Przedmiotem aukcji jest bardzo dobrze utrzymany, serwisowany Mercedes W211 E350 4Matic z 2005 roku w rzadko spotykanym szaro-granitowym kolorze.
Produkcja: lipiec 2005
Rejestracja: wrzesień 2005
Drugi właściciel od nowości!
Komplet kluczy i dokumentów
Nr VIN: WDB[zasłonięte]21108X188610
W aucie nigdy nie było palone. Nie ma nawet popielniczki z przodu a tylne popielniczki są nieużywane!
Auto jest od nowości do dnia dzisiejszego serwisowane. Posiadam obydwa komplety kluczy, książkę serwisową oraz potwierdzenie serwisów wydrukiem z ASO. Ponadto mam faktury i paragony na wszelkie wymiany. Wraz z autem dostałem kopię faktury zakupu z salonu Mercedes Wróbel we Wrocławiu - foto poniżej.
Mercedes nie wymaga ani złotówki wkładu finansowego!
Jestem drugim właścicielem tego auta od nowości. Kupiłem je w lipcu zeszłego roku z przebiegiem 171 tyś km. Niedługo po zakupie założyłem do niego bardzo dobrą instalację gazową STAG-300 Premium na wtryskiwaczach HANA 2000 i reduktorach (2 szt.) AC R-01. Butla 60l w miejscu koła zapasowego. Generalnie od tego zestawu jest "lepszy" (cokolwiek to znaczy) zestaw typu PRINS. Montażu dokonała firma VGAZ z Wilczyc k. Wrocławia. Jest idealnie zestrojona i gwarantuje, że podczas jazdy próbnej nie wyczujesz czy jedziesz na LPG czy benzynie - nie ma najmniejszej różnicy w osiągach.
Jeżdżę głównie w trasy. Spalanie na gazie 11-14 litrów na każde 100km!! W mieście 15-17 litrów. Przy okazji dodam, że sama instalacja jest tak zamontowana, że ani w kabinie, ani po maską nie widać obecności nowych elementów.
Przed zakupem prezentowanego egzemplarza miałem okazję jeździć kilkoma modelami E320 CDI i z czystym sumieniem mogę polecić E350 benzyna. Jest to silnik nowej generacji - produkowany jest od 2005 roku do dziś. Generuje 272KM przy bardzo umiarkowanym apetycie na paliwo. 320CDI pali 8-12 litrów ropy (czyli dwa razy droższego paliwa). Co równie istotne koszta naprawy 2 szt. turbin i zestawu wtryskiwaczy potrafi usunąć uśmiech z twarzy największego optymisty. Ja miałem dość jeżdżenia oglądania złomu z rzekomym przebiegiem rzędu 150-200 tyś km. Dlatego wybrałem benzynę od pierwszego właściciela z rzeczywistym, potwierdzonym w serwisie przebiegiem.
Nieco o wyposażeniu:
- wersja AVANTGARDE - najbogatsza opcja wyposażenia. Wykończenia w czarnym drewnie; niebieskie szyby, wykończenia zderzaków i listew drzwi w chromie, tylne światła typu LED; białe tarcze zegarów; tapicerka pół-skórzana. Rolety manualne tylnych bocznych szyb oraz el. roleta tylnej szyby.
-
AIRMATIC - pneumatyczne zawieszenie. Z góry mogę zapewnić, że nie jechałeś tak wygodnym autem (chyba, że S-Klasą na takim samym zawieszeniu)!. Komfort jazdy nie ma sobie równych. Auto po prostu płynie po drodze i podejrzewam, że póki się nie przejedziesz to nie będziesz wiedział o czym piszę. Poza trybem Comfort jest jeszcze do dyspozycji Sport 1 i Sport 2. Jeżdżąc po Polsce najczęściej korzystam z tego ostatniego. Jest wystarczająco komfortowy a powoduje obniżenie wysokości pojazdu dzięki czemu spada zużycie paliwa. Na autostradzie przy prędkości powyżej 140km/h auto jeszcze dodatkowo się obniża. Mniejszy opór powietrza powoduje, że auto ma wyśmienite osiągi i relatywnie niskie spalanie nawet przy dużych prędkościach.
Dodatkowo zawieszenie posiada możliwość podniesienia prześwitu pojazdu o około 8-10cm. W połączeniu z napędem na cztery koła (o którym dalej) autu nie straszny żaden teren. Panel sterowania AIRMATIC umiejscowiony jest przy lewarku skrzyni biegów.
-
DISTRONIC - jest to rodzaj tempomatu z radarem. Konkurencja ma to dopiero w najnowszych modelach. Dzięki tej funkcji możemy ustalić sobie żądaną prędkość i zająć się podziwianiem krajobrazów. Jeśli auto napotka przeszkodę (np. wolniej jadące auto) samo zmniejszy prędkość zachowując bezpieczny do niego dystans. Jeśli auto przed nami przyspieszy to i nasz pojazd doda gazu (jednak do prędkości nie większej niż wcześniej zadeklarowana przez kierowcę). Genialny gadżet na autostradę lub drogę szybkiego ruchu - naprawdę bardzo odciąża percepcję.
Panel sterowania DISTRONIC również jest przy lewarku zmiany biegów.
-
4MATIC - doskonały, stały napęd na cztery koła (4x4) znany z wcześniejszych modeli tej marki. Mercedes E-Klasa nawet z napędem na tylną oś doskonale trzyma się drogi. Jednak jazda z 4Matic daje ogromne poczucie bezpieczeństwa. Trzeba wybitnie się postarać aby wyprowadzić ten pojazd z równowagi.
- Nawigacja COMAND APS z najnowszą mapą Polski (2011/2012). Jest to multimedialne centrum pojazdu z nagłośnieniem klasy premium. Urządzenie posiada odtwarzacz DVD. Czyta również płyty MP3. W desce rozdzielczej pod navi jest zabudowana zmieniarka na 6 CD. W schowku na rękawiczki jest wyjście AUX do podłączenia iPoda, telefonu, etc. COMAND współpracuje z telefonami komórkowymi. W podłokietniku jest ramka do Nokii 6310, 6320i. Jest możliwość podłączenia ramki z obsługą bluetooth a także możliwość zamontowania kamery cofania (aczkolwiek przy tym systemie parktronic nie widzę takiej potrzeby).
- PARKTRONIC (PDC) - jeden z naprawdę dużych atutów mercedesa. Niesamowicie precyzyjne czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Dzięki nim można parkować z dokładnością na centymetry - darzę je naprawdę dużym zaufaniem. Sygnalizacja dźwiękowa + dyskretne wyświetlacze na podszybiu z przodu i w podsufitce (z tyłu).
- Fotel kierowcy z funkcją masażu oraz z opcją pompowania boczków na zakrętach. Niestety jest to jedyna rzecz w tym aucie która nie działa zgodnie z przeznaczeniem. Jedna ze sprężarek często nie funkcjonuje prawidłowo więc masażu nie ma. Za to opcja pompowania w zakrętach ma się dobrze. Można docenić tą opcję podczas dynamicznej jazdy w zakrętach :)
- THERMOTRONIC - czyli klimatyzacja czterostrefowa. Działa wzorowo. Ciekawym jest funkcja ogrzewania kabiny po zgaszeniu silnika. Przez 30 min po zgaszeniu auta wentylator będzie ogrzewał wnętrze pojazdu z nagrzewnicy. Taka miła namiastka webasto - przydatne podczas zimowych zakupów w markecie.
- Bikseknonowe skrętne reflektory ze spryskiwaczami i układem poziomowania. Oryginalne lampy (jak i reszta auta), nowe żarówki.
- elektrycznie sterowane fotele przednie we wszystkich płaszczyznach wraz z pamięciami dla 3 użytkowników. Zapamiętywane są również ustawienia lusterek i kierownicy.
- el. regulowana kierownica!
- 8 poduszek powietrznych
- ESP z ABS, EBV i BA
- dwa podłokietniki
- klapa bagażnika otwierana z pilota
- alarm, immobilizer oraz dwa dodatkowe zabezpieczenia przed kradzieżą, nieutrudniające życia kierowcy.
- aluminiowe felgi 17" od modelu po liftingu z oponami zimowymi Nokian WR G2 po dwóch sezonach.
- Servotronik - Bardzo precyzyjny układ kierowniczy z siłą wspomagania w zależności od prędkości z małą średnicą zawracania pojazdu.
- otwieranie (podnoszenie) klapy bagażnika z pilota - wygodne kiedy przychodzi się do auta z zakupami.
- bardzo rozbudowany komputer pokładowy. Lista opcji możliwa nim do ustawienia i podejrzenia jest dłuższa od wszystkich funkcji jakie przytoczyłem powyżej!
- wiele, wiele innych...
Zapewniam, że nie zawiedziesz się przyjeżdżając po to auto. Jestem przekonany, że kupi je pierwsza poważnie zainteresowana osoba jaka przyjedzie na oględziny! Dla zainteresowanych podaję nr VIN: WDB[zasłonięte]21108X188610. Oczywiście możliwa jest wizyta w ASO lub innym preferowanym warsztacie.
W razie pytań proszę dzwonić: 792-[zasłonięte]-515 Dla zainteresowanych mogę przesłać więcej zdjęć w dużej rozdzielczości na mail. Serdecznie POLECAM!!!
|