Perełki programowania gier. Vademecum prof. Tom 3
Tytuł oryginału: Game Programming Gems 3
Autorzy: Dante Treglia
Rok wydania: 2003
Stron: 728+8 stron kolorowej wkładki
Zawiera CD-ROM: 1
Tłumaczenie: Rafał Jońca
ISBN: 83-7361-111-8
Format: B5
Oprawa: miękka
Książka jest nowa

To jest książka w druku na żądanie
Technolodia druku na żądanie, wprowadzona w Wydawnictwie Helion zapewni Ci stały dostęp do starszych publikacji.
Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie.
To już trzecia część "Perełek programowania gier. Vademecum profesjonalisty", wspaniałego zbioru opisów rozmaitych technik programistycznych używanych przez profesjonalnych programistów gier. Twórcy gier i oprogramowania graficznego z firm takich jak Nintendo, ATI, Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Intel, Creative Labs, NVidia, Microsoft, IBM czy Westwood Studios - najlepsi z najlepszych - przedstawiają swoje ulubione algorytmy i sztuczki pozwalające tworzyć gry na światowym poziomie.
Dla początkujących niniejsza książka to prawdziwy przewodnik po wyzwaniach, którym muszą stawić czoło programiści gier. Na końcu każdego rozdziału znajduje się bibliografia, która pozwala rozszerzyć wiadomości o prezentowanym temacie. Jeśli jesteś zaawansowanym programistą, dzięki tej książce zaoszczędzisz mnóstwo czasu. Autorzy spędzili całe miesiące wymyślając, pisząc kod i ilustrując wybrane zagadnienie, więc nie musimy być ekspertami w danym temacie, aby go zrozumieć. Więcej czasu pozostanie na tworzenie wspaniałych funkcji dla własnych gier.
Książka podzielona jest na 6 części:
- Programowanie ogólne
- Matematyka
- Sztuczna inteligencja
- Grafika
- Sieć i gry dla wielu graczy
- Dźwięk
Jeśli marzysz o karierze w przemyśle gier komputerowych, musisz mieć tę książkę. Informacje z pierwszej ręki są zawsze najcenniejsze, a tylko takie informacje znajdziesz w tej książce.
druk na żądanie, pond, pofd helion_promocja1 helion_gry sztuczna inteligencja, 3d, grafika, directx, gry, programowanie, 2d, java, gra, kinematyka, wskażniki, grywalność, symulacje, programowanie gier, gier, tekstury, przyśpieszenie, projekty, układanki, narracja, facebook, kurs, książka, podręcznik, tutorial
