Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERŁOWE Pudełeczka Winietki PODZIĘKOWANIA, Express

21-01-2012, 9:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1.50 zł     
Użytkownik CreoCards
numer aukcji: 2045589937
Miejscowość Internet
Wyświetleń: 179   
Koniec: 22-01-2012 23:10:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
   

Gadu-Gadu 10[zasłonięte]194
Karolina - projekty, akceptacje, wysyłka

Gadu-Gadu[zasłonięte]20159
Łukasz - dział techniczny, produkcja, druk

tel: (+48) 883 [zasłonięte] 216

            (w godz. 9-16)

e-mail:[zasłonięte]@o2.pl  


 
   

Przed dokonaniem zakupów serdecznie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem oraz opisem aukcji. Dokonanie zakupów jest jednocześnie akceptacją Regulaminu i opisu aukcji.


Regulamin


1. Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9,00 do 16,00. Preferujemy kontakt e-mailowy na adres [zasłonięte]@o2.pl (staramy się odpowiadać na bieżąco niezależnie od godzin pracy) oraz telefonicznie pod numerem 0-883 [zasłonięte] 216 oraz poprzez komunikator GG[zasłonięte]20159.
Kontaktując się z nami prosimy o podpisanie się co najmniej swoim Loginem z Allegro, zalecamy także podanie imienia i nazwiska oraz telefonu. Znacznie ułatwi to i przyspieszy kontakt.


2. Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o kontakt e-mailowy, należy w nim przesłać wypełniony formularz dostępny do ściągnięcia na dole aukcji,  który zawiera wszystkie wybrane opcje /rodzaj papieru, wzór zaproszenia, wybraną czcionkę, itp./ zgodnie z opisem aukcji.


3. Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w opisie aukcji, dotyczy on wyłącznie pełnych dni roboczych /od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel oraz świąt/. Poprzez termin realizacji rozumiemy czas, który upłynie od dnia akceptacji przez Państwa wzoru lub od dnia zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym koncie /w zależności od tego co nastąpi później/, do dnia, w którym nadamy przesyłkę na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej GLS (ten dzień nie jest wliczany do czasu realizacji).
Podany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia, staramy się je realizować bez zbędnej zwłoki. Zastrzegamy jednak możliwość realizacji w terminie maksymalnym podanym na aukcji.
Istnieje możliwość wykonania usługi w trybie expressowym /realizacja w ciągu 3 pełnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i akceptacji/ po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przed realizacją zamówienia oraz o przesłanie kompletnych danych potrzebnych do wystawienia faktury.


4. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni (licząc od daty wysłania towaru - daty nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w
przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmuje zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta.
Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobą trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp.


5. Zgodnie z przyjętymi na Allegro zasadami komentarze wystawiamy jako drudzy, robimy to zbiorczo co kilkanaście, kilkadziesiąt dni.


6. Projekty, wzory graficzne, opisy i zdjęcia zamieszczone na aukcjach są naszą własnością, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie. Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie i kopiowanie w żadnej formie, zarówno w części jak i całości.


7. Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom kodeksu cywilnego.

 
   

8. Formy zapłaty podane są zawsze w opisie aukcji. Koszt zamówionych przedmiotów wraz z kosztami wysyłki należy wpłacić na konto:
Creopress
84 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6180090 [zasłonięte] 661128
Ze względu na to że przedmioty i usługi oferowane na naszych aukcjach wykonywane są pod indywidualne zamówienia, wymagamy przedpłaty całej kwoty za wylicytowane przedmioty wraz z kosztami wysyłki. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Zastrzegamy możliwość zamiany metody wysyłki z listu poleconego na paczkę i odwrotnie w zależności od wagi przesyłki bez wcześniejszej informacji. Podany na aukcji koszt przesyłki jest zryczałtowany niezależnie od ilości zaproszeń, zawiera opłatę pocztową/kurierską, koszt obsługi pakowania, bezpieczne opakowanie tekturowe, opakowanie foliowe oraz podatek VAT 23% który zgodnie z prawem musimy doliczać do wartości opłaty pocztowej.

9. Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz /nie naliczamy kosztów wysyłki za każdy przedmiot osobno/. W takim przypadku koszt wysyłki całości to najwyższy koszt wysyłki spośród wylicytowanych przedmiotów.


10. Podczas dokonywania przelewu za wylicytowany towar prosimy o podanie swojego Loginu z Allegro oraz numeru aukcji. Prosimy o dokonanie wpłaty w przeciągu 7 dni roboczych, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, czekamy kolejne 5 dni - jeżeli w tym czasie wymagana kwota nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, zakańczamy aukcję komentarzem negatywnym.

 

 
  11. Wylicytowane przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS. Koszty przesyłki zawsze podane są w opisie aukcji.

12. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z wylicytowanym przedmiotem lub ewentualnymi brakami, należy zgłosić ten fakt w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki za pośrednictwem poczty e-mail. Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana.

 


Zapraszamy!
 

 

 

Witamy na naszej aukcji!

 


 

Przedmiotem aukcji jest ozdobne pudełeczko-krzesełko - podziękowanie dla Gości.

 

Uwaga! Pudełeczko może być jednocześnie winietką!

Nowoczesne, eleganckie i prestiżowe podziękowania dla gości w formie pudełeczek-krzesełek   wykonane najmodniejszą obecnie techniką wycinania laserem:

- Idealne podziękowanie dla gości, do środka można włożyć białe migdały lub słodycze.

- Pudełeczko wykonane z pięknego, perłowego papieru w kolorze białym, kremowym lub srebrnym o grubości 250 g

- Za dopłatą 50 gr/szt. istnieje możliwość wyboru innych kolorów zgodnie z naszym wzornikiem.

- Karteczka z imionami Pary Młodej i datą uroczystości /do samodzielnego doklejenia/ wykonana na białym papierze wizytówkowym 170 g GRATIS od 20 szt.!

- Bilecik z imieniem i nazwiskiem Gościa wykonana na białym papierze wizytówkowym 170 g GRATIS od 20 szt.!.

- Piękna satynowa wstążeczka GRATIS od 20 szt.!



Podana cena obejmuje jedno pudełeczko w kolorze białym, srebrnym lub kremowym bez słodkości oraz bilecik, karteczkę z imionami Pary Młodej oraz satynową wstążeczkę.

Opcje dodatkowo płatne można dokupić na naszych Innych Aukcjach.


 

 

 

 

 

 

 

 


Wzornik kolorów papieru:
 

 

 
Kolory dostępne w standardzie to 1, 2, 7



Przy zakupie pudełeczek w innych kolorach pobieramy dopłatę 50 gr/szt. W przypadku zakupu innych kolorów niż 1, 2, 7 kolorów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu sprawdzenia ich dostępności.


Uwaga - ze względu na różne ustawienia monitorów kolory mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości.


       
Wzornik kolorów wstążek:

Wstążki dostępne stale w ofercie to S - 30, 20, 10, 29, 27, 25, 24, 26, 22.


          Pozostałe wstążki dostępne są na specjalne zamówienie, dlatego przy wyborze tych kolorów może zdarzyć się, że czas realizacji może być przedłużony - jeśli nie będziemy mieli ich akurat na stanie, będziemy specjalnie dla Państwa zamawiać (i czekać na dostawę) lub zaproponujemy inny kolor - w przypadku ich braku poinformujemy Państwa drogą mailową. Dostępność wstążki zawsze można zweryfikować telefonicznie, poprzez e-mail lub GG.
 

Wstążka S10 to kolor biały. 
                                                                                                                                                                                                                                                                          
     
Uwaga - ze względu na różne ustawienia monitorów kolory mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości. 


Wzornik czcionek:

 

 

Personalizacja:


Prosimy o podanie imion Pary Młodej i daty ślubu.

Jeżeli chcą Państwo, aby krzesełko było jednocześnie winietką, prosimy o przesłanie listy gości.


 

UWAGA - przyjmujemy tylko pliki w formacie doc, rtf lub txt - inne jedynie po konsultacji z nami.


Zgodnie z wymogami polskiego prawa na każdym pudełeczku może być umieszczone oznaczenie producenta.


 

 

 Przebieg zamówienia:


Aby złożyć zamówienie należy wysłać na nasz adres e-mail [zasłonięte]@o2.pl wypełniony formularz który można ściągnąć klikając na obrazek poniżej:


 Prosimy o przesyłanie poprawnych i sprawdzonych danych ponieważ wykonanie poprawek wynikających nie z naszej winy w projekcie po jego przesłaniu do akceptacji to koszt 10 zł.

Po odebraniu przez nas formularza oraz zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty w ciągu maksymalnie 5 pełnych dni roboczych prześlemy na Państwa adres e-mail podany w formularzu gotowy projekt do akceptacji przed drukiem.

Po otrzymaniu akceptacji rozpoczynamy realizację, nie ma już wtedy żadnych możliwości zmian.

 

Aktualny czas realizacji to od 3-4 dni roboczych w trybie Express do maksymalnie 14 dni roboczych w trybie normalnym.


 W przypadku dużej ilości zleceń w sezonie czas realizacji zamówień z personalizacją listy gości może wydłużyć się o maksymalnie 2 dni.


Gwarantujemy odpowiednie zabezpieczenie produktu do wysyłki. Wysyłki nadajemy Pocztą Polską lub kurierem np. DPD. Jako bezpieczniejszą formę wysyłki polecamy wysyłkę kurierską. Przesyłki te dochodzą zazwyczaj na drugi dzień roboczy od nadania. W każdej chwili można sprawdzić, gdzie znajduje się paczka i jaki jest jej status. Za przesyłki zagubione lub zniszczone przez pocztę nie odpowiadamy. W przypadku ewentualnego zniszczenia przesyłki kurierskiej prosimy o spisanie protokołu zniszczeń w obecności kuriera.

 


Serwis próbkowy:

Jeżeli chcą Państwo otrzymać próbkę naszego produktu należy wylicytować 1 szt. oraz doliczyć do płatności koszt wysyłki listem poleconym 6,5 zł. W próbce wysyłamy losowy wzór oraz losowy projekt wnętrza, można wybrać jedynie wzór papieru oraz kolor wstążeczki.



Na wszelkie ewentualne pytania odpowiemy z przyjemnością poprzez e-mail lub telefonicznie w godz. 9-16 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
 
Zapraszamy!