oryginału: Game Programming Gems 6 (Book & CD-ROM)
Format: B5, stron: 736
oprawa twarda
Zawiera CD-ROM

Data wydania: 12/2007

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik
tworzenia gier komputerowych

  • Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
  • Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
  • Języki skryptowe i sterowanie danymi
  • Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny.

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.

  • Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych
  • Siatkowa reprezentacja obiektów gry
  • Testowanie pojedynczych modułów gry
  • Optymalizacja korzystania z zasobów
  • Rachunek wektorowy i macierzowy
  • Symulacja zachowania cieczy
  • Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji
  • Korzystanie z reguł logiki rozmytej
  • Programowanie skryptowe w językach Lua i Python
  • Optymalizacja wyświetlania obiektów gry
  • Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych
  • Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie gier sieciowych

Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.